Papertrips

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Hallo mensen! :wave:

Ik heb al ervaring met paddo's, maar ik wil LSD gaan proberen.

Ik heb al vrij veel informatie verzameld maar ik weet nog niet welke papertrips het populairst zijn.

Ik zou graag willen weten welke zegeltjes jullie meestal aanschaffen en wat jullie ervaringen zijn.

Vriendelijke groet,
GewoonVOL

Jeller

Badass junkie
is zo'n beetje als bij pillen dat de afdruk er niet zoveel toedoet...

maar over het algemeen zijn hoffman's en shiva's de sterkere hier en dolfijntjes zijn iets minder

Dolfijntjes en condors enzo zijn echt barslechte trips. Een ervaren tripper moet er al minstens 5 op hebben om nog iets te beleven aan de trip. Voor beginners raad ik 1.5 hofmann aan of 1 shiva. Als je het wat gewoon bent om te trippen zijn 3 shiva's pefect. Als je echt voluit wil gaan, raad ik 4 daffy's aan :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
is zo'n beetje als bij pillen dat de afdruk er niet zoveel toedoet...

maar over het algemeen zijn hoffman's en shiva's de sterkere hier en dolfijntjes zijn iets minder

ik heb ook altijd hoffmannetjes en shiva...

septerrac

Newbie
ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen?

Ellesdee

Badass junkie
septerrac zei:
ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen?

ik leg m altijd op mn tong...
en die laat ik daar een tijdje liggen...
en meestal heb ik na 15min tot 25min zoiets van, ok ik slik m door...
:P

septerrac

Newbie
nou heb ik al meerdere malen zelf truffels en paddo's op, maar als ik dan de documenaire kijk van albert hoffman lijkt t me toch best heftig lsd. maar hier wordt dan gezegd dat paddo's heftiger zijn..

de info op internet spreekt elkaar erg tegen vindt ik..

wat zijn de persoonlijke meningen

De beste manier om een papertrips te nemen is ze naast je kiezen tussen je kaak en je tandvlees te steken. Ze verschuiven niet dus je kan ze niet kwijtraken en je voelt ze na 5 min zelfs niet meer zitten. Als je goed aan het trippen bent spuw je ze gewoon weer uit.

Jeller

Badass junkie
sowieso inslikken ook, in de maag wordt het ook opgenomen maar trager..

trouwesn lsd is veel intenser dan paddo's en 10x zo visueel, maar bij paddo's ben je wel meer verward in je hoofd..

hangt natuurlijk ook af van trip tot trip

flashkop

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
sowieso inslikken ook, in de maag wordt het ook opgenomen maar trager..

trouwesn lsd is veel intenser dan paddo's en 10x zo visueel, maar bij paddo's ben je wel meer verward in je hoofd..

hangt natuurlijk ook af van trip tot trip
paddos zijn ook behoorlijk visueel ze :wink:

slunse

Bewuste gebruiker
Subrahmanyan zei:
Dolfijntjes en condors enzo zijn echt barslechte trips. Een ervaren tripper moet er al minstens 5 op hebben om nog iets te beleven aan de trip. Voor beginners raad ik 1.5 hofmann aan of 1 shiva. Als je het wat gewoon bent om te trippen zijn 3 shiva's pefect. Als je echt voluit wil gaan, raad ik 4 daffy's aan :grin:

jij spreekt hier vanuit jouw standpunt als ervaren tripper denk ik. ik vind die dolfijntjes absoluut niet slecht. ik heb er een van m'n heftigere trips mee beleefd. voor een beginner zou 1 shiva al iets te zwaar kunnen zijn imo

matthijs

Badass junkie
Ik denk dat, als je het in een rustige omgeving gebruikt, een shiva wel goed is hoor. Mijn eerste keer LSD was, heel onverstandig, 2 shiva's. Was kei en keihard maar ging wel goed. Als je wat ervaring hebt met trippen is een shiva denk ik prima te handelen. :)

Jeller

Badass junkie
De da vinci's uit gent zijn ook wel goed, maar shiva is beter

van da vinci kan je wel 1 in één keer pakken

slunse

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Ik denk dat, als je het in een rustige omgeving gebruikt, een shiva wel goed is hoor. Mijn eerste keer LSD was, heel onverstandig, 2 shiva's. Was kei en keihard maar ging wel goed. Als je wat ervaring hebt met trippen is een shiva denk ik prima te handelen. :)

ja okee maar jij zegt ook dat je geen visuals hebt van 200µg.. (dat was jij toch hé?) dus voor iemand die nog niet getript heeft zou een shivatje wel overweldigend kunnen zijn

Mindless1985

Badass junkie
Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P

Osi`

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P
Maar als ge als beginner met een kwartje neemt (zijn dubbele shiva's in feite dus een halve) en ben nog niet hard aan't trippen, kan ik toch nog een kwartje bijnemen om harder te gaan? :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Osi` zei:
Dzy zei:
Maar als ge als beginner met een kwartje neemt (zijn dubbele shiva's in feite dus een halve) en ben nog niet hard aan't trippen, kan ik toch nog een kwartje bijnemen om harder te gaan? :)

Je kan dan beter een volgende keer je dosis verhogen in 1x.
Meestal als je eerste dosis erin kickt blijft het op dat niveau,je kan met bijnemen wel de trip langer maken en hij versterkt natuurlijk iets.

Dat is mijn ervaring tenminste met relatief lage dosis,Ik heb wel een keer gehad dat ik 3 dots tegelijk op had en na 2 uur een vierde nam en het leek als deze er keihard in kickte,maarja mischien kwam dat net samen met de piek van die 3 tegelijk... :P

Jeller

Badass junkie
bwa ik heb toch gehad dat ik begon met een halve en paar uur later nog een halve en ik zat toch wle dubbel zo hard weg :tongueout:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
zelf heb ik bijna altijd shiva's (bijna de enigste hier verkrijbaar in limburg België) en vind ze eigenlijk niet zo goed , kneem r meestal 1tje per keer omdat kmeestal nie genoeg geld bijheb n kkrijg r de laatste tijd geen visuals meer van en de laatste keer was t uitgewerkt na een 2,5 a 3 tal uur dat was echt schandalig, k schat ook dat r maar 100 microgram opzit, maar mss neem k t ook wel teveel de laatste tijd en ist de gewenning, klaat r nochtans altijd een weekje tussen.
Grtz

Bovenaan