Paddo's en het geloof.

heb een zeeer goede docu gevonden over paddoś en het geloof waren paddo's de verboden vrucht?
en is het verhaal van de verboden vrucht er later bij geschreven in de bijbel?
Kijk en je weet meer :)

http://video.google.com/googleplayer.sw ... 4845&hl=en

zeer intresant en een heel erge aanrader :wink:

P.S misschien is er een optie een eventueel paddo verbod aan te vechten dmv de weten voor vrijheid van reliegie.
Dit zelfde is immers ook gelukt met arwayca. :)

[/u]

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Space_dracula zei:
P.S misschien is er een optie een eventueel paddo verbod aan te vechten dmv de weten voor vrijheid van reliegie.

Ik geloof toch dat het algemeen bekend is dat paddo's niet veel te maken hebben met religie.

Hyperdrive zei:
Space_dracula zei:

Ik geloof toch dat het algemeen bekend is dat paddo's niet veel te maken hebben met religie.

Dat maakt niet uit bij de wet dien je aan te tonen dat deze in dit geval van toeppassing is.
Het maakt dus niet uit of iets algemeen bekend is,
Met de geschriften op de dode zeerollen is er voldoende religeus bewijs lijkt mij.
Om het als een religeus sacrement te kunnen bestempelen.

De Santo Daime kerk heeft dit ook suc6vol gedaan met Ayahuasca.
zie deze uitspraak.
dat is ook iets wat weinige weten maar wel is gebeurd :)

http://www.sjamaan.com/forum/display_to ... Position=1

De wet is slechts een instrument wat indien correct gebruikt ook suc6vol tegen een paddo verbod zou kunnen worden ingezet!
En dat zou een fantastische manier zijn om het verbod als het er komt te vernietigen als smartshophouders zouden samenwerken in deze zaak desnoods samen met de Santo Daime kerk zou het niet ondenkbaar zijn dat klink hopeloos in het stof zou bijten omdat deze wet dan op een fantastische manier tegen hem zou kunnen worden gebruikt :wink:
Mijn ouders zijn bijden jurist een weet een beetje hoe het in een rechtzal gaat en waar het om draait.
als je kan aantonen dat het nemen van de paddo is te verglijken met het nemen van een sccrement ben je binnen.
Een van de vertalers van de dodezeerollen heeft namelijk dit boek geschreven

http://www.amazon.com/Sacred-Mushroom-C ... 0340128755

edwin__

Belezen gebruiker
wat was er eerder de kip of het ei.
nou de paddo's waren in ieder geval voor het geloof. ons verleden ( 5milj) word weerspiegeld door de zulustamen in de buschbusch. medicijn mannen bijvoorbeeld. de geloof is een bedenksel van de zwammende hersenen van een vroege nozem

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik dacht de "doornappel" als verboden vrucht, en de slang als het symbool van die de aphoteker nog steeds gebruikt, sjamaan en slang zijn in het hebreeuws twee woorden die het zelfde worden uitgesproken.

dus ... een grote kern van waarheid mogelijk.

edwin__

Belezen gebruiker
ik zie de grote berichten in de telegraaf al voor me.
drugsforum religie red de paddo's,
fransen kunnen niets meer

Bovenaan