psilodebylo
Newbie
Ik gister samen met mn broertje iets gedaan wat door veel mensen als zinloos werd verklaart en of een bad combo word genoemd eerst dronken worden dan speed snuifen en dan nog een kleine porty paddos erbij en natuutlijk constant blowen ik kan eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zon heerlijke space gehad heb een heerlijk natuurlijk gevoel en tog best wat visuals ondanks dat we allebij maar 1gram cubesis door de nasi hebben gegeten persoonlijk verwachte ik wel dat de paddos verstrekt zouden worden de speed in tegenstelling tot wat veel mensen denken geefd de amfetamine niet het overheersende gevoel waardoor je de paddos niet voeld maar werkt juist anders om door dat de pep de aanmaak van monoamineoxidase remd werken de 2 dus erg goed op elkaar in ik heb zelf een geweldige avond gehad en mn broertje helemaal chill zuipen blowen snuifen en mexicaantjes egt een aanraader voor mensen die van lekker ontspane natuurlijk aanvoelende space houden ookal blijft speed stoep hoop dat iemand hier iets aan heefd,peace!!!