paddo's

bert

Newbie
hallo mensen, hier een vraag over paddo's...
ik heb één keer paddo's gegeten en het effect was wel gaaf. Nu, jaren later, wil ik dat nog een keer gaan doen.
Ik vroeg me alleen af wat nou eigenlijk de schade is, die paddo's met zich mee brengt; als die er is.
Ik heb wat gegoogeld maar echt duidelijke info heb ik niet gevonden, misschien niet goed genoeg gezocht.. maar als iemand mij info hier over kan geven.. graag!

Ellesdee

Badass junkie
De enige schade die paddo's kunnen aanrichten is dat men psychisch in de problemen kan komen. Dit geldt vooral als er (sluimerende) depressiviteit, angst, paniek aanwezig is.

Lichamelijk zijn paddo's volkomen onschadelijk. Tenzij je natuurlijk onder invloed van paddo's gevaarlijke dingen gaat doen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klopt, paddo's zijn lichaamelijk onschadelijk. Het word pas echt gevaarlijk als je je eigen lichaamsgewicht aan paddo's gaat eten.

Natuurlijk kan het wel zo zijn dat je er psychische klachten van krijgt.

azgaza

Badass junkie
De kans op psychotische klachten is nog redelijk klein, als de eerste keer goed ging is die kans nog veel kleiner. Als je het te vaak achter elkaar doet loop je wel risico op HPPD maar dan moet je het om de twee weken jaren lang doen en pech hebben.
Lichamelijk is er zoals eerder gezegd echt geen enkel risico.

Dus om het samen te vatten: kan niet zo veel kwaad.

Bovenaan