Pantoprazol voor XTC gebruik?

Dragon1984

Newbie
Ik heb bij gebruik van XTC vaak last van maagzuur en (daardoor) ook van misselijkheid. Erg vervelend en een behoorlijke domper op m'n trip. Ik lees dat je vooraf omeprazol kunt gebruiken om de maagzuur productie te remmen. Nu valt omeprazol bij mij vaak slecht (misselijkheid), maar ik kan wel aan Pantoprazol komen. Dit zou vergelijkbaar moeten zijn, maar ik wordt er niet misselijk van (Gewoon even uitgeprobeerd :tongueclosed:). Weet iemand hoe snel pantoprazol werkt? Hoe lang voor het XTC gebruik kan ik deze het beste innemen en hoeveel?

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Hmm.. jouw lichaam vind xtc waarschijnlijk gewoon echt niet leuk. Ik moet soms wel overgeven maar dan is het met 1x overgeven wel gedaan.
Als je echt maagzuur krijgt en het je trip beïnvloed moet je misschien naar je lichaam luisteren en xtc laten liggen ipv het met andere middelen bestrijden..

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik zie niet in waarom TS xtc zou moeten laten staan, ik denk dat chemische drugs zoals xtc voor ieder lichaam slecht is. Hij geeft niet aan dat hij het middel misbruikt heeft en dat hij daardoor zo erop reageert.

Of je dat medicijn mag combineren, durf ik niet te zeggen. Google eens op schema drugs combinaties?
Kan je niet een rennie nemen en gemberthee drinken tegen de misselijkheid?

Spyro

DF-koning
Ik moet altijd kotsen van MDMA. Maar zodra het eruit is ga ik altijd lekker... Veel mensen hebben dit overigens. Niet gek ook met wat je in je lijf stopt.

Dragon1984

Newbie
Hmm.. jouw lichaam vind xtc waarschijnlijk gewoon echt niet leuk. Ik moet soms wel overgeven maar dan is het met 1x overgeven wel gedaan.
Als je echt maagzuur krijgt en het je trip beïnvloed moet je misschien naar je lichaam luisteren en xtc laten liggen ipv het met andere middelen bestrijden..
Nou, dat valt wel mee denk ik. Ik lees genoeg mensen die last van maagzuur krijgen van mdma en lees er genoeg die daar oplossingen voor hebben (tabletten, omeprazol). Lees alleen weinig over pantoprazol, waarvan ik weet dat ik die goed kan verdragen.

Dragon1984

Newbie
Ik moet altijd kotsen van MDMA. Maar zodra het eruit is ga ik altijd lekker... Veel mensen hebben dit overigens. Niet gek ook met wat je in je lijf stopt.
Klopt, met maagzuur blijf ik dan echter dat nare gevoel houden. Daarom zoek ik daar een oplossing voor.

Bovenaan