gandwarf777
Belezen gebruiker
Wat voor effecten heeft dit middel op zichzelf? En wat is een goede dosis?
Psychedelibee zei:Ik wil dit ook nog een keer op zichzelf proberen, het precieze effect is niet veel over bekend aangezien het weinig op zichzelf gebruikt wordt.
Azarius geeft weer wat andere doseringen aan: http://azarius.nl/smartshop/herbs/ayahu ... m_harmala/
Begin vooral niet te hoog, want als teveel neemt kun je vervelende en zelfs gevaarlijke bijwerkingen krijgen. Op de site van azarius staat waar je allemaal op moet letten. Lees dat echt goed door, want MAO remmers kunnen gevaarlijk zijn in combinatie met bepaalde medicatie en voeding.
Mocht je het gaan gebruiken, dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring.
bobsacamano zei:Neem je dit bijvoorbeeld voor je DMT rookt of zo?
haha kom heel leek over nu :P
Psychedelibee zei:Ik wil dit ook nog een keer op zichzelf proberen, het precieze effect is niet veel over bekend aangezien het weinig op zichzelf gebruikt wordt.
Azarius geeft weer wat andere doseringen aan: http://azarius.nl/smartshop/herbs/ayahu ... m_harmala/
Begin vooral niet te hoog, want als teveel neemt kun je vervelende en zelfs gevaarlijke bijwerkingen krijgen. Op de site van azarius staat waar je allemaal op moet letten. Lees dat echt goed door, want MAO remmers kunnen gevaarlijk zijn in combinatie met bepaalde medicatie en voeding.
Mocht je het gaan gebruiken, dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring.
Haha, mooi dat je het zelf al corrigeert. In changa zitten ook MAO remmers, dus in die vorm heb ik het wel eens op. Maar met DMT roken hoeft het niet in ieder geval.bobsacamano zei:Ooh wacht even Bob lees gewoon en je weet het.
Natuurlijk alleen met oraal gebruik. Ook wel interessant voor truffelsWerken de truffels dan ook sterker?
Ik vraag me af of het verstandig is elke dag te gaan gebruiken. Ik weet zo even de halfwaarde tijd niet van de harmala alkaloiden, maar als die lang is kan het zich langzaam gaan opbouwen in je bloed. Daarnaast heb je mogelijk kans op gewenning.gandwarf777 zei:0.5 gram doet niks. Maar dat had ik ook wel verwacht.
Ik ga de dosis elke dag verdubbelen tot ik iets merk.