Hoi allemaal!
Aankomend weekend heb ik weer een festival voor de boeg.
Nu was ik me even aan het bedenken welke drugs ik wilde nemen, aangezien ik met best wel wat soorten drugs heb geëxperimenteerd, maar nog niet het perfecte ben tegengekomen.
Heeft een van jullie tips over/ervaringen met pep met mdma?
Ik was aan het denken om een bommetje pep te nemen en mdma dan te dippen.
Ik wil niet alleen mdma nemen, omdat ik daar totaal geen energie van krijg en dan eigenlijk alleen maar wil zitten en praten. Ik bedacht dus dat als ik een beetje pep pak van tevoren, dat dit gevoel dan minder zou worden en dus wel zin heb om te dansen/lopen etc.
Wat is jullie mening hierover? Zou het werken op deze manier?
Bommetjes pep vind ik fijner dan snuiven, omdat je dan geleidelijk effect voelt en niet continu het gevoel hebt dat je bij moet snuiven (vind ik dan).
Alvast bedankt voor de reacties!
Aankomend weekend heb ik weer een festival voor de boeg.
Nu was ik me even aan het bedenken welke drugs ik wilde nemen, aangezien ik met best wel wat soorten drugs heb geëxperimenteerd, maar nog niet het perfecte ben tegengekomen.
Heeft een van jullie tips over/ervaringen met pep met mdma?
Ik was aan het denken om een bommetje pep te nemen en mdma dan te dippen.
Ik wil niet alleen mdma nemen, omdat ik daar totaal geen energie van krijg en dan eigenlijk alleen maar wil zitten en praten. Ik bedacht dus dat als ik een beetje pep pak van tevoren, dat dit gevoel dan minder zou worden en dus wel zin heb om te dansen/lopen etc.
Wat is jullie mening hierover? Zou het werken op deze manier?
Bommetjes pep vind ik fijner dan snuiven, omdat je dan geleidelijk effect voelt en niet continu het gevoel hebt dat je bij moet snuiven (vind ik dan).
Alvast bedankt voor de reacties!