Klopt opzich wel ja, hij is een vaag verwant aan Zopiclon en Zolpidem. Daarmee zie je vaak ook van die schaduw poppetjes die vaak een soort dansje doen ofzo (kan er ook best eng uit zien tenzij je het echt inmiddels gewend bent en je gewoon eerder bent zo van: “damn.”Ik heb laatst pagoclone gedaan. Nou, dat was voor mij echt een hele bizarre ervaring. Ik begon met 10mg. In eerste instantie merkte ik niets anders dan dat ik me heel moe begon te voelen, maar nadat ik geblowd had begon ik voor het eerst in m'n leven daadwerkelijk te hallucineren. Huisgenoot van mij had zo'n ding in z'n kamer staan waar waterdamp uitkomt en in die waterdamp begon ik mensen te zien die op een landschap aan het werken waren, wat dan vervolgens weer overging in een voorwerp of een bepaalde plek. Ik ging echt best wel slecht en voelde me heel erg paniekerig voor een tijdje. Daarna had ik er nog een van 10mg genomen en ging het weer goed, aangezien m'n huisgenoot me wat te eten en drinken gegeven had. Uiteindelijk heb ik er ook gewoon een gat in m'n geheugen aan overgehouden, zeker een goeie 6 uur ben ik bijna volledig kwijt.
Geen idee of dit een typische pagoclone-ervaring is hoor, want ik heb verder geen tripreports erover gelezen, maar ik zou er wel echt op rekenen dat dit goedje toch wel aanzienlijk anders is dan (rc) benzodiazepinen.
Blackouts zijn dus ook echt de reden voor mij om dat soort stuff echt nooit meer overdag ga doen, zelfde als met de benzodiazepines btw.Ik heb laatst pagoclone gedaan. Nou, dat was voor mij echt een hele bizarre ervaring. Ik begon met 10mg. In eerste instantie merkte ik niets anders dan dat ik me heel moe begon te voelen, maar nadat ik geblowd had begon ik voor het eerst in m'n leven daadwerkelijk te hallucineren. Huisgenoot van mij had zo'n ding in z'n kamer staan waar waterdamp uitkomt en in die waterdamp begon ik mensen te zien die op een landschap aan het werken waren, wat dan vervolgens weer overging in een voorwerp of een bepaalde plek. Ik ging echt best wel slecht en voelde me heel erg paniekerig voor een tijdje. Daarna had ik er nog een van 10mg genomen en ging het weer goed, aangezien m'n huisgenoot me wat te eten en drinken gegeven had. Uiteindelijk heb ik er ook gewoon een gat in m'n geheugen aan overgehouden, zeker een goeie 6 uur ben ik bijna volledig kwijt.
Geen idee of dit een typische pagoclone-ervaring is hoor, want ik heb verder geen tripreports erover gelezen, maar ik zou er wel echt op rekenen dat dit goedje toch wel aanzienlijk anders is dan (rc) benzodiazepinen.
Ik dacht een keer toen ik nog Zopiclon medicatie kreeg er zoon schaduw persoon dansend naar me toe aan het kruipen wasIk heb laatst pagoclone gedaan. Nou, dat was voor mij echt een hele bizarre ervaring. Ik begon met 10mg. In eerste instantie merkte ik niets anders dan dat ik me heel moe begon te voelen, maar nadat ik geblowd had begon ik voor het eerst in m'n leven daadwerkelijk te hallucineren. Huisgenoot van mij had zo'n ding in z'n kamer staan waar waterdamp uitkomt en in die waterdamp begon ik mensen te zien die op een landschap aan het werken waren, wat dan vervolgens weer overging in een voorwerp of een bepaalde plek. Ik ging echt best wel slecht en voelde me heel erg paniekerig voor een tijdje. Daarna had ik er nog een van 10mg genomen en ging het weer goed, aangezien m'n huisgenoot me wat te eten en drinken gegeven had. Uiteindelijk heb ik er ook gewoon een gat in m'n geheugen aan overgehouden, zeker een goeie 6 uur ben ik bijna volledig kwijt.
Heb een keer een pilletje zolpidem van m'n ex geprobeerd voor de lol. Nou, heel lollig was het in ieder geval niet. Had een hele realistische nachtmerrie, waarbij ik het gevoel had dat ik van een klif af ging vallen. Zelfs toen ik wakker schrok en ik m'n ogen open had, had ik nog het idee dat het echt was. Mijn evenwicht was echt helemaal fucked en voor de rest was het totaal niet recreatief.Ik dacht een keer toen ik nog Zopiclon medicatie kreeg er zoon schaduw persoon dansend naar me toe aan het kruipen was
Dat was best wel creepy.
Er is geen verschil in werkingsduur tussen een halve en een hele pil Zolpidem.Dag Zweevteev. Je hebt een erg bijzondere en zeldzame reactie gehad op zolpidem. Zolpidem is het meest voorgeschreven medicijn in Belgie. 8% van de bevolking neemt het. Ik ken in mijn familie van bejaard tot jong mensen, en in vriendenkring ook.
Het is een heel onschuldige maar effectieve inslaper. Niks met benzo te maken bvb. Als ik er een halvje van pak in mijn bed kijk ik nog een half uurtje tv en dan slaap ik super makkelijk in, en word ik super makkelijk wakker. Is na 5u ofzo uitgewerkt. Als je een hele Zolpidem neemt moet je wel een 8 tal uur rekenen. Het is een van de veiligste pillen op de markt met het minste bijwerkingen en wordt daardoor erg veel voorgeschreven: voor liefdesverdriet tot insomnia.
Ik heb daar nog nooit nachtmerries van gehad. Maar het is idd niet recreatief. Het is een pure slaappil. Als je dan probeert wakker te blijven ga je waarschijnlijk raar voelen en rare dingen zien denk ik. Ik ben ooit eens wakker gebleven op een Seroquel op mega veel speed, dat was lijk LSD².
Als je recreatief wilt ontspannen is er benzo, en ik heb er al een twintigtal verschillende gepobeerd. Pyrazolam steekt er met kop en schouders bovenuit. Voel je binnen tien minuten, word je heel chill/gelukkig van, maar je kan nog perfect twee films zien, slaperig word je niet echt. Maar je slaapt er wel heel makkelijk van als je wilt slapen. Na die films ga je toch gemakkelijk en goed slapen. En volgende ochtend is dat uitgewerkt (het duurt 5-6u).
Alle andere benzo's die ik probeerde waren ofwel wel goed als chillpill maar hielpen niet om te slapen (norflurazepam, bromonordiazepam, flubromazepam,....) en andere zijn dan weer veel te straf sedatief en ga je echt 12u KO van en veroorzaken amnesia (pak maar s 2 Bromazolam pillen de vrijdagavond, je wordt wakker de zaterdagavond en maandag weet je niet meer wat je zondag gedaan hebt.)
Als het over puur recreatief gaat vind ik de gouden combinatie: paar lijntjes 3-FA, smaakt ruikt en werkt als straffe speed, en daarop halve pil 6-FA en uurtje later de andere helft, om heerlijk verliefd te zijn op alles en iedereen. Super leuk. 3-FA best niet te laat doen, is sterk wakkerblijvend. Maar je hebt niet die domme paranoia of babbelkicks of hartkloppingen of onrustig zijn van het tien keer duurdere coke. Het is gewoon coke 2.0. En 6-FA is MDMA 2.0
Interessante hypothese. Alleen vraag ik me af het het klopt wat je zegt. Stel dat je slaapt totdat er x mg actief in je bloed overblijft.. als je hele pil neemt, dan zou je na de halvering na halfwaardetijd nog een equivalent aan active stof in je bloed hebben, die overeenkomt met een halve pil.Er is geen verschil in werkingsduur tussen een halve en een hele pil Zolpidem.
Het is en blijft gewoon een inslaper die ongeveer 5-6u werkt.
Ik neem het ondertussen al >10jaar, kan er enkel mijn persoonlijke mening over geven.Interessante hypothese. Alleen vraag ik me af het het klopt wat je zegt. Stel dat je slaapt totdat er x mg actief in je bloed overblijft.. als je hele pil neemt, dan zou je na de halvering na halfwaardetijd nog een equivalent aan active stof in je bloed hebben, die overeenkomt met een halve pil.
Maar verder weet ik niet of dat veel uitmaakt![]()