paddoreceptjes

psysurfer

Belezen gebruiker
hoi hoi

ik heb nu ng een anderhalve portie gedroogde mexicaantjes ligge en ze stinken enorm een zeer zure geur :( iemand een ideetje om dit te verwerken in eten?
laat jullie rijkelijke fantasie maar lopen :grin:

ikzelf dacht ze met gesmolten chocolade te eten :P
tenzij ik iets beters ontdek hehe

greeetzz

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Paddo's verknipen, theezakje legen en daar de paddo's indoen, in bijna kokend water doen waar citroensap inzit, tijdje laten trekken en drinken maar!

wat ik me wel afvraag, is dit nou sterker, zwakker of maakt 't niets uit in vergelijking tot opeten?

shokora

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Paddo's verknipen, theezakje legen en daar de paddo's indoen, in bijna kokend water doen waar citroensap inzit, tijdje laten trekken en drinken maar!

wat ik me wel afvraag, is dit nou sterker, zwakker of maakt 't niets uit in vergelijking tot opeten?

Als het goed is, moet het sterker zijn. Als de psilocybine in een vloeistof is getrokken wordt het sneller afgegeven aan het bloed dan wanneer het in een vaste stof zit. Een vaste stof kost veel meer tijd om te metaboliseren.

psysurfer

Belezen gebruiker
oke maar ik denk dat als ik ze in de thee doe zal die zure geur/smaak niet weggaan. andere ideetjes eventueel?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Er muntthee bij doen en wat honing? :P

Ik lees ook wel eens dat mensen ze in een omeletje bakken, wat kaas eroverheen en stevig kruiden en klaar is psysurfer!

psysurfer

Belezen gebruiker
met eitje hebk ooit eens gedaan maar dan ware ze vers. kzal het dan wel met thee probere en dan maar surfen :grin:

Bovenaan