Paddo's en XTC

Qocaïne

Badass junkie
Inleiding

De drie maanden zijn voorbij... niet voor mij, voor mijn beste vriend (Piet).
Na drie lange maanden wachten is het eindelijk zijn tijd om te gebruiken!

Echter één probleem.. hij heeft niemand om mee te spacen op de pillen.. omdat wij hier allemaal de drie maanden regel aanhouden (beste vriendenkring). En hij wilt natuurlijk niet alleen spacen, terwijl wij er nuchter bij zitten.

Het idee..

Om allemaal paddo's te gaan gebruiken, alleen Piet deze te combineren met XTC.

Wat is jullie gedachtegang daarover?
Ervaringen met paddo's in combinatie met xtc?

Het idee van Qocaïne... Éérst de XTC pakken, en een half uur na inname beginnen met de paddo's. De XTC zal dan al ingeklapt zijn wanneer de paddo's beginnen. Zo begint ie dus vredig aan zijn trip.

En heeft ie toch zijn XTC kunnen nemen. Tja.. ze kunnen weer niet wachten hè? :wink:

Alvast bedankt! :wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
nee je doet het best het omgekeerde, eerst de paddo's, als je de eerste verscheinselen van de hallucinaties begint te werken beetje xtc pakken.
je moet ervoor zorgen dat je geen come-down hebt van je xtc als je op de paddo's zit, dit kan je trip negatief beinvloeden terwijl het omgekeerd minder erg is.
genoeg info op dit forum gewoon wat zoeken

disaster

Bewuste gebruiker
Ik heb het weleens gedaan, echt wonderlijk mooi zag alles eruit. Soms voelde ik meer van de paddo's dan van de pillen en anderson. Ik had als eerste XTC gebruikt en daarna paddo's. Maar ik denk dat het verstandigste is zoals Mr.jiho het beschrijft.

Qocaïne

Badass junkie
Bedankt voor de reacties.

Jiho, je hebt het zelf wel eens gedaan? Of ervaring van andere gebruikers? Zoals jij het beschrijft is het wel logisch...

Ik w8 ook nog even de andere reacties af! :wave:

ps. Ik denk ook dat er al een topic over bestaat.. maar heb hem met de zoekfunctie niet kunnen vinden. Waarschijnlijk al een heel oud topic!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
jup ik zat lang geleden met dezelfde vraag denk dat ik dat topic nog heb opgestart wat er toen uitkwam was eerst paddos dan xtc, ik heb het wel al eens gedaan maar dat was in hele kleine maten, niet veel van gevoeld dus niet echt de moeite

Qocaïne

Badass junkie
Ok, nou dan is het antwoord in iedergeval duidelijk!

Bedankt kerel! :wave:

Een mens blijft maar bij leren ^.^

Bovenaan