Paddo's & XTC

Milos

Belezen gebruiker
ik ben volgende week van plan om een nieuwe combo uit te proberen
namelijk paddo's (philosophers tampensis) & XTC (roze dolfijntjes of blauwe mitsu's)

is dit een goed idee? iemand ervaring mee?
of welke drugs zijn het best te combineren met paddo's?

:wave:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben een keer heftig in de war geweest door paddo's na MDMA te nemen. Psychedelica in de comedown van MDMA zijn volgens mij bij wel meer mensen een beetje fout gegaan, dus ik zou je in dat geval willen aanraden om eerst de paddo's te nemen. Dan lijkt het me juist wel weer heerlijk.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb zelf een keer een portie truffels op en een uur later een pilletje erin gemikt. Ik vind het helemaal niet fijn werken, het vormt geen synergie. Maar dit heb ik ook met lsd+mdma en 2-cb+mdma. Het MDMA gevoel komt niet echt tot zijn recht vind ik.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Laatst had ik truffels genomen, 2/3 portie. Het was opzich wel leuk enzo, maar had er meer van verwacht dus anderhalfuur later had ik nog 2/3 portie genomen. alles ging nog gewoon goed en was oké. Later op de avond nog geblowd en tegelijkertijd pure MDMA (+-120mg) genomen.

In het begin was het erg verwarrend, was helemaal gedesorienteerd op een laan waar ik elke dag minimaal 2 keer fiets. We hebben echt erg lang gefietst (voor mijn gevoel) en dat was kut. Toen we later ergens binnen waren was het echter geweldig. Het sloeg helemaal om de goede kant op..

@fiets: Verward, alles leek oneindig, alles zag er hetzelfde uit. Verder geen lichamelijke klachten oid.
@binnen: wel beetje dommig (traag van begrip), leuk, gezellig, iedereen was lief, het standaard mdma gevoel (met toch nog iets anders er bij dat ik eigenlijk niet echt kan beschrijven)

dus misg tip om binnen te blijven/gaan, DIRECT wanneer je dat wilt. Als je buiten toch prettig vind, is het wel handig om iemand bij je te hebben die ook op dat moment bekend is met de omgeving zodat jullie niet verdwalen.

(Helaas geen tijden er bij vermeld, omdat het tijdbesef ook gewoon echt helemaal verdwenen was.)

Immo

Badass junkie
Ik heb deze combinatie 1 keer gedaan ik deed het toen alleen om mijn kamer, 1 portie colombiaanse paddo's en ongeveer 100mg mdma kristallen. Ik begon met het eten van de paddo's toen ik klaar was met het eten ervan nam ik gelijk daarna de kristallen door middel van een bommetje. Het wel een hele vrolijke en wazige trip geworden, Ik dacht steeds dat ik op het strand was terwijl ik gewoon in mijn kamer was. Veel visuals gezien en een redelijk zware bodyload. Het is een geweldige combinatie in mijn ogen. :)

Bovenaan