Pauzes tussen Nexus Flips (mdma + 2cb)

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Hi,

Ik had een vraagje over de combi MDMA/2CB.

Wij gaan ongeveer 4x per jaar naar een feestje waar we MDMA gebruiken. Getest max 200mg per persoon. We hanteren redelijke pauzes ertussen, waarbij we in de zomer 3 tot 4x iets nemen en in de winter niet. De pauzes zijn in de zomer minimaal 6 weken en maximaal 3 maanden. De afgelopen 3 keer hebben wij in plaats van de laatste keer bijpakken 2cb genomen (nexus flip). Heerlijke ervaring, mits juist getimed en gedoseerd. De vraag is: is dit slechter voor de hersenen dan alleen MDMA en dien ik dus rekening te houden met langere pauzes dan alleen MDMA?

Het is wel zo dat we echt veel minder last hebben de dagen erna. We nemen dus 100+50+12 2cb, in plaats van 100+50+50.

ljuv

DF-koningin
Nahhhhh tuurlijk doet het op het moment zelf wel iets meer dan wanneer je niet combineert, dus ik zou vooral op de dagen erna letten. Extra gezond eten en slapen, en heel lief zijn voor jezelf. Voor de pauze maakt het (volgens mij) weinig uit... 2cb zou je prima elke twee weken kunnen doen ofzo.

Ze werken allebei op je serotoninesysteem, maar wel allebei net anders, vandaar dat je ook vaker 2cb 'kan pakken' (of je dat echt mot willen is de volgende vraag, want kan wel heftig zijn natuurlijk).

Het is wel zo dat we echt veel minder last hebben de dagen erna. We nemen dus 100+50+12 2cb, in plaats van 100+50+50.
Dit klopt dus ook wel! Mdma fuckt je serotonine gewoon harder.

Zelf flip ik niet zo kei vaak... Ik houd gewoon 3 maanden tussen mdma, altijd, en als ik tussendoor toch een M-feestje heb, gebruik ik vaak een lage dosis 2CB.

Karinnie

Newbie
Oh..ik was hier ook al mee bezig! Leuk te lezen. Ik ga zatrdag een x dagje houden met mijn liefje en ga dan idd eens proberen wat t doet om 2cb te doen ipv bijpakken.
ik merk wel dat de katers steeds erger worden afgelopen keren

Bovenaan