1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Pep neusspray bereidingswijze

Discussie in 'Speed' gestart door Tijdloos, 6 jan 2012.

1. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Originele post van: Autsider ALLE credits naar deze poster dus!

Na een crea weekend van neusdouches maken, heb ik ook maar en poging gedaan voor pep neus spray. Ik vind het in tegenstelling tot eerdere berichten van andere zeer prettig werken. Het brand heel even, like 5 secs dan heb je een open neus een een lekkere rush.

Ik ben eerst begonnen met het vaststellen van de hoeveelheid per spray, met behulp van een 0,001 weegschaaltje heb heb ik 10 sprays gemeten, wat 125 gemiddeld per spray was. Daarna watergekookt en 6ml in een 10ml injectie spuit gedaan, dat aflaten koelen in de vriezer. Toen het lauw wat er weer uit gehaald. Toen zout afgewogen en in borrel glas gedaan, toen speed gewogen en ook in het borrelglas gedaan. Daarna maatbekertje op weegschaal gezet op tare gedrukt en gevuld met 5000 mg water, toen weer op tare en 521mg sorbitol toegevoegd, toen de rest uit de spuit gespoten en de inhoud van het maatbekertje opgezogen en daarna voorzichtig aan het borrelglas toegevoegd. Toen een paar keer het weer opzuigen en rustig terug spuiten in het borrelglas om het goed te laten mengen/oplossen.
    De laatste keer opgezogen en in het neusspray flesje gespoten, spuitdop er op en paar keer voor je uit spuiten tot er wat uit komt en dan testen maar.

Ik neem normaal 20mg per 6 uur, dus 3-4 sprays is genoeg, voor een paar leuke uren. :smile:

Recept
    5 ml water (gekookt en afgekoeld)
    45mg A klasse keuken zeezout
    0,35ml sorbitol 70% (521mg) (van hobby brouwwinkel)
    250mg 73% speed (getest)

Overige hulpmiddelen
    0,001 grams weegschaal
    2 injectiespuiten van 10ml
    borrelglas
    Idyl (merk) neusspray flesje van 10ml
    Klein plastic maatbekertje wat op de weegschaal past.

Berekeningen
    1,49 Soortelijk gewicht van sorbitol

0.125ml / spray

7ml/100ml sorbitol- 0.7ml voor 10ml, 0,35ml voor 5ml (0,35 x 1,49 = 521mg ) (7% sorbitol gevonden in recepten van andere neus sprays)

900 per 100ml- 90 mg voor 10 – dus 45mg voor 5ml (9 gram / liter, voor fyso zout oplossing.)

5.5ml/ 0.125 = 44 sprays per flesje

250 / 40 = 5,68mg / spray

Een flesje, dat is er voor het gebruik bij meerdere personen, als een soort condoom. Kost niet veel en kan best handig zijn als je het zou meenemen naar een stel vrienden.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=22068

2. nolimits

nolimits Newbie

ik zou er voorzichtig mee omgaan, al is de kans niet erg groot:

• Het delen van snuifbuisjes en rietjes is zeer riskant. Je kunt er infectieziekten als hepatitis of hiv mee oplopen.

Hetzelfde geld natuurlijk als je neusspray gaat gebruiken.

3. Probeerenleer

Probeerenleer Bewuste gebruiker

Je moet met zovele zaken voorzichtig omgaan. :smoke:

4. mandragora

mandragora Badass junkie

Ik zie liever wat ik snuif, die neussprays zijn lastig te doseren lijkt me..per puff... Wel geen ervaring mee verder al houd ik het liever op een lijntje dan.

5. dernael

dernael Bewuste gebruiker

Leuk idee!

Maar ik vind het soms gewoon fijn om te "snuiven". en dan bedoel ik, mbv een buisje een poedertje mijn neus in werken.

Ik hou het bij de old-skool manier denk ik.

Toch bedankt voor het delen.

Dernael. :stoned:

6. Blckbrd_

Blckbrd_ Experimenterende gebruiker

In sommige gevallen Hepatitis mss wel... maar HIV?...
    Hmm... hangt ervan af waar die snuifbuisjes, rietjes of neussprays
    zoal voor gebruikt werden vlak voor jij ze gebruikt :grin:
    Als er bloedsnuiten in de omgeving zijn, en je hebt toevallig ook een bloedsnuit,
    en je hebt dan nog zin om ns goed te snuiven (maar in dat geval sowieso volledig af te raden),
    dan zal je nog flink je best moeten doen om een HIV-infectie op zo'n manier op te lopen, hehe...
    Voor de rest laat ik de gevaren voor HIV-infectie via snuifbuisjes, rietjes of neussprays
    over aan ieders' verbeelding, maar ik kan mij in elk geval niet voorstellen hoe zoiets als sexueel speelgoed kan dienen :wink:

Ook wel oppassen voor infecties op de luchtwegen, verkoudheden of griepjes :worried: :cry: :kots:

7. Sylf

Sylf Newbie

Misschien stomme vraag, maar waarom sorbitol erbij?

8. vdk

vdk Bewuste gebruiker

Zojuist bereid.
    Voor diegene die moeite heeft met getallen:

2.5gr pep (zelf gewassen met aceton)
    Tot 3\4 van het flesje afvullen met gekookt warm water. Schudden en evt onder warm, lopend water houden voor gebruik
    Zonder zout of sorbitol is hij ook gewoon te doen.
    Kan niet fout gaan.
    Tering die werkt als een tierelier, doei! :rock:

9. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Oke dan, dankt voor de getallen erbij. Relaxed dat t goed werkt :wink:

Ga het ook eens doen, krijg 70+% is 2,5gram dan teveel?

Heb je het laten testen?

Thanks again

10. lotske1984-

lotske1984- Bewuste gebruiker

Otrivine neusspray kunt ge dat terug vullen ofwel welke merken kun je terug bijvullen.?rhinospray alvast niet..

11. MeejheM

MeejheM Badass junkie

huismerk (kinder)neusspray bij de meeste apotheken hebben een schroefdop. er zit dan ook gewoon fysiologisch zoutoplossing in.

12. MeejheM

MeejheM Badass junkie

ik heb trouwens ontdenkt dat je neusspray flesjes zonder schroefdop ook bij kan vullen. de witte plastic flesjes open je door gewoon de hele dop eraf te knakken. ongeveer net of je het flesje wilt breken. de bruine glazen flesjes vereisen iets meer kracht, maar zijn ook gewoon bij te vullen.

13. Erick

Erick Belezen gebruiker

Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van.

14. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Nogmaals Erick, plaats iets als het een bijdrage is op het topic.

15. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

It's in the name I guess...

OT: Kan iemand zeggen waarom de sorbitol erin zit? En maakt het veel verschil of je je pep eerst hebt gewassen of niet? Ik heb meestal pep met wat cafeïne erin maar ben te lui om het te wassen.

16. Omdat een prutser dit recept gemaakt heeft. Je hebt maar twee ingrediënten nodig. Water en speed.

Persoonlijk vind ik de combinatie speed en cafeïne niet lekker. Maar als jij dat wel vindt, zou ik het er lekker in laten zitten.

17. SkittlesAndMe

hmja die combi interesseert me niet zo veel eigenlijk. Als ik het terugreken is het meestal maar zo'n 2 koppen sterke koffie op een nachtje speedgebruik. Die drink ik normaal ook dus valt het allemaal wel mee.

Maar speed en water is genoeg dus? Maar even knutselen vd week dan :smile:

18. Je moet dan wel kokend water gebruiken, anders lost de cafeïne volgens mij niet op. Maar pin me daar niet op vast.

Ik heb het ook wel eens met Roosvicee gedaan, omdat ik geen water bij me had. Kan allemaal. Ik ben geen fan van de neusspray, overigens. Je sprayt natuurlijk bijzonder kleine dosissen en dan blijf je aan de gang.

19. SkittlesAndMe

Soms is het voor de gemoedsrust wel fijn om aan de gang te kunnen blijven zonder snel over te doseren :P

20. Mwah, ik vind het gevoel dat ik constant aan het crashen ben niet zo tof. Maar wellicht kwam dat meer door de frequentie van gebruik in de periode waarin ik zo'n spray bij me had. Ik weet niet of dat bij normaal gebruik ook het geval zou zijn.

21. Tommie_K

Tommie_K Bewuste gebruiker

:mrgreen:

:mrgreen: hatsa.

True, en je geloofwaardigheid lijdt ook onder dat constante gehannes met die neustoeter

Da's godverdomme een advies waar je wat mee kan. Keigoeie thread dit.
    Hoppa. Nog vragen? Geen vragen meer.

Deel Deze Pagina