Paddo's

Freezing

Bewuste gebruiker
Hey,
Ik wil binnekort paddo's gaan proberen, welke kan ik het beste pakken? wat voor dosis? en klopt het dat in maastricht naast de easy going een smartshop ligt waar je paddo's krijgt?

We gaan 1e x met zn 2en doen en 1 blijft nuchter om op te letten als het fout zou gaan.

Hempy

Bewuste gebruiker
in maastricht zijn er genoeg smartshops

Als je de wall street daar kent dan zou ik gwn tegenover eens een kijkje gaan nemen

zommes

Badass junkie
Heeft de nuchtere persoon weleens paddo's gegeten?

Als die persoon niet zo veel ervaring heeft met paddo's zou ik het achterwege laten om die erbij te laten zijn. Gaat alleen maar irritant zijn.

Als je een goeie omgeving kiest en allebei niet al te sterke paddestoelen neemt (Mexicaanse zijn goed om te beginnen) is de kans dat het fout gaat heel erg klein, dan wel niet aanwezig.

Freezing

Bewuste gebruiker
zommes zei:
Heeft de nuchtere persoon weleens paddo's gegeten?

Als die persoon niet zo veel ervaring heeft met paddo's zou ik het achterwege laten om die erbij te laten zijn. Gaat alleen maar irritant zijn.

Als je een goeie omgeving kiest en allebei niet al te sterke paddestoelen neemt (Mexicaanse zijn goed om te beginnen) is de kans dat het fout gaat heel erg klein, dan wel niet aanwezig.

Nee hij heeft ook nooit gedaan, maar hij gaat nu zelf ook meedoen en we doen het op mijn kamer dus lijkt me wel goede omgeving, nu alleen nog een smartshop vinden in Maastricht.

Bovenaan