Passie voor deeps

Deranged

Badass junkie
Als je naar het coke subforum kijkt en de mensen die het bevolken ziet zie je dat een passie voor deeps bijna hetzelfde is als een passie voor coke, alleen gezelliger.

Meer saamhorigheid.

Minder gierig en niet zo zelfzuchtig.

Hartstochtelijke hartkloppingen.

Deranged

Badass junkie
Ik zei laatst nog tegen mijn ouders: moet jullie helaas teleurstellen, ik stop met roken en alcohol zoveel ik wil, maar nooit met deeps.

Ik stop namelijk ook nooit met muziek luisteren.

Deranged

Badass junkie
Je zou kunnen zeggen dat de dag dat ik stop met deeps op hetzelfde neerkomt als de dag waar ik erachter kom dat ik al die tijd homo ben geweest.

Net als de dag dat ik stop met muziek luisteren lijkt het me ongeveer even waarschijnlijk als de dag waar ze me op tafel leggen om mij met een mes tot vrouw om te bouwen.

Ik hou van deeps, en ik hou van muziek, tevens hou ik van mannen.

Mannen om te zijn dan, zoals ik.

Mannen in de spiegel als de nasale bebuizing neerdaalt, maar daarbuiten niet.

Hooguit enzij hun naam Anthony Blij of Sting is, in dat geval wellicht een uitzondering.

Maar verder voor mij dus geen homofielen en hun duistere praktijken en liever ook geen cokemietjes.

Muziek en deeps.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lees dat woord eens achterstevoren.

Mijn valt het zelf ook op, maarja, wat maakt het uit.

Deranged

Badass junkie
Weer zo'n gecompliceerd maar eigenlijk heel simplistisch mysterie dat eigenlijk gewoon recht voor je ogen ligt te wachten op openbaring.

Ik blijf me altijd verbazen hoe mensen dit niet gelijk zien.

Many things I like but never really liked pointing out the obvious which I always seem to be doing.

Maar toch, dingen die niet leuk zijn vind ik op zich ook nog wel leuk.

Alles heeft zo zijn charme.

Behalve cocaïne dan.

En ikzelf, ik heb ook niet echt charme.

Anders had ik wel een wijf.

Ofzo.

Maar dat is allemaal prima, want ik heb tenminste deeps. En een spiegel.

En muziek.

Deranged

Badass junkie
Maar voor alle mensen die zo lief zijn om deeps van mij over te nemen: ik heb het niet zelf verzonnen.

Er wonen meer geniale mensen hier.

Mensen met een passie voor deeps.

En voor leven.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
wiki zei:
The Deeps is the English term for the Hebrew Tehom (תהוֹם), found in the opening verses of the Book of Genesis. It is believed by Biblical scholars to come from the Sumerian word Tiamat, the name given to the Salt Water, and means "The Mother of All Life", (from Sumerian "Ti" = Life, "Ama" = Mother), a title that in the Bible was later given to Eve. ("And the man called his wife's name Eve, because she was the mother of all living"

Bovenaan