partner betrapt basecoke

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Mijn partner heeft voor we een relatie begonnen regelmatig cocaine gebruikt om beter en langer te presteren op zijn werk. Hij heeft me altijd verteld dat hij basecoke slechts enkele keren gebruikt had, maar dat dit niets voor hem was. Sinds enkele jaren is hij volledig gestopt met cocaïne en vertelt hij me regelmatig dat het vergif is waar hij nooit nog mee wil beginnen. Enkele vrienden van hem gebruiken wel cocaïne, maar hij is heel negatief over hun gebruik. Vorige week vond ik verbrand aluminiumfolie in een vuilniszak in zijn huis (We hebben een lat-relatie). Hij heeft toen bekend dat hij een tijdje geleden nog één keer basecoke gebruikt heeft. Ik geloof dit niet omdat ik niet geloof dat je zoiets éénmalig kan gebruiken en ik heb de relatie (voorlopig) beëindigd hoewel ik hem nog doodgraag zie. We hebben een kind van enkele maanden samen. Ons kind is gelukkig kerngezond. Ik zou graag jullie mening weten. Liegt hij volgens jullie? Wat lijkt jullie de beste oplossing? Ik zou graag concreet advies krijgen en geen dramatische verhalen want ik besef maar al te goed dat dit absoluut geen positief verhaal is. Ik hoop gewoon dat ik een verstandige beslissing kan nemen.

Sniffle88

Experimenterende gebruiker
Hoi Linda,

Voor goed advies of hij liegt weten wij natuurlijk niet. We kennen jullie immers niet en vaak heb je dan net dat stukje dat je misschien wat beter in kunt schatten wanneer er gelogen word. Maar goed hij heeft in het verleden al gebruikt en dat het in zn prullenbak ligt voorspelt iig niet veel goeds. Negatief zijn over een ander zn gebruik zie ik wel vaak. Eigenlijk is dat voor mij meer teken dat iemand graag zn gebruik zo onzichtbaar mogelijk maakt. Als je maar negatief genoeg bent zal men je niet snel verdenken dat je stiekem drugs gebruikt. Maar ja hoevaak/ hoeveel ?? Het blijft een beetje gokken. Beste oplossing lijkt mij zo open mogelijk proberen te blijven naar elkaar vertel wat je zorgen zijn en dat ook jullie kindje niets mee krijgt van eventueel gebruik.
Sterkte

Benzoboss

Wijs gebruiker
Het kan heel goed zijn dat hij dit maar eenmalig heeft gebruikt of dat zijn gebruik niet problematisch is.
Als zijn gebruik problematisch was dan had je wel eerder een vermoeden gehad van iets voordat je direct bewijz zou vinden.

En dat je een relatie stop zet omdat je een stukje folie in de prullenbak vind is ook een beetje bot als er geen signalen waaren dat hij een probleem heeft.
Voornamelijk met een kind op het spel.

Zeelanddude

Belezen gebruiker
Hij heeft toen bekend dat hij een tijdje geleden nog één keer basecoke gebruikt heeft. Ik geloof dit niet omdat ik niet geloof dat je zoiets éénmalig kan gebruiken en ik heb de relatie (voorlopig) beëindigd hoewel ik hem nog doodgraag zie
Hij geeft dus toe dat hij basecoke gebruikt heeft. Hoe ging dat? Bedoel, jij hebt het idee dat je hem betrapt hebt toch? Had hij ook het idee dat hij “betrapt” werd door jou?

Wat geloof je precies niet? Dat hij vorige week eenmalig basecoke gebruikt heeft? Waarom zou dat niet kunnen? Denk je dat hij veel vaker gebruikt en waarom denk je dat dan?

Ik zou graag jullie mening weten. Liegt hij volgens jullie? Wat lijkt jullie de beste oplossing? Ik zou graag concreet advies krijgen en geen dramatische verhalen want ik besef maar al te goed dat dit absoluut geen positief verhaal is. Ik hoop gewoon dat ik een verstandige beslissing kan nemen.
Wij weten niet of hij liegt. Concreet advies? Praat met elkaar, open en eerlijk.

Ik heb hem inderdaad betrapt. Hij deed eerst alsof hij echt niet wist waarover het ging waarna hij dan na vijf minuten toch toegaf dat het wel van hem kwam, maar dat het eenmalig was gebeurd en ook al een tijdje geleden (Dit kan wel want de vuilniszak stond al een hele tijd in de kamer). Wij hadden de afspraak dat ik nooit boos zou worden over druggebruik, maar dat hij het niet mocht verbergen. Dat heeft hij dus wel gedaan, waardoor het vertrouwen helemaal weg is. Ik lees op het forum dat basecoke extreem verslavend is en dat het onmogelijk is om het eenmalig te doen. Ik vind mezelf naief om dat dan te geloven. Daarom zou ik het graag van gebruikers weten, kan je basecoke één maal nemen en dan eraf blijven?

Techneut

Belezen gebruiker
Niet om je bang te maken maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat mensen die coke roken het meestal niet bij één keer houden. Het is zeker mogelijk maar aangezien je vriend er een verleden mee heeft zou ik het ook niet vertrouwen. Liegen over gebruik gaat er vaak gepaard mee. Het is tenslotte niet iets om trots op te zijn...

Moeilijke situatie, succes!

Is het dan volgens jou een goed idee om hem af te schrikken door een einde te maken aan de relatie (om hem op die manier tot het inzicht te brengen wat hij op het spel zet) of beter om te praten? Ik ben van mening dat praten met druggebruikers weinig zin heeft omdat ze toch liegen over hun gebruik.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik zou niet te snel beslissingen nemen. Je hebt wel een kind samen. De waarheid komt uiteindelijk altijd wel boven tafel.

Om terug te komen op je vraag: basecoke is inderdaad heel verslavend. Ik heb het nooit gehad. Wat ik je als tip wil meegeven: zoek op wat voor gedragingen iemand vertoond die verslaafd daaraan is en kijk of je dat herkent bij hem.

Sterkte ermee!

Techneut

Belezen gebruiker
Is het dan volgens jou een goed idee om hem af te schrikken door een einde te maken aan de relatie (om hem op die manier tot het inzicht te brengen wat hij op het spel zet) of beter om te praten?
Ik zou zeker geen overhaaste keuzes maken. Hem duidelijk maken wat hij te verliezen heeft en proberen de waarheid boven tafel te krijgen. Jij kent hem het beste. Als het echt maar één keer gebeurd is dan valt het nog te overzien lijkt me. Als hij liegt en het wel vaker gebeurd zal hij toch hulp moeten zoeken. Met basen stop je niet zo 123.

Verder ben ik (gelukkig) geen expert op dit gebied dus echt tips kan ik je niet geven.

Ik ben van mening dat praten met druggebruikers weinig zin heeft omdat ze toch liegen over hun gebruik.
Nu scheer je wel een heleboel mensen over dezelfde kam.

Zeelanddude

Belezen gebruiker
Ik ben van mening dat praten met druggebruikers weinig zin heeft omdat ze toch liegen over hun gebruik.
Sorry, maar met hem gaan praten terwijl je al zo gaat denken lijkt me niet echt bevordelijk maar snap het wel.
Maar kijk, als hij het gevoel heeft, als ik compleet eerlijk tegen jou ben zie ik m’n vriendin en kind verdwijnen, dus vertel ik wat je wil horen en verberg dat ik zo af en toe basecoke gebruik.

Je hebt geen vertrouwen meer in hem zeg je? Wat zou hij tegen jou moeten zeggen om dat vertrouwen weer op gang te helpen?

Hij weet dat ik nooit bij hem zal weggaan zolang hij eerlijk is. Hij weet ook dat ik wel bij hem wegga als hij liegt. Daarom begrijp ik niet goed dat hij dit verborgen heeft. In mijn ogen is er dan meer aan de hand. Hij heeft ooit op een feestje coke gebruikt en dit spontaan tegen me verteld en ik heb toen gezegd dat ik het heel knap vond van hem dat hij het me gewoon vertelde.

שמש

Wijs gebruiker
Hij weet dat ik nooit bij hem zal weggaan zolang hij eerlijk is. Hij weet ook dat ik wel bij hem wegga als hij liegt. Daarom begrijp ik niet goed dat hij dit verborgen heeft. In mijn ogen is er dan meer aan de hand. Hij heeft ooit op een feestje coke gebruikt en dit spontaan tegen me verteld en ik heb toen gezegd dat ik het heel knap vond van hem dat hij het me gewoon vertelde.
Stel aan hem voor om samen in relatietherapie te gaan. Wanneer een professioneel persoon er als derde naar kijkt bereik je meer denk ik. Misschien schaamt je vriend zich voor zijn eigen zwakte. Want ik vermoed dat hij wel verslaafd is. Waarom zou hij anders tegen jou liegen. Of misschien is hij toch bang dat je hem veroordeeld bij een verslaving. Dit klinkt gecompliceerd en zal veel zelfwerkzaamheid vereisen van beide kanten.

שמש

Wijs gebruiker
Ik heb trouwens ooit wel basecoke gehad. Een aantal keer in korte tijd zelfs.
Maar ik vond het geen moment prettig en ben dus niet verslaafd geraakt. Dit is al meer dan 15 jaar geleden. Je hoeft dus niet meteen verslaafd te raken. Ik denk echter ook dat ik een uitzondering ben. Ik ben vrij experimenteel ingesteld en gebruikte in het verleden wel eens dingen om gewoon uit te testen. Ik kan ook snel weer loslaten. Maar voor de meesten die dit soort heavy middelen gebruiken geldt (vermoed ik) dat ze iets missen in hun leven, of op de vlucht zijn voor iets. En die zijn daardoor zeer verslavingsgevoelig. Haalt je vriend wel bevrediging uit andere zaken? Of is hij wel eerlijk naar zichzelf? Ik heb het over zelfreflectie. Hoe dan ook, ik raad therapie voor jullie relatie aan. En aansluitend zal je vriend daarna mogelijk ook alleen in therapie moeten. Verslavingen hebben een onderliggende mentale oorzaak. Daarom gaat afkicken alleen vaak niet werken omdat de oorzaak van het probleem er nog steeds is.

Laatst bewerkt:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als hij regelmatig zegt dat het vergif is waar hij nooit weer mee wil beginnen, krijg ik het idee dat hij minimaal op een bepaald punt wel degelijk een problematisch gebruiker ervan was. Niet dat dat bewijs is, maar waarom zou je dat anders zo zeggen? En als je een keer een problematische gebruiker bent geweest met dat soort middelen, dan vraag ik me af of je het ooit echt zonder problemen kunt gebruiken.

Ik denk dat je intuïtie dus juist is, maar aan de andere kant hebben jullie een kind samen en het lijkt me in dat geval dat je dan niet té gauw conclusies moet trekken...

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Iedereen reageerd hier een beetje alsof je te snel conclusies aan het trekken bent.
Maar dat doe je zeker niet!
Basen is iets zeer heftigs en als hij het eerder heeft gedaan en nu weer dan is dat heel erg gevaarlijk.

Dat is totale onzin!
Bij de drugs die de meeste van de gebruikers op dit forum gebruiken word er niet over gelogen.
Je gaat natuurlijk niet op het werk aan iedereen je ervaringen met drugs delen omdat sommige mensen zwaar een vooroordeel hebben over drugs gebruik (die zelf wel vaak de halve apotheek leeg kopen).
Maar bij basecoke rokers klopt dit dan weer wel, ze liegen, bedriegen, stelen en maken alles kapot.

@Molly5 die is net door een hell gegaan met haar vriend die stiekem begon te basen.
Misschien dat jullie in prive berichten wat gedachtes kunnen uitwisselen.

Tekenen die zij begon te zien die jij nu ook ervaart.
Iemand die stiekem basecoke gebruikt gaat niet in therapie zitten en alles opbiechten.
Je zou dit zelf moeten ondervinden.

Daarnaast mag je als ouder nooit je kind verbieden zijn vader (of moeder) te zien.
Al begrijp ik wel als iemsnd aan de base zit dat je dat liever niet wil.
Niet dat ik lees dat je het doet maar dat wel even gezegd te hebben.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Iedereen reageerd hier een beetje alsof je te snel conclusies aan het trekken bent.
Maar dat doe je zeker niet!
Nou ja, het lijkt er sterk op dat hij er wel degelijk een probleem mee heeft, maar een conclusie is wat anders dan een (sterk) vermoeden. Zeker wanneer het de vader/moeder van je kind betreft, ga je er eerst vanuit dat diegene de waarheid spreekt als diegene zegt niet verslaafd te zijn, toch? Ook al heb je je vermoedens.

Maar het ziet er niet goed uit...

Sniffle88

Weet niet hoe oud jullie kindje is maar zolang je niet zeker bent zou ik er wel bij blijven.
Weet dat als ze vaak gebruiken en erover liegen vaak hun spulletjes op de gekste plekken gaan verstoppen je wilt niet dat jullie kindje dit gaat vinden. Sorry als ik je nu extra ongerust maak maar heb het helaas al vaak gezien.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Nou ja, het lijkt er sterk op dat hij er wel degelijk een probleem mee heeft, maar een conclusie is wat anders dan een (sterk) vermoeden. Zeker wanneer het de vader/moeder van je kind betreft, ga je er eerst vanuit dat diegene de waarheid spreekt als diegene zegt niet verslaafd te zijn, toch? Ook al heb je je vermoedens.

Maar het ziet er niet goed uit...
Jou eerste post was ik het er mee eens het ziet er naar uit dat hij de problemen heeft gehad.
Maar toen zij fysiek bewijs had van de folie bleef hij ontkennen in eerste instantie tot hij tot de conclusie kwam dat hij zich er niet onderuit kon lullen.
Daaruit kan je wel concluderen dat hij liegt over zijn gebruik en een foutje had gemaakt om het te verbergen.

Ik lees:

Overhaaste beslissingen..
Overhaaste keuzes..
Dat een relatie uitmaken bot is als je iemand keihard betrapt met bewijs matriaal en blijft liegen in je gezicht..

Ben het daar allemaal niet mee eens.
Ze is er snel bij en en heeft dus aan de hand van dat geconcludeerd dat hij stiekem gebruikt ten eerste, en daarna blijft liegen met fysiek bewijs.
Daar kan je dus zeker een conclusie uit trekken naar mijn mening.

Maar dat ziet er idd niet goed uit..

Ik heb met hem gepraat. Hij is heel kwaad geworden. De aluminiumfolie is volgens hem gewoon verpakking. Nochtans is er met een aansteker aan gewerkt en ligt er nog een heel klein driehoekig wit stukje op (coke?) Hij beweert dat hij het gebruik enkel heeft toegegeven om van mijn gezeur af te zijn (Dit gezeur heeft max 10 minuten geduurd en toen gaf hij al toe dat hij het gedaan had). Hij wil zelf geen contact meer met me, wil ook niet meer met me communiceren. Ik beschuldig hem vals en hij vindt dat ik te ver ben gegaan door in de vuilniszak op zoek te gaan...Ik ben echt overdonderd.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Linda dit klinkt niet goed. Dat hij al kwaad wordt zeg. En er niet over wil praten. Wat mij betreft een paar hele grote rode vlaggen.
Praat er met iemand over die je vertrouwt. Misschien kan je ook met de huisarts praten?
Ik zei inderdaad dat je geen overhaaste beslissingen moet maken omdat er een kind bij betrokken is @Revolutionair. Maar ga niet mee in zijn ellende en verslaving. Als hij niet wil praten dan moet hij maar voelen. Denk om jouw toekomst en die van jullie kindje.

Nog 1 tip: geen gezamenlijke rekening. Als hij verslaafd is maakt hij al het geld op. Ga uit van het ergste. Dat hij zo boos wordt en zich zo betrapt voelt zegt voor mij eigenlijk al genoeg.

Ik wens je heel veel sterkte! Knuffel

Ries78

Newbie
Goedemiddag Linda

Ik heb gister met volle bewondering en vele tranen gelaten, het verhaal van @Molly5 gelezen. En helaas maar geef eerlijk toe ik sinds 2 jaar gevangen zit in het crack/basecoke verlsavingshel! 2 jaar terug had ik koophuis, werk, auto, gped contact met moeders van mijn 2 dochters. En al wat klinieken achter de rug, nu lig ik alleen in een kaal huis in bed met tranen dat ik besef wie dan ook eenmaal in de crack/basecoke verslaving zit.

Zichzelf volledig kwijtraakt alles echt alles door gedragsverandering stukmaakt, en sorry schrijf over mezelf en nu mijn geen contact meer met moeders en dochters, geen werk, auto en mijn huis moet gaan verkopen :(

En ga kapot door schuld en schaamte gevoelens, heb me gelukkig wederom aangemeld bij kliniek. Zal met 2 maanden worden opgenomen.

Maar weet dat ik helaas als ervaren gebruiker, jou en jullie kindje wil beschermen door goed op te letten of zijn gedrag en hoestje bv aan het veranderen is.

Ik vind en heb alles behalve heroïne nonstop gebruikt, dat crack/basecoke het meest gevaarlijkste en moeilijkste middel is om vanaf te komen.

Keep ya head up, en hoop veel te mogen lezen. Van iedereen trouwens.

Ries78

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
* Heeft in het verleden regelmatig cocaïne gebruikt.
* Heeft cocaïne gebruikt op zijn werk om te functioneren.
* Heeft enkele keren base cocaïne gerookt
* Heeft recent base cocaïne gerookt
* Noemt cocaïne vergif
* Wil geen contact meer nadat je hem aanspreekt op het roken van base cocaïne

Persoonlijk geloof ik dat een mens sterk instinct gedreven is en dat iedereen wel eens mindere keuzes maakt in het leven. Als je de vraag stelt of je partner ooit eens tegen je gelogen heeft is het antwoord waarschijnlijk ja. Misschien is een meer relevante vraag om te stellen of zijn gezondheid en financiën aanzienlijk onder drugs gebruik lijden.

Sniffle88

Wat vervelend dat hij niet eens meer met je wil praten. Vind dat best heel erg voor jullie kind hopelijk draait hij snel bij en accepteerd hij hulp. Extreem boos worden omdat je dat in de vuilnisbak hebt gevonden tja ergens snap ik dat wel aangezien dat aangeeft dat je hem niet vertrouwd maar als hij echt niet verslaafd is zou hij wel snel minder boos moeten zijn aangezien het niet alleen om jullie gaat. Weet niet wat je gezegd had waarom je in die bak zat te snuffelen maar als je hem hebt latem weten dat je wilt dat je kindje in een veilige omgeving is moet hij dat na zn boosheid wel snappen. Snapt hij het niet en wilt hij dat niet inzien neem ik aan dat het toch echt veel vaker gebeurd en hij in de ontkennende slachtoffer rol zal blijven.

Succes zorg goed voor jezelf en je kindje

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Weet dat als ze vaak gebruiken en erover liegen vaak hun spulletjes op de gekste plekken gaan verstoppen je wilt niet dat jullie kindje dit gaat vinden.
Ik zei inderdaad dat je geen overhaaste beslissingen moet maken omdat er een kind bij betrokken is @Revolutionair.
Ik ga hierbij met sniffle mee als er een kind bij is betrokken gelijk actie ondernemen.
Mijn ex ging ineens basen op het werk met ewn collega. Vond meteen crack rokers spullen in haar nachtkastje waar haar kind zo bij kon!
Ik ben een zware tegenstander van crack roken de adviezen die ik lees van mensen om het maar even aan te zien wat ik ook deed...
Helemaal FOUT actie ondernemen wat zij heeft gedaan.
Juist omdat er kind bij betrokken is.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Niemand kan bepalen of je uit elkaar moet gaan. Maar de afstand die je hebt genomen is goed denk ik voor jou en je kind.
Maar misschien dat Molly met je wilt praten die gaat ongeveer door het zelfde heen als jou alleen die is op haar einde..

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Elke relatie tussen 2 personen is prive en kan een ander, zeker een onbekende op een forum, maar ook famillie en vrienden zich niet mee bemoeien.
Want de liefdes relaties die 2 mensen onderling hebben is te ingewikkeld om te over oordelen zeker met een kind erbij.
Het enige wat ik hierboven schreef was dat ik wel vaker heb gezien dat een moeder haar kind weg houd bij zijn vader en dat mag gewoon niet.
Daar zou je later ook spijt van krijgen.
Tenzij de situatie gevaarlijk is voor het kind.
Aan de hand van je korte verhaal op dit forum is het moeilijk in te schatten wat het juiste advies is omdat wij natuurlijk niet de hele situatie kennen.

Maar daarom geef ik wat random meningen en ervaring die ik zelf heb meegamaakt.

Syl

Bewuste gebruiker
Het feit dat hij zo boos word omdat je hem ergens mee confronteerd vind ik al alarmerend.
Dat hij nu niet meer met je wil praten komt mij heel bekend voor.
Mijn ex loog ook alles bij elkaar en als ik glashard bewijs voor zijn neus legde werd ie woest!!.
Wou ook niet meer met me praten.
Weet je waarom.....
Omdat hij wist dat ik me dan ging afvragen of ik hem dan toch niet vals beschuldigd had.
Hij wist dat ik me zo rot ging voelen en ik uiteindelijk maar zei (ook dacht destijds) dat ik gewoon fout zat.
Zo was de beschuldiging weer uit de wereld en was er weer ff niks aan de hand.
Geloof mij volg echt je gevoel want die klopt 9 van de 10 echt wel.
Denk op de eerste plaatst aan jullie kindje en aan jezelf als jij er aan onderdoor gaat kun je ook niet goed voor jullie kindje zorgen.
Jullie hebben de verantwoordelijkheid voor jullie kind
Het is jouw goed recht als je je ergens zorgen overmaakt kwa zijn gedrag wat ook van invloed kan zijn op jullie kind dat je met hem daar over praat.
Als hij dit niet begrijpt zegt dat ook al veel

Natozlato

Bewuste gebruiker
Ik wil alles doen in het belang van het kind, maar ik weet niet wat het beste is.
Praat met een vertrouwenspersoon. Die kan je beter bij die vraag helpen want wij kunnen dit niet inschatten vanaf hier. Een goede vriendin, de huisarts of maatschappelijk werk.
Gelukkig wonen jullie niet samen. Ik zou het wel nog even afwachten of hij tot inkeer komt, het is wel de vader. Misschien wil hij wel praten en wel geholpen worden. Ga er niet jaren op wachten, kies dan voor je eigen geluk.
Maar ik zou sowieso wat afstand nemen. En hem niet alleen laten met de baby!

Syl

Bewuste gebruiker
Je zou ook contact kunnen opnemen met "Jellinek".
Jellinek is de expert op het gebied van verslaving.
Hun kunnen iedere vraag over middelengebruik beantwoorden.
Je kunt ze bellen en ook met ze chatte.

www.Jellinek.nl

Bedankt voor jullie advies! Daar heb ik heel veel aan! Hoe ziet het er eigenlijk uit? Ik zie heel kleine wit/beigeachtige driehoekjes/schilfjertjes op de aluminiumfolie, zou dat basecoke kunnen zijn?

Benzoboss

Wijs gebruiker
Bedankt voor jullie advies! Daar heb ik heel veel aan! Hoe ziet het er eigenlijk uit? Ik zie heel kleine wit/beigeachtige driehoekjes/schilfjertjes op de aluminiumfolie, zou dat basecoke kunnen zijn?
Als je het nog hebt zou je altijd naar de smartshop kunnen gaan om een testje te kopen voor coke.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Hij had al toegeven dat hij had gebruikt.
Later trekt hij zijn verklaring in..
Je gaat niet zeggen dat je hebt gebruikt als het niet zo is..
Het lijkt er op dat hij nu op jou onzekerheid aan het inspelen is.
En blijkbaar werkt het anders zou je dit niet vragen nu.

Ries78

Newbie
@linda2000000

Goedemorgen linda,

Als je wit/beige achtige driehoekjes en schilfertjes op aluminiumfolie zit is dat helaas crack/basecoke. Crack/basecoke koop je in kleine blokjes hard witte stukjes en verwarm je op aluminiumfolie en met een buisje of rietje inhaleer je de damp die van de verwamde blokjes op het folie komt.

Maar het zijn aanwijzingen, ik merk dat ik moeilijk vind om zomaar te schrijven dat de vader van je kindje verslaafd is aan crack/basecoke. Opzich zolang hij naar werk gaat, vast ritme heeft waarin jullie zolang jullie samen zijn hetzelfde is. Kan het het begin zijn, maar ook dat hij het sneller doorheeft/had dan bv ik. Dat die bende je hele leven kapot gaat maken.

Bedankt voor je duidelijk antwoord! Toch vraag ik me af of het eventueel ook kaarsvet kan zijn. Maar dan nog lijkt het me vreemd dat kaarsvet op verbrand aluminiumfolie terechtkomt. Ik zag ook ineens kaarsjes op de grond liggen. Dit vond ik ook verdacht en daar heb ik toen ook nog naar gevraagd (voor ik het aluminiumfolie vond) Die kaarsjes gebruikte hij zogezegd omdat hij geen vuurtje in huis had en om dan via zijn keukengasvuur toch sigaretten te kunnen aansteken. Wordt er wel eens een kaarsje gebruikt om basecoke te gebruiken?
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij verslaafd is. Hij werkt nog heel veel en heeft een duidelijke structuur. Ik zag hem ook heel vaak. Ik denk wel dat hij de laatste weken op het slechte pad is. Ik zie hem veel minder en hij gedraagt zich onverschillig en egoistisch.

Bovenaan