• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

paddo tripje!

Wat vond je er van ??

• Geweldig

Stemmen: 5 41,7%
  • Leuk

Stemmen: 3 25,0%
  • gaat wel

Stemmen: 0 0,0%
  • slecht

Stemmen: 4 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    12

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Wanneer Vrijdag 19 april.
Waar thuis en Buiten tussen rotterdam en schiedam.
Wie Ik en Mister Cocaine .
sitters de eerste 2 uur me vriendin daarna niemand.

Het Begin

Vrijdag toen ik opstond om te gaan werken had ik al helemaal zin in Savonds, Ik had zoiezo al geen zin om te gaan werken want ik verheugde me al heel de week op deze avond.
Mijn alle eerste keer Paddo's.
Toen ik eindelijk klaar was met werken zouden Mister Cocaine en me vriendin in spijkenisse op me wachten om naar de smartshop gaan.

Bij de smart shop aan gekomen Vroeg ik 35 gram mexicaanse.
mr cocaine dacht dat dat wel genoeg zou zijn voor met ze 2en omdat het mijn eerste keer was en hij had het 3 jaar niet gedaan ongeveer.
maar die vrouw zij dat dat geen goed idee zou zijn omdat de trip dan niet aangenaam zou zijn om dat we allebij tog wel groot en stevig zijn.

Thuis aangekomen wouden we eigenlijk al beginnen maar het was nog erg vroeg, we zouden rond half 9 beginnen dus eerst nog maar wat eten en drinken, en een beetje chillen nog.

Eindelijk half 9

Toen het eindelijk half 9 was, konden we eindelijk beginnen.
nou we namen allebij een steel met kop en mister Cocaine at hem smakelijk op maar ik had er best wel moeite mee ik ben iemand die zoiezo al niet veel dingen lust maar jah ik wou ze tog eten.
5 min later namen we nog een en na 10 min nog 1.

Bij mister Cocaine begon het al na ik denk ongeveer na drie kwarier in te werken, ik daar in tegen voelde nog helemaal niks, hij stelde voor een tekenfilm op te zetten omdat dat tog wel intresant zou zijn.
ondertussen aten we nog wat paddo's. Mr C ( ik noem hem nu effe zo )
begon al aardig te lachen en zat de hele tijd met een glim lach op ze gezicht. en hij zij dat alle letter op het scherm beweegde.
Na een uur voelde ik echt nog steeds niet en had al aardig wat op.
toen zei Mr C dat ik de rest maar op moes eten om dat hij hem al goed voelde. ik vond het eigenlijk best wel kut dat ik altijd nog niks voelde ik dacht zelfs dat het een kut avond zou worden.

Na anderhalf uur toen ik effe op de pc zat begon ik eindelijk iets te voelen
ik zat te focussen op het beeldscherm en zag de dingen op het scherm een beetje bewegen en dacht hehe eindelijk het gaat beginnen.
ik vond het eigenlijk best wel grappig wat ik zag.
Toen ik weer op de stoel ging zitten keek ik op het keuken plafond waar een lamp hing en aan stond. Die begon inneens alle kant op te bewegen hij werd groot hj werd klein en ik vond het toch zo intresant om naar te kijken dat mr c en me vriendin tegen me praatte dat ik ze zelf soms niet hoorde. ik denk dat ik tog wel 10 min naar die lam heb gestaard.

Om half 11 stelde mr C voor om naar buiten te gaan.
Ik ben toen nog ff naar de plee gegaan en echt heel de wc die draaide rond dat vond ik echt kicke. ik lachte me dood.

Outside

Nou net buiten aangekomen liepen we over een pleintje en er stonden kraampjes
Maar die stonden er nooit en ik vond raar ik zeg zo huh.. die stonden er tog nooit
Het was ook erg donker dus ze zagen er vaag uit. Ik echt helemaal naar toe lopen
Om te kijken als ze er echt staan. Ze stonden er ook echt. Stukje verder lopen
En op dat zelfde pleintje jah hoe moet ik dat zeggen zaten er lampen in de grond
En daar bleek ik tijdje stil staan dan vond ik wel erg intresant.

Nou we liepen toen maar verder richting centraal, en eigenlijk alles waar ik naar beneden kon kijken wou ik naar beneden kijken ik wou eigenlijk overal naar kijken. Overal stond ik wel stil om effe naar dit en en naar dat te kijken. En alles was toch zo mooi!..

We liepen eigenlijk in 1 stuk door. We waren vlak bij de sparta brug.
Voor die brug staan bankjes en ik stelde voor om effe te gaan zitten. Het was toen
Half 12 ik weet de tijd omdat ik dan effe me vriendin zou bellen omdat ze wou weten
Als alles nog wel goed was, ze was ongerust. Dus ik ging effe bellen. Toen begon eigenlijk het echt pas, heel de fking stad die draaide en dat was Zo cool echt daar heb ik echt van genoten ik zat zo overaal naar toe te kijken dat ik vergat dat ik aant bellen was.

Eenmaal opgehangen bleven we nog heel effe zitten en gingen we verder lopen.
We moesten eigenlijk allebij heel erg pissen.Dus we liepen verder want verderop konden we
Wel pissen. We liepen rechts van de brug richting een sportpark ofso.
Ik kreeg een smsje dus bleef effe stil staan en mr C liep verder.
Ik kon het heel moeilijk lezen duurde wel effe voor dat ik hem gelezen had want me telefoon vervormde een beetje. Eenmaal het smsje ontcijferd te hebben liep ik naar een paal toe
En ik had me broek nog niet los en ik begon al te pissen dat was echt vaag ik denk als ik 3 min langer had gewacht dat ik in me broek gepist had :confused:.

Een stukje verder was dat sportveld daar liepen we over heen, ik stelde nog voor om een stukje te gaan rennen maar daar had mr C geen zin in.
Nog een stukje verder kwamen we bij de gevangenis uit en langs het water en vanaf dat moment gebeurde er wat, ik kreeg een deja vu of tenminste dat leek zo
Ik had tog zo’n gevoel dat ik daar al eerders was geweest , maar voor zover mijn geheugen terug gaat ben ik daar nog nooit geweest. Maar ik wist bijna zeker dat ik dat al meegemaakt had.

Het water was heel mooi om te zien, het waaide een beetje dus er waren een btje golfslagen maar het waren echt hele mooie golfslagen ik vond bijna alles intresant om naar te kijken.
toen we bij de brug aankwamen vond ik het weer leuk om naar beneden te kijken.
Beneden aan de brug stonden weer bankjes en daar gingen we weer even zitten.

Achter de bankjes staan allemaal bomen en dus ik ging ik effe met me hoofd achteruit hangen en al die bomen zagen er tog zo cool uit he, niet normaal meer!
Was toch zo intresant. Maar even later kreeg ik weer het gevoel dat ik daar al eerder was geweest.er kwamen mensen voorbij fietsen waar van ik bijna zker wist dat ik die al een keer eerder voorbij heb zien fietsen. Daarzo op die plek maar ik wist echt zker dat ik daar nog nooit ben geweest. Ik miste eigenlijk wel een btje de muziek en pakte me telefoon er bij en
Zette wat muziek op, stonden niet veel nummers op dus zette ik stan van eminem maar op.
Na ik denk een kwartiertje op die bank gezeten te hebben kregen we het frisjes en gingen maar doorlopen.

Stukje verder liepen we onder de rijksweg door en mr C zei dat je hier naar boven kan en dan langs de rijksweg kon lopen dat wou ik tog wel effe met me eigen ogen zien.
De trap die leek me toch hoog die we op moesten kwam haast geen eind aan dacht ik
Eenmaal boven gekomen stond ik indd naast de rijksweg en kwam er inneens een auto aan
En ik schrok me toch het leplazerus. Ik als een speer weer naar beneden gegaan.

We kwamen nog ergens bij een bruggetje aan ofso en daar gingen we nog effe zitten
En mr C ging nog maar eens een blow draaien.ik zat een beetje te wiebelen heen en weer
En pleurde bijna achterover ging toen maar op de trap zitten.
Er hing ook een vaag bord er stond op
‘’ pas op tijdelijk gevaarlijk afstap ‘’ nu ik het zo terug lees vind ik het niet so vaag maar op dat moment wel heb er zelfs nog een foto van genomen.

Wij weer verder lopen.En nog altijd vond ik alles intresant om naar te kijken.
We liepen op een weg wat 2 kanten had een stoep en een fietspad wat eigenlijk gescheiden was met ophogingen en dan stukken open er tussen. Ik probeerde daar over heen te lopen
Dat was echt moeilijk maar wel heel grappig om te zien.
In de verte zagen we een jongen lopen die precies het zelfde aan het doen was,
En als ik naar hem keek zag ik echt iets vaags lopen leek net of tie een lange nek had, heel breed was maar toen die dichterbij kwam was die gewoon heel normaal.

Op een gegeven moment liepen we op een weggetje en mr C bleef inneens stil staan
Eerst merkte ik niet. Dus ik keek achterom en hij zat naar iets te kijken. Hij zeg zo
Dat bewoog gewoon, wat is dat . dus ik kom kijken en ik ziet iets zwarts wat op een beest leek.hij zeg zo ga eens kijken dus ik kijken maar durfde niet te dichtbij ik zag het vervormen enso. Dus ik pak me telefoon erbij voor een lichtje en ga kijken maar zie het nog niet goed.
Mr C pak me tel over met lichje en ga kijken is het gewoon een zwart lintje wat op de grond lig. Zo we kwamen niet meer bij van het lachen. We hebben tog zo’n 10 min erom heen gestaan om te kijken wat het was.

Verderop stond weer een bankje en gingen we nog maar ff zitten.
Ik had zoiezo het gevoel dat als ik zat dat ik meer van de paddo’s voelde dan dat we liepen.
Maar alles draaide weer lekker om me heen en ik vond het heerlijk.
Mr C ging nog een blowtje draaien en opsteken.
En ik had nog echt steeds het gevoel dat ik dit eerder mee had gemaakt.

Derna zijn we eigenlijk in 1 stuk doorgelopen naar schiedam centrum
Maar dat heb zeker nog een uur geduurd we gingen eigenlijk niet meer zitten omdat we allebij eigenlijk wel onze voeten aant voelen waren en moe werden.
En we hoopte dat vandaar nog een trein of een metro zou rijden.
Ik voelde me nog steeds lekker in me vel en mr C ook maar de paddo’s waren een btje aant uitwerken.we kwamen 5 voor half 2 bij schiedam centrum aan en gelukkig kwam er een trein om half 2 naar centraal. Die trein was echt zalig gewoon anders hadden we heel dat stuk nog terug kunnen lopen. Het stempelen ging alleen niet so simpel want alles draaide nog wel toen ik ging stempelen.

In de trein bewogen de printjes op de stoelen ook nog.ik vond dat allemaal toch zo leuk om te zien.de treinrit duurde helaas kort dus we moesten weer gaan lopen.
Het was nog maar 20 min ofso dus dat viel nog wel mee.

Thuis aangekomen gingen we nog effe chillen op de bank.derna is mr C op de pc gaan zitten en ben ik gaan slapen want was al wakker vanaf half 5. ik ging nog wel effe pissen en heel de wc draaide nog steeds en ik vond het heerlijk. Derna ben ik naar boven gegaan en gaan slapen.ik viel helaas wel zo in slaap wou nog effe genieten van de kamer.maar ik heb wel HEERLIJK geslapen.

Ik vond het een Hele aangename trip,en wil dit zker nog een keer doen.misschien wel wat sterkere maar ik vond het heel gezellig!
Alleen jammer dat ze zo smerig waren!

Hoop dat jullie een beetje van mijn report hebben genoten!

Drientje

DF-koning
Grappig dat je een deja-vu gevoel had, dat had ik ook van mexicaanse, alleen was ik thuis.

Misschien iets voor een volgend report: Let een beetje op je schrijven, dat lees wat fijner!

Verder vind ik het een goed report!

Hislordship

Wijs gebruiker
heel mooi die plaatse ken ik ook allemaal kom zelf uit spijk =) dat dejavu gedoe heb ik ook vaak egt vaag is dat. maarja erg mooi leuk report!

Nice ik wil dat eig ook doen maar ik ben een "newbie" in die dingen dus ik ben een beetje schichtig maar ik wil dat wel zeker eens doen btw good report :stoned:

Bovenaan