Paddo's Vapourizen?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Ik had laatst een Volcano vaporizer gekocht omdat ik wilde stoppen met wiet roken, en me ouwe 'Mini Blue' vapourizer teringslecht was. Die Volcano werkt ook geweldig (schoon, betere smaak/geur, energieke high, erg krachtig en zuinig) en ik ga zeker proberen ook andere dingen dan wiet te vapourizen zoals verschillende kruiden zoals de maker aanraadt.

Nu vraag ik me af of het ook mogelijk is om paddo's te vapourizen, aangezien sommige mensen ze ook roken. Aan de andere kant hoor ik weer dat psilocybine moleculen al op een lage temperatuur kapot gaan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik die paddo's gewoon beter eten? Ik ben namelijk bang dat ik een smurrie maak op me volcano die er bijna niet uit te wassen is, of dat ik gewoon paddos verspil.

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja ik heb ook al zeer vaak gelezen dat psygoclobine inderdaad niet veel temperatuur kan verdragen, dus het lijkt me niet echt een slim idee.

Je kan het altijd proberen hoor :mrgreen: , maar het lijkt me dat je dan gewoon je paddo's verspilt en dat willen we toch niet :P

azgaza

Badass junkie
sjaartrol zei:
Bewild zei:

lol

Hahahaha.

Maar dat terzijde; ik denk dat je dat beter niet kan doen, paddo's kunnen niet tegen hitte, ze in de oven drogen op een lage temperatuur is zelfs al riskant, dus ik zou paddo's gewoon lekker op eten en de wiet vaporizen en het komt dan wel goed. Maar echt; niet doen, zonde van je paddo's.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan