• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[paddo's] Trippen in het bos!

mikkelk

Belezen gebruiker
Ik wil trouwens graag mededelen dat dit mijn eerste triprapport ooit is.

Datum trip: Zaterdag 19 juli 2008
Tijdstip van inname: Rond 8 uur
Plek: Bos
Soort: Zelfgekweekte Mexicaanse 3 gram gedroogd
Extra’s: Pure chocolade, tegelijk ingenomen met de paddo’s
Duur van de trip: +/- 6,5 uur

Vooraf
Twee en een halve week geleden heb ik een kweekset besteld bij mushmush.
Ik had vanaf het begin al mijn twijfels of de paddo’s nou wel of niet zouden groeien, maar de groei van de kleine goden is erg succesvol verlopen.
De eerste flush heeft mij 100 gram verse mexicaantjes opgeleverd die ik later naar 10 gram heb gedroogd met behulp van de oven.
Ik heb op verschillende forums/fora? gelezen dat dit niet de beste manier was op ze te drogen, maar omdat ik de kweekset ook heb aangeschaft om te experimenteren, heb ik het toch maar gedaan. En wat een goede keuze was het!
Na iets meer dan een dag waren de paddo’s droog.

De voorbereiding
Al een tijdje geleden heb ik met een paar vrienden afgesproken om de paddo’s te testen zodra ze klaar waren.
We spraken af bij een speeltuintje om ze in te nemen en vervolgens naar het bos te gaan, maar het weer liet ons helaas even in de steek op het moment dat iedereen aan kwam fietsen.
Omdat het al een tijdje aan het regenen was, zijn we naar J zijn huis gegaan om te schuilen voor de regen.
We hebben op buienradar.nl gekeken wanneer het droog zou worden en gelukkig hoefde we maar 25 minuten te wachten.
Om 19:35 zijn we op de fiets gestapt en naar het bos gegaan met ong. 4 porties gedroogde mexicaantjes, een pak drinken, een reep chocolade en een mp3 speler in mijn tas.

Het begin
Rond kwart voor 8 waren we bij het bos aangekomen en hebben we ons gesettled onder een afdakje, om voor nog een mogelijke bui te schuilen.
We hebben de paddo’s met behulp van de chocolade ingenomen om de smaak een beetje te maskeren.
De muziek werd opgezet om de tijd te doden en er werd door B een joint gedraaid.
We hebben een game gedaan met de joint om de sfeer een beetje op te leuken.

De boswandeling
Na ongeveer een half uur hebben zijn we met onze boswandeling van start gegaan.
Bij iedereen was de ademhaling al een beetje aan het veranderen en iedereen voelde de trip al langzaam op komen.
Na ongeveer nog 10 minuten was iedereen al aan het lachen en het gekken.
J en D zeiden dat ze moesten poepen en hadden een handdoek gevonden in het bos.
Jammer genoeg hebben ze allebei niet in het bos gepoept, want ik lag echt helemaal gevouwen om het idee alleen al.

Na nog 10 minuten gewacht te hebben heb ik mezelf een beetje afgesloten van de groep, omdat ik graag naar mijn muziek wilde luisteren.
Ik had speciaal voor deze avond mijn mobiel vol gezet met Goa en Psytrance.
Wat muziek wel niet kan doen met je als je aan het trippen bent!
Ik voelde mij helemaal 1 met de muziek en ik was echt aan het genieten van de muziek.
J zei tegen mij dat ik mijn muziek uit moest zetten, want hij vond het leuker als de groep gewoon allemaal contact met elkaar had.
Ik deed mijn oordoppen uit en keek naar boven.
Ik werd lettelijk omringd door bomen en ik draaide langzaam een paar rondjes. Het leek echt alsof ik in een film zat!
Ik zei tegen J dat hij dit ook eens moest proberen, maar hij draaide iets te snel.
Hierdoor verloor hij zijn evenwicht en ging bijna onderuit in de bosjes.

We liepen langzaam verder en we stopten om de 5 minuten omdat we weer iets nieuws hadden gevonden om naar te kijken.
Zo kwamen we bij een erg grote heuvel waar we zo snel mogelijk naar boven rende.
Hier lag een boomstam en we vonden het een mooie plek om te zitten, aangezien er geen bomen boven ons te zien waren. We konden naar de spectaculaire wolken kijken.
B en D gingen een joint draaien wat erg lang geduurd heeft omdat ze zich niet konden consentreren.
Toen B en D aan het hijsen waren van de joint leek het mij een leuk idee om de tekst te lezen die op een pak taksi stond.
Ik kon echter helemaal niks lezen. Ik dacht dat ik het niet kon lezen omdat ik me totaal niet kon consentreren, wat overigens ook zo was en R schiet opeens heel erg hard in de lach. Ik vraag aan hem waarom hij zo lacht en R verteld mij dat ik het pak om moest draaien, omdat ik de franse beschrijving zat te lezen. Dit had ik dus al 3 minuten niet door.

Na daarover goed gelachen te hebben, had J opeens het idee om zijn kleren uit te trekken, omdat hij altijd al eens naakt door het bos wilde rennen.
Hij stond op gegeven moment in zijn boxer, met voor de rest al zijn kleren op de grond en begon een hijs te nemen van de joint.
Dit was ook een mijlpaal voor hem, een joint roken in zijn boxer.

Hij keerde zich om en liep 10 meter van ons vandaan en trekt plotseling zijn boxer uit. J begint te rennen als een paard en schreeuwt de boel bij elkaar van vreugde.
De hele groep vond dit zo grappig dat we wel 20 minuten een grote lachkick gehad hebben.

Na dit spectakel vonden we het tijd om weer verder te gaan en we waren vergeten dat we op een erg verlichte plek zaten in het bos, omdat er geen bomen waren die de lucht bedekte.
Het was pikkedonker en eerlijk gezegt vond ik het wel een beetje eng.
We liepen in een hoog tempo naar een vast pad toe die naar de openbare weg leidt.
Eenmaal op het pad besefte ik dat ik iets zie wat ik nog nooit gezien heb. Het was echt geweldig mooi.
Het pad waar we op liepen was ongeveer 4 meter breed en een halve kilometer lang. Langs allebei de kanten stonden rijen bomen en alleen voor ons was er een soort licht te bekennen.
Dit licht ervaarde ik als een poort naar een andere dimensie!
Omdat ik daar aan zat te denken begonnen de kleuren van dat licht ook daadwerkelijk te veranderen. Nu leek het nog realistischer!
Later hoorde ik van J dat hij ditzelfde licht ervaarde als een poort naar de hemel.
Uiteindelijk kwamen we uit op de openbare weg en we vervolgde onze weg naar onze fietsen, die we hadden laten staan omdat we ze zagen als een opstakel.

Op weg naar het centrum
Ik zat achterop bij D en ik vermaakte me kostelijk.
B fietst met een noodgang voorbij en schreeuwt dat hij een motortje aan zijn fiets heeft hangen en hierbij rijdt hij ons bijna aan!
We stoppen bij een bankje voor een plaspauze en een rookpauze, omdat iedereen wel trek had in een peuk.
B wordt gebeld door zijn vriendin en R begint zich gelijk te ergeren aan zijn vrienden, omdat hij weet dat ze zich express doet alsof ze extra dronken is.
Erg irritant dus.
We vervolgen onze tocht naar het centrum en we komen een vriend van ons tegen op de scooter.
Hij zegt dat we even mee moeten rijden naar het zorg en zekerheid gebouw, omdat hij nog een joint heeft.
Bij de zorg en zekerheid aangekomen staat hij al klaar met zijn joint in zijn mond.
J is geobserdeerd door een groen met witte scooter die aan de overkant van de weg geparkeerd staat.
M, de vriend die op de scooter was is er opeens vandoor gegaan en we hadden geen idee waarom.
Jammer dan.

De zaak
We gaan standaard elke zaterdag naar de zaak. (club)
We weten allemaal dat het niet slim is om met paddo’s op naar een club te gaan, maar we hadden er gewoon zin in, omdat het iets is wat we altijd doen.
Als eerste leggen we onze jassen/tassen weg, ergens in de bosjes, waar niemand ze kan vinden.
Dan lopen we naar de zaak toe.
Er staat een kleine rij, maar na nog geen 5 minuten was ik al binnen.
Ik was totaal gefascineerd door de verlichting die door de hele zaal heen stond te schijnen in een hoog en chaotisch tempo.
Hier heb ik zeker weten een paar minuten non-stop naar gekeken, omdat het gewoon zo geweldig mooi was!

Na ongeveer 10 minuten ben ik al mijn tripgenoten al kwijtgeraakt en dit beangstigde mij een klein beetje, dus ik ben op zoek gegaan naar iemand die ik ken. Gelukkig is dit niet heel erg moeilijk, aangezien onze vriendenkring vrij groot is.
Ik vind na een minuut al iemand die bij 1 van mijn beste vrienden kwam slapen. Hij was voor het eerst in de zaak en was M, degene bij wie hij slaapt, kwijt en was dus blij dat ik hem tegenkwam.
Na nog geen 10 seconden breekt er een klein gevecht uit tussen een grote kerel en iemand die ik al sinds jong af aan ken.
Ik stond er echt helemaal verlamt naast en had geen idee wat er nou aan de hand was.
Een erg raar gevoel, al zeg ik het zelf.
Normaal is het elke week wel vechten in de zaak, maar dit was de eerste keer dat ik het als een erg aparte ervaring opvatte.
Door dit gebeuren voel ik me opeens veel minder blij en ik besluit naar huis te gaan.

De weg naar huis
Ik loop met moeite door de drukte heen die zich in de zaak bevind en begin me onder andere al een beetje te ergeren aan deze plek.
Toen ik de deur uitliep, stond er iemand van de security die mij een fijne avond wenste.
Ik kon niks terug zeggen omdat ik me nog steeds ergerde aan deze plek.
Zo snel mogelijk liep ik naar onze jassen toe en pakte mijn vest en tas.
Oordopjes in, capichon op en gaan met die banaan dacht ik.
Nog trippend loop ik naar huis met een erg relaxt goa nummer.
Nog steeds voelde ik mij 1 met de muziek totdat er een plotselinge buikpijn opzette.
Omdat ik opeens buikpijn kreeg moest ik even gaan zitten, althans dat dacht ik.
Mijn doel was namelijk om zonder te stoppen naar huis te lopen. Gewoon doorbijten dus.
Zo stil mogelijk ben ik mijn huis binnengegaan, omdat mijn ouders altijd laat naar bed gaan en waarschijnlijk nog niet zo erg lang slapen.

Thuis trippen
Nog nooit heb ik in mijn eentje getript en nu ook nog eens thuis, met mijn ouders nog geen 3 meter boven me.
Dit vond ik opzich wel eng, maar ik liet de pret hierdoor niet bederven.
Ik ging op de bank liggen en stak een peuk op.
De rook die ik langzaam uit mijn longen liet vloeien vond ik er echt geweldig uitzien!
Nadat ik mijn peuk opgerookt had, zette ik de tv aan.
South Park was erop en ik was zo blij dat er letterlijk tranen over mijn wangen liepen.

Na southpark gekeken te hebben ging ik naar mijn bed, maar dit was niet echt een succes.
Ik heb 2 uur wakker gelegen in mijn bed, omdat ik niet kon slapen.
In die 2 uur heb ik mijn ogen gesloten om eens wat Closed Eye Visuals te gaan bekijken.
Nog nooit heb ik dit geprobeerd, in de 7 keer dat ik paddo’s heb gegeten.
Mooie fractals vloeiden over in groene velden met erg snel groeiende bloemen en paddestoelen.
Het hele leven van de paddestoel heb ik in 10 seconden ervaren.
De paddestoel groeit, groeit en groeit, vervolgens gaat zijn hoed open en laat sporen vallen. De paddestoel sterft en uit de sporen komen nieuwe paddestoelen.
Erg mooi vond ik dit, maar na een tijdje had ik er wel genoeg van en ik wilde wat gaan doen.
Ik ging naar beneden en maakte voor mezelf een tosti.
De tv ging weer aan en Family Guy was op tv, 1 van mijn favoriete tv programma’s!
Family Guy ging door tot half 5 in de nacht en ik vond het na half 5 wel de juiste tijd om te gaan slapen.
Zonder dat ik het doorhad werd ik opeens erg moe en ben naar boven gegaan om weer in mijn bed te kruipen.
Gelukkig viel ik nu wel redelijk snel in slaap.

Vandaag, de dag na de trip voel ik me helemaal herboren en fit!
Hoe het komt weet ik niet, maar ik weet zeker dat het door de geweldige ervaringen komt!
Nieuwe paddo’s groeien alweer in mijn kweekset en ik kijk al uit naar de volgende trip!

Napster

Belezen gebruiker
Die tunnel met bomen komt zo bekend voor:wink:
De laatste x dat ik paddo's had genomen hadden we 2 van die tunnels en stonden we met 6 man ongeveer 15-30 minuten te discussieren welke tunnel nou langer was..Who gives a fuck.

Anyway leuk reportje!

Kigh

Bewuste gebruiker
Heel leuk rapport, trippen in het bos wil ik zeker ook eens doen.
Maar gewoon overdag, niet in het donker, daar hou ik niet van, normaal wel, maar bij paddo's vind ik dat freaky.
Ook met dat cafe had ik niet gedaan, lijkt me ook te heftig die bassen, veel teveel mensen en shit.

Erg goed beschreven hoe de dingen zaten, maar weinig visuals heb ik eruit gelezen, gewoon niet opgeschreven of niet voorgekomen?

Drientje

DF-koning
Leuk report, goed herkenbaar geschreven, mijn complimenten!

Ik ga deze zomer ook zeker nog een keer in het bos trippen! Lijkt me een perfecte omgeving om de paddestoel tot zijn recht te laten komen!!

Veel tripplezier gewenst!!!!

mikkelk

Belezen gebruiker
Kigh zei:
Heel leuk rapport, trippen in het bos wil ik zeker ook eens doen.
Maar gewoon overdag, niet in het donker, daar hou ik niet van, normaal wel, maar bij paddo's vind ik dat freaky.
Ook met dat cafe had ik niet gedaan, lijkt me ook te heftig die bassen, veel teveel mensen en shit.

Erg goed beschreven hoe de dingen zaten, maar weinig visuals heb ik eruit gelezen, gewoon niet opgeschreven of niet voorgekomen?

Ik heb inderdaad weinig visuals gezien.
Ze waren er wel, maar dan alleen als ik mijn ogen dicht deed
Volgende keer ga ik alleen trippen op mijn kamer met een zooi lavalampen e.d.
Dan zou het zeker moeten gaan lukken met visuals.

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
mikkelk zei:
Ik heb 2 uur wakker gelegen in mijn bed, omdat ik niet kon slapen.
In die 2 uur heb ik mijn ogen gesloten om eens wat Closed Eye Visuals te gaan bekijken.
Nog nooit heb ik dit geprobeerd, in de 7 keer dat ik paddo’s heb gegeten.
Mooie fractals vloeiden over in groene velden met erg snel groeiende bloemen en paddestoelen.
Het hele leven van de paddestoel heb ik in 10 seconden ervaren.
De paddestoel groeit, groeit en groeit, vervolgens gaat zijn hoed open en laat sporen vallen. De paddestoel sterft en uit de sporen komen nieuwe paddestoelen.

Leuk :grin: , komt omdat je die paddos hebt zien groeien de laatste tijd :hearteyes: :hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Het bos is de mooiste plek om te trippen ik raad het bos in zeist aan te gekke plek om te trippen mar neem wel je tom tom mee oor als je niet meer weet waar je bent :tearsofjoy:

mikkelk

Belezen gebruiker
Volgende tripdatum staat alweer vast hehe.
Dit keer gaan we naar de duinen in noordwijkerhout!

SennaTZR

Newbie
Dudeludelude :stoned: ,
ook al zit je nu naast me, zoals ik lees gaan we vanavond kkziek space..
gaat zeker wel chill worde... morge nakkie-nakkiee :rock:
njaa,, k hoor van je dat we m boeke..
laterrrr

Bovenaan