Paddotrip 'met ervaring' incl. some tips

Discussie in 'Trip reports' gestart door Oxie, 12 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Oxie

Oxie Newbie

Het is al een behoorlijke poos geleden dat ik psychedelica heb geprobeerd en ik had er al een tijdje zin in...! En toen kwam dat spontane moment van, ja vandaag! Een maat opgebeld of die mee wilde doen, echter plannen we het nog een keer met meer man in een bos, lekker relaxt. Deze ervaring was bij mij thuis...

11-08-2017; Dorp in Brabant in de buurt van Eindhoven

Oriëntatie
    Huisgenoten/Maten hebben een growboxje staan met een soort dat vergelijkbaar is met Mexicaanse geloof ik (Fig. 1). Sommige al gedroogd, andere nog aan het groeien. En ik had geluk want er was een mooi aantal stengeltjes uitgeschoten die vers afgesneden konden worden. Zij zelf deden niet mee... Maar ik had er gewoon zin in, dus ik deed het alsnog alleen.

Fig 1.
    [​IMG] [​IMG]

‘’Onderstaand is vooral tijdens trip opgeschreven met enige reflectie achteraf’’

- 20.37; 30g afgewogen en gegeten. Ik vind de smaak van paddo's sowieso beter dan truffels omdat het minder bitter is en minder taai. Maar thee zetten lukt immers ook prima. Vrij snel voelde ik een vlaag van beweging in m’n lichaam.

- 21.12; Enige lichte tintelingen beginnen.

- 22.22; Flow is nu wel upcoming. M'n hand wordt shakiër, ben net even met een beeldhou-stuk bezig met een scherp bijteltje (Fig. 2) maar helaas raak ik m'n linker arm. Beetje lelijk diepe snee, maar 't valt mee. M'n reflexen waren niet snel genoeg... Luisterend naar:

Werd me uiteindelijk te chaotisch dus toen Morphine opgezet:

Fig 2.

- 23:48; Ben vrij snel afgeleid door andere dingen die me opvielen. Zo piept m'n nieuwe matras wat ik heb, dus om zeker te zijn dat 't niet 't bed was ga ik 't bed er onderuit halen. Maar op m'n kamer is weinig plek om even m'n bed ergens te parkeren. Beetje geklooi, weer afgeleid, naar beneden gelopen, zie ik een steel en bijlkop liggen die ik nog moest fixen (Fig 3). De steel past echter niet op de kop, dus heb met de bijtel de steel passend gemaakt.
    Owja, 't bed moest beetje gesloopt worden om verzet te worden.. Eens kijken hoe ik dit verder ga doen :smile:...
    --> Uiteindelijk de bak onder m’n bed maar gesloopt en op een zolder gegooid met wat kabaal... Was wel leuk om doen :grin: (Fig 4.)

Fig 3.
    Fig 4.

- 0.22: Maten zijn film aan 't kijken beneden, ofja, film is afgelopen. Omdat 't vrijdag avond is en je boven een kroeg woont wil er nog wel eens iemand toevallig binnen wandelen... Misschien iets wat in 't digitale tijdperk minder snel gebeurt. Enfin, Izzy, Maleisissche gast kwam ff binnen met een pilske in z'n hand, kijken of mensen mee een pilske gingen pakken in de kroeg beneden. Hij had nog ff m'n rug gekraakt, altijd lekker, bloodflow, pressure release, peace.

- 01.00. Effect begint weg te ebben. Izzy heeft ook m'n hoofd nog gemasseerd. Op dat moment zag ik op de vage vloer van ons een leuk oud opa'tje.. Toen ik een pen wilde pakken om 'm te tekenen, kon ik 'm niet meer terugvinden. Ik keek weer, en zag toen een ander opa'tje, maar deze was wat chagerijniger, whahaha. (Fig 5.)

Fig 5.

- 1.34 Verder gepraat over o.a. werking van licht (foton-emissie) o.a. in TL/Halogeen-lamp/Gloeilamp vergelijking. Ook over gelijkstroom en wisselstroom, uiteindelijk tot free-energy machines. Effect is wel weggëebt.

Algemene reflectie
    Het effect duurde best lang voordat het begon te werken. Dit had denk ik vooral te maken met dat ik nog wel redelijk gegeten had die avond. Als je dit minder of niet doet dan scheelt dat wel qua opname/metabolisme van de psilocibine en werkt het eerder (en beter). Maarja, ik wist om 19u nog niet of ik ging trippen, dus had al gegeten....

Ik vond ’t zelf prima om alleen te trippen. Voornamelijk omdat ik vooral dingen wilden doen, maken, spelen. Het ging alleen wel erg snel van ’t ene naar ’t andere, wat uiteindelijk geen probleem was en ik eigenlijk wel prettig vond... Snelle afwisseling. Enigzins ‘ADHD’ mind activated.

De ervaring zelf was wispelturig zoals paddo’s kunnen zijn. Van hot naar her, op en neer lopen van ’t ene ding in het andere vallen, daar mee bezig zijn, afgeleid worden uiteindelijk na wat moeite weer terugvallen op waar je mee bezig was, soms rust nemen, dagdromen, halve dingen afmaken. Over het algemeen weinig tot geen uiterlijke visuele transformaties. Echter als ik m’n ogen dicht deed waren er fractals, lijnen, kleuren, bewegingen, dynamieken en patronen in m’n mind aanwezig... Maar ik wilde vooral dingen gaan doen...

Tips en ‘Tricks’ a.d.h.v. deze ervaring

Tijdens deze trip heb ik alleen even buiten gezeten toen ik met de steel van de bijl bezig was. Maar over het algemeen vind ik het erg fijn om door de natuur te lopen/ontdekken tijdens psychedelica...

Omdat ik boven een kroeg woon, vrij gevoelig ben, niet altijd dominant genoeg om een setting naar m’n hand te zetten (zeker niet tijdens een trip...) en me soms gewoon terug moet trekken, kon ’t ‘mogelijk’ minder prettig worden. Een drukke kroeg beneden, weinig ruimte in je kamer(s), huisgenoten die anderen hebben uitgenodigd waarvan je niet weet wat de setting gaat worden, het weer wat wisselvallig en in dit geval erg regenachtig was..
    Wat ik heb gedaan is o.a. slaapzak, zeiltje, luchtbed in een tas gepakt met kaarsje, licht, muziek etc. Dat mocht ik toch echt willen vluchten ik de fiets kon pakken naar een bekende plek in het bos om daar op me zelf te zijn. Ik denk dat dit sowieso een betere plek is dan in kleine kamers, maar in dit geval voelde ik de drang om weg te gaan totaal niet... Was prima zo!

Voorbereiding die ik heb getroffen

Ik heb enkele schilderijtjes en verf (Fig 6.) klaargelegd dat mocht ik daar zin in hebben ik dit zo kon pakken. Daarnaast goeie muziek op m’n mp3-speler gezet, o.a. Morphine en Xavier Rudd. Beeldhoublok bij elkaar gezocht om eventueel aan te werken. Kladblok om op te schrijven wat er in me op komt.. Zo kwam ik ook spontaan op het idee om een tripreport te maken. Daarnaast ook nog m’n kamer opgeruimd en over geldzaken/regel dingetjes gedaan (zodat je daar geen zorgen over gaat maken).

Ook lekkere dingen in huis gehaald om eventueel klaar te maken, Dorito’s met verse guacamole, schuimblokken (kan maf smaken), zoute chocolade, chocolate cookies, tuc original, cashewnoten garlic rozemarijn, ... en nog wat spul om gewoon echt mee te koken. *Note: Chocolade kan het effect versterken.

Ik vond ’t deze trip erg fijn om dingen te gaan doen. Ik hoor vaak dat men een film gaat kijken bijvoorbeeld, maar vind dat zelf vaak paralysing voor je setting, gedrag en je mind... Kan ook wel interessant zijn, zo heb ik eens een Koyaanisqatsi: https://en.wikipedia.org/wiki/Koyaanisqatsi gekeken, dat heeft wel een ander effect dan bijvoorbeeld ‘The Avengers’.

Uiteindelijk is het nog 07.00 ’s ochtends geworden. Want na de tijd dat het uitgewerkt was alsnog een pilsje open getrokken, wat zitten ouwehoeren en grappen. Ook de cocaïne uit de koelkast maar opgemaakt voor wie daar zin in had. Ikzelf niet.

Leuke tip! (Figs. 7’s, 8’s en 9’s)
    We hebben ook nog een leuk spelletje gedaan wat iedereen (die gedronken/stoned/gepept/geshroomd heeft) leuk vond. Namelijk je begint met een leeg vel papier(tje) en zet er wat lijnen/tekens op, waarna je ‘m doorgeeft aan degene langs je. Er hoeft helemaal niks uit te komen, maar gewoon verder borduren op wat de voorgaande partner er op heeft gezet. Dit prikkelt de sociale interactie, plus is het vaak grappig en je bent creatief bezig.

Fig 7: Resultaat na wat wisselen van tekenen...

Fig 8: Dus in zo'n proces:

Fig 9: Door Twan getekend;

2. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Tof report! Lijkt me ook echt een extra dimensie toevoegen om zelfgegroeide paddo's te eten, op de een of andere manier! :grinning:

3. Drugslover43

Drugslover43 Belezen gebruiker

Leuk om te lezen, maar t haalt mij niet over nog eens paddo's te proberen.(heb ooit wel een middelmatige dosering genomen)
    Maar heb slechte ervaringen met 2 vrienden van mij, die zwaar fout gingen op paddo's.
    Ik heb ze met eigen ogen door t weiland zien kruipen en gras vreten, omdat ze dachten dat ze koeien waren. Even later kwam de hel met alle duivels ook nog in hun trip voor. Ben een hele avond bezig geweest om ze enigszins stabiel te houden. Hun dus nooit meer, maar tegelijkertijd voor mij ook geen tripmiddelen meer.
    Als je maar enigszins mentaal instabiel bent, ben je de sjaak met dergelijke middelen.

4. Oxie

Oxie Newbie

Is ook niet m'n bedoeling om iemand over te halen hoor Drugslover43. Vond 't alleen wel de moeite waard om er een mooi reportje over te schrijven omdat het spontaan in me opkwam. :wink:
    Heb toevallig gister ook met een gast gesproken die absoluut geen psychedelics wil proberen, o.a. gevoelig 'instabiel' geest, maar een deel daarvan is ook gedachtes kunnen loslaten..

Drugslover43 vindt dit leuk.
  5. Langspeelplaat

Langspeelplaat Belezen gebruiker

Haha, prachtig tripreport! Ook mooi dat je foto's bijvoegt van wat je allemaal ondernomen hebt. Bij dat oude opaatje moest ik lachen. :tearsofjoy:

6. KropSla

KropSla Experimenterende gebruiker

Haha, lekker report, leuke ervaring dus. Beeldmateriaal erbij is ook geweldig :grin:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Paddotrip 'met ervaring'
  1. Trinity
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    2.365
  2. Sjeepee1965
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    3.153