Peganum harmala

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wil dit ook nog een keer op zichzelf proberen, het precieze effect is niet veel over bekend aangezien het weinig op zichzelf gebruikt wordt.

Azarius geeft weer wat andere doseringen aan: http://azarius.nl/smartshop/herbs/ayahu ... m_harmala/

Begin vooral niet te hoog, want als teveel neemt kun je vervelende en zelfs gevaarlijke bijwerkingen krijgen. Op de site van azarius staat waar je allemaal op moet letten. Lees dat echt goed door, want MAO remmers kunnen gevaarlijk zijn in combinatie met bepaalde medicatie en voeding.

Mocht je het gaan gebruiken, dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring.

Bobsacamano

Badass junkie
Neem je dit bijvoorbeeld voor je DMT rookt of zo?

haha kom heel leek over nu :P

Psychedelibee zei:
Ik wil dit ook nog een keer op zichzelf proberen, het precieze effect is niet veel over bekend aangezien het weinig op zichzelf gebruikt wordt.

Azarius geeft weer wat andere doseringen aan: http://azarius.nl/smartshop/herbs/ayahu ... m_harmala/

Begin vooral niet te hoog, want als teveel neemt kun je vervelende en zelfs gevaarlijke bijwerkingen krijgen. Op de site van azarius staat waar je allemaal op moet letten. Lees dat echt goed door, want MAO remmers kunnen gevaarlijk zijn in combinatie met bepaalde medicatie en voeding.

Bobsacamano

Badass junkie
Ooh wacht even Bob lees gewoon en je weet het.

Natuurlijk alleen met oraal gebruik. Ook wel interessant voor truffels :) Werken de truffels dan ook sterker?

bobsacamano zei:
Neem je dit bijvoorbeeld voor je DMT rookt of zo?

haha kom heel leek over nu :P

Psychedelibee zei:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Ooh wacht even Bob lees gewoon en je weet het.

Natuurlijk alleen met oraal gebruik. Ook wel interessant voor truffels :) Werken de truffels dan ook sterker?
Haha, mooi dat je het zelf al corrigeert. In changa zitten ook MAO remmers, dus in die vorm heb ik het wel eens op. Maar met DMT roken hoeft het niet in ieder geval.

MAO remmers zullen de trip van truffels ook versterken en verlengen. Het geeft daarnaast ook een beetje een eigen karakter mee, aangezien het dus op zichzelf ook psychoactief is. Dacht ergens een keer gelezen te hebben dat je je dosis psilo door 1,5 of 2 kunt delen, maar pin me daar niet op vast.

Het nadeel aan MAO remmers vind ik dat het zo moet plannen ivm alle interacties.

Narayani

Bewuste gebruiker
Verwacht juist vandaag een pakketje van Azarius ter voorbereiding op het eerstvolgende tripje, waarom lees ik dit nu pas? :P

Ziet er uit als iets om zeker eens te proberen, maar als ik de reviews en beschrijving lees kan het wat inderdaad wat lastiger doseren en plannen zijn vanwege de interactie. Mijn vriend is telkens een uurtje eerder uit z'n truffeltrip dan gehoopt, dus misschien iets om uit te proberen.

gandwarf777

Belezen gebruiker
0.5 gram doet niks. Maar dat had ik ook wel verwacht.

Ik ga de dosis elke dag verdubbelen tot ik iets merk.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
gandwarf777 zei:
0.5 gram doet niks. Maar dat had ik ook wel verwacht.

Ik ga de dosis elke dag verdubbelen tot ik iets merk.
Ik vraag me af of het verstandig is elke dag te gaan gebruiken. Ik weet zo even de halfwaarde tijd niet van de harmala alkaloiden, maar als die lang is kan het zich langzaam gaan opbouwen in je bloed. Daarnaast heb je mogelijk kans op gewenning.

Ook niet onbelangrijk is dat je dan een langere tijd extreem goed op voeding en eventuele medicatie moet letten ivm interacties.

Beter wacht je weer een week en dan probeer je een dosis die meer aansluit bij wat Azarius als recreatieve dosis noemt. Ik zou dan denk ik voor 2 of 3 gram gaan, aangezien 5 gram al als een hoge dosis ervaren kan worden. Voel je daar nog niet zo veel van kun je het beste weer een week wachten en er een gram of 2 bij doen ofzo. Uiteindelijk zul je een beetje moeten experimenteren om tot een goede dosis te komen natuurlijk.

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ja misschien beter maar even wachten nu.

Vandaag had ik 1 gram en eerst merkte ik niet echt iets maar nu voel ik me wel een beetje mentaal gestimuleerd en slapeloos. Misschien placebo?

Bovenaan