Paddo's Nemen.

Bscw

Belezen gebruiker
Hallo Iedereen,

Ik ben iemand die niet heel veel verstand van drugs heeft heb er nog maar en paar genomen: Hasj/Wiet, Alcohol en XTC.
Mijn vraag is of jullie met wat info kunnen geven over Paddo's:

- Welke Paddestoelen zijn het slimst om in het begin te nemen?
- Is het slimmer om Paddo's binnen of buiten te gebruiken?
- Hoe is het om een trip te beleven en wat gebeurt er allemaal qua gevoelens en visuals?

Heel erg bedankt als je jullie me kunnen helpen :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Bscw zei:
Hallo Iedereen,

Ik ben iemand die niet heel veel verstand van drugs heeft heb er nog maar en paar genomen: Hasj/Wiet, Alcohol en XTC.
Mijn vraag is of jullie met wat info kunnen geven over Paddo's:

- Hoe is het om een trip te beleven en wat gebeurt er allemaal qua gevoelens en visuals?

Heel erg bedankt als je jullie me kunnen helpen :)

zoek zelf eerst wat informatie over paddo's op internet, dan vind je de antwoorde voor je vrage wel :wink:

Bengt

Bewuste gebruiker
Hallo, je kunt idd ook eens de zoek knop gebruiken.

Maar goed.
Je moet weten trippen is voor iedereen anders, iedereen zen eigen ding.
Dus zo zie ik het.

Colombiaanse raad ik je aan.

Buiten, maar rustig plekje. bv een bos of strand of eender wat waar het kalm is.

Trippen is gewoon vet en leerrijk.
Het is ook niet zomaar iets dat je kan zien als ekeer trippen voor de fun.

Over gevoelens en visuals ga ik je nu niet vertellen, moet je zelf ondervinden, geen zin om dit nu te gaan uitleggen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik heb net keihard liggen huilen in m'n trip.. ben echt tot inkeer gekomen! Heerlijk.. Ik wil de topicstarter niet afschrikken ofzo =P Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip.. met 1 of meerdere personen die je goed kent die mee willen trippen. Eventueel iemand erbij die nuchter is :)

Bscw

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
Ik heb net keihard liggen huilen in m'n trip.. ben echt tot inkeer gekomen! Heerlijk.. Ik wil de topicstarter niet afschrikken ofzo =P Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip.. met 1 of meerdere personen die je goed kent die mee willen trippen. Eventueel iemand erbij die nuchter is :)

Dus buiten?
En is 15 jaar wel genoeg om te trippen?

Goanaut

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
Dus buiten?

Goanaut zei:
Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip..

Maar dat is voor iedereen anders! 15 jaar vind ik persoonlijk erg jong, maar iedereen is er op zijn / haar eigen manier klaar voor.. sommigen op hun 15de, anderen op hun 35ste.

Bscw

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
Bscw zei:
Dus buiten?

Goanaut zei:
Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip..

Maar dat is voor iedereen anders! 15 jaar vind ik persoonlijk erg jong, maar iedereen is er op zijn / haar eigen manier klaar voor.. sommigen op hun 15de, anderen op hun 35ste.

Zelf denk ik wel dat ik er klaar voor ben
Heb half jaar geleden me 1ste XTC trip gehad
en die verliep ook fantastisch.
Ik denk zelf aan en halve portie Mexicaantjes(gedroogt).

Goanaut

Bewuste gebruiker
Als je er zo positief over denkt, en met een halve portie Mexicaanse begint, kan het ook niet fout gaan denk ik. :) Wordt vast een fijne trip dan!

De jongen

Bewuste gebruiker
Natuurlijk is xtc iets heel anders en toch bijna altijd een leuke ervaring. Maar indeed, mexicaanse zijn het zachts dus.

Zelf ken ik wel een kereltje die jonger is als jou en het al eens deed, het liep toen ook goed.

Bscw

Belezen gebruiker
De jongen zei:
Natuurlijk is xtc iets heel anders en toch bijna altijd een leuke ervaring. Maar indeed, mexicaanse zijn het zachts dus.

Zelf ken ik wel een kereltje die jonger is als jou en het al eens deed, het liep toen ook goed.

Denk je dat het slim is om met gedroogde te beginnen?

DreamWeaver

Badass junkie
Bscw zei:
De jongen zei:

Denk je dat het slim is om met gedroogde te beginnen?

Gedroogde of verse maakt niet uit. Lees hierover de FAQ

Bscw

Belezen gebruiker
Ok zo.
Naja nu begin ik 't te snappen.
Is het ook zo dat Paddo's Harder
zijn dan LSD :confused:

DreamWeaver

Badass junkie
Bscw zei:
Ok zo.

Op hun eigen manier wel. LSD vind ik makkelijker te beheersen omdat het je gedachtengang (mindfuck) niet beïnvloed (althans niet bij mij), en paddo's dat wel doen. Begin eens met een halve of 3/4 portie, gewoon om het effect te verkennen en eraan te wennen. Daarna heb je al wat ervaring ermee en lukt het verder zelf wel :)
Goede reis gewenst :wave:

Bscw

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Bscw zei:
Ok zo.

Op hun eigen manier wel. LSD vind ik makkelijker te beheersen omdat het je gedachtengang (mindfuck) niet beïnvloed (althans niet bij mij), en paddo's dat wel doen. Begin eens met een halve of 3/4 portie, gewoon om het effect te verkennen en eraan te wennen. Daarna heb je al wat ervaring ermee en lukt het verder zelf wel :)
Goede reis gewenst :wave:

Ok dan begin ik met een halve portie
dankjewel voor de info :)

Bovenaan