Paranoïde?

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Hey allemaal,
Khad ff een vraagje.
Als ik een keer doordeweeks een paar jointjes rook en daarna gelijk naar huis ga terwijl mijn ouders thuis zijn dan ben ik altijd ene beetje bang om genaaid te worden want ze weten het niet.
Vaak als ik dan op me kamer zit denk ik af en toe op de achtergrond me naam te horen, soms doe ik dan me deur even open om te luisteren maar dan is er niemand.
Meerdere mensen met dit? :P

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
mooi :grin: heb je dit nogsteeds? en weetje miscien hoe dit komt?
Ik las op dit forum iets over het roken van Hasj ipv weed, was dat toevallig van jou?
V

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mr.Vanderkart zei:
Ik las op dit forum iets over het roken van Hasj ipv weed, was dat toevallig van jou?
V
Nee, ik blow al een jaar niet meer. Ik heb sowieso wel vaak dat ik mn naam hoor, in geluiden in muziek, geschreeuw op tv, na een avondje dope is het altijd wel erger.. maar ik sta niet zo para meer aan de deur te luisteren.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lekker toch? Jezelf nog eventje extra op fokken, zorgen voor een goeie mind fuck. Ik kan er altijd alleen maar om lachen als ik para word, en dan is het ook met een minuut weer voorbij. :tearsofjoy:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ken het ook wel een beetje, iedereen wordt wel (een beetje) para van drugs, en wiet is een hele goede.

raizeredge

Wijs gebruiker
had het eerst ook toen ik net begon maar toen werd ik het zat en heb ik het me ouders vertelt.
we hadden toen al ruzie dus maar gelijk gezegt dat ik blow

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ja dat hoort erbij, bij mij duurde die angst om stoned bij de ouders te zijn tot ik een jaar of 20 was, toen kon ik plots zelf vlotter met mijn ouders omgaan dan toen wanneer ik nuchter was. (en dat lijkt me dan ook weer niet normaal)
Het is een handig als je ouders weten dat je smoort, eerst zullen ze wat boos zijn maar daarna maakt het de situatie een stuk gemakkelijker. (in mijn geval was dat toch zo)
wiet = een gezonde dosis paranoia van tijd tot tijd, hou het een beetje in de gaten als die paranoia erger wordt :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Mr.Vanderkart zei:
V

Weetniet of het van mij was, maar heb zulke uitspraken wel eens gedaan. Hasj maakt minder paranoia dan weeed. Maar het hangt ook gewoon van het moment af. Ook hasj kan je beetje para maken maar wel stuk minder en kleinere kans dan wanneer je goed stoned bent iig :wink:

En de post boven me is ook een goeie tip. Het zou beter zijn als je ouders het zouden weten. Ik heb het uiteindelijk ook gewoon verteld en dan hoef je niet meer zo stiekem te doen wat ook minder paranoia zal maken. Ze zullen vast geen feest geven als ze het te horen krijgen maar zelfs als ze boos zouden zijn ofzo, ebt dit ook wel weg met de tijd. Praat erover, das altijd het beste. Met mn vader praat ik ook vrij open over drugs(gebruik) tegenwoordig. Is gewoon veel beter. Als je het van plan bent, zoek een goed moment. Trek het er een beetje naar toe. Je hoeft niet op een willekeurig moment te gaan zitten met de boodschap; Pap, mam. Ik blow. Breng het wat subtieler enzo. Nah, wat je ook gaat doen succes ermee.

En het kan lastig zijn, ik weet het, maar probeer niet teveel op die paranoia shit te letten enzo. Laatst ben ik paranoia een half uur verdwaald geweest in mn eigen buurt :P Aan de ene kant maakte het idee dat ik de weg ECHT niet kon vinden me nog meer paranoia maar aan de andere kant kon ik er wel om lachen want het ging natuurlijk nergens over. Probeer er de humor van in te zien wil ik er mee zeggen. Je maakt jezelf alleen maar gek. Pas als je het nuchter ook gaat krijgen zou ik me zorgen maken :wink: :stoned:

snoopdok

Experimenterende gebruiker
zeker herkenbaar ik heb dat eens heel erg gehad toen ik met een vriend naar duitsland reed om zijn vriendin op te halen (ik woon kort bij de grens) ik was knetter en we hadden 2 aardige zakjes bij ons dus ik werdt helemaal para,, maarja gelukkig hebben ze ons niet gepakt :grin:kut moffen :sunglasses:

Bovenaan