Coolgirl-yasmin
Newbie
Ik gebruik al 7 maanden iets waarvan ik niet weet wat erin zit. Het lijkt gewoon een papiertje maar doe je hier een stukje van in je sigaret krijg je een heerlijk effect wat ik bij wiet/coke/hasj/speed en xtc niet krijg. Het is dus opeens mijn enige drugs geworden. Ik gebruikte vroeger alleen wiet en kon wel eens een xtc pilletje gebruiken maar dit deed ik meer omdat ik deze drugs te saai vond en weinig effect vond hebben op mij. Het was mij te saai. Toen ik dit probeerde was ik direct verkocht. Ik moet er wel bij vermelden dat dit niet in Nederland was en ik flink heb moeten zoeken om thuis hetzelfde spul te krijgen. Ik kan niet snappen waarom ik dit in een drugs intolerant land steeds makkelijk vind maar in Nederland in heel andere minder sterke vormen. Het gaat om Spice? Maar zo wordt het ergens anders totaal niet genoemd. Het wordt ID/tan/Danduna genoemd. Het is idd een vloeibaar goedje wat ze op een doodleuk schoolpapiertje sprayen. Ik kan dit helaas niet vergelijken met spice K2. Ik wil graag meer info hierover omdat ik het dus gebruik en het heerlijk vind. Het is niet zeer verslavend omdat ik het een week niet kan gebruiken en mijn gedrag hierdoor niet beïnvloedt wordt. Ik wil gewoon heel graag meer info of er nog andere gebruikers zijn in Nederland.