Paddo's en flauwvallen

azgaza

Badass junkie
Dit is mij nog nooit gebeurd, maar ik ben er twee keer bijgeweest dat iemand flauw viel onder invloed van paddo's. Heeft iemand anders dit ooit gezien of is het puur toeval dat dit gebeurd als ik erbij ben? Ik vraag me af in hoeverre het een normaal effect is namelijk. Het is mij nog nooit gebeurd dus, zelfs in de verte niet, maar kent hier iemand iemand die het gebeurd is?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nope, gelukkig nog nooit meegemaakt. Ikzelf niet en m'n vrienden ook niet. Lijkt me best eng als je aant trippen bent en je trippartner valt flauw. Moeilijk om dan helder en rationeel te denken.

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
ik ben bijna flauwgevallen, maar dat was in combi met lsa zaden ennnn een portie fantasie/ inpraat gedoe...
Doordat ik zei tegen mezelf dit komt door de shit ik lul het mezelf aan ging het vanzelf weg...

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Of er een rechtstreeks verband is tussen de consumptie van paddo's en een verhoogde kans op flauwvallen, dat durf ik niet te beweren(alhoewel iedereen het er wel over eens zal zijn dat de kans iig niet afneemt :) )

Maar bij mijn laatste paddotrip ( http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10051 ) ,die overigens superzwaar was, heb ik wel een moment gehad dat ik beslist moest gaan zitten, omdat het grotendeels zwart werd voor mijn ogen. Dit was nadat ik eerst ruim 3 uren gelegen had.
En daar in zat hem waarschijnlijk de kneep: die overgang tussen compleet van de wereld zijn(met lage hartslag) en al wandelend de wereld weer intrekken(terwijl je bloedsomloop nog te traag is.) Maar ja, ik heb er ook niet echt verstand van...maar het zou mij niet verbazen als blijkt dat de kans op een nare valpartij toeneemt door het gebruik van paddo's.

Deranged

Badass junkie
Ik heb het bij iemand anders gezien en zelf een keer meegemaakt. Dus er lijkt wel een verband te zijn.

Bovenaan