Pep of 4fmp?

Hermes

Newbie
Met deze vraag wil ik niet onderzoeken welk middel de meeste mensen over het algemeen prefereren, ik ben benieuwd wat in deze situatie het fijnste middel zou zijn.

Afgelopen week heb ik XTC gebruikt, iets meer dan anderhalve pil van 200 mg. Nou heb ik aankomed weekend nog een feest. Hier ga ik met wat vrienden heen die ik niet zo vaak in Nederland zijn, vandaar dat ik toch 2 weekenden achter elkaar wil gebruiken. Wat is het handigste om te gebruiken? Xtc heb ik redelijk wat ervaring mee, pep en 4fmp beide nog nooit gedaan. Ik houd me altijd aan de 3 maanden xtc pauze, vandaar dat ik iets wil doen.
Ik heb al veel opgezocht maar het was wel lastig om het te vergelijken.

We zijn van plan om van ongeveer 11 tot 8 op het feestje te zijn. Ik denk dat het met 4fmp iets lastiger is om een dosis te pakken die tot het einde zn werk doet omdat bijnemen geen zin heeft.
Met pep houd je het makkelijker uit en is het eerder zaak om op tijd (+-04:00?)te stoppen zodat je de volgende dag nog wel een beetje kan slapen. Beide middelen hebben (in kleine mate) invloed op de serotininespiegel, 4fmp iets meer dan pep als ik het goed begrijp. Is dit verschil significant ivm xtc pauze?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hermes zei:
Beide middelen hebben (in kleine mate) invloed op de serotininespiegel, 4fmp iets meer dan pep als ik het goed begrijp. Is dit verschil significant ivm xtc pauze?
4-FA heeft significant meer invloed op de serotininespiegel dan pep. MDMA heeft uiteraard weer significant meer invloed op de serotoninespiegel dan 4-FA.

Het blijft een beetje gokken wat betreft 4-FA aangezien er niet heel over bekend is, maar wil je je serotonine systeem niet zo kort na je MDMA weer een opdonder geven dan kun je beter op safe spelen en pep nemen. Als je zeker goed wilt zitten met de 3 maanden regel pas je die op iedere serotonine releaser toe, met andere woorden slechts 1x per 3 maanden een drug die veel serotonine verbruikt.

MeejheM

Badass junkie
Ik gok dat het niet veel uitmaakt, ik ben geen dokter.

4fluo schijnt meer op xtc te lijken dan speed, dus waarschijnlijk gooi je je 3 maanden schema daarmee meer in de war.

waarschijnlijk maakt het niet zo heel veel uit.

Hermes

Newbie
Ik heb nog even goed naar mn agenda gekeken en het volgende feestje is pas over 4 of 5 maanden, ook hierna genoeg tijd om te herstellen dus. Zal het xtc gebruik vorige week nog invloed hebben op de werking van 4fmp?

En dan over de duur van het feestje, als je 9 uur lang gewoon goed lekker wil gaan, wat is dan makkelijker te doseren?

Ybez

Experimenterende gebruiker
Hermes zei:
Ik heb nog even goed naar mn agenda gekeken en het volgende feestje is pas over 4 of 5 maanden, ook hierna genoeg tijd om te herstellen dus. Zal het xtc gebruik vorige week nog invloed hebben op de werking van 4fmp?

En dan over de duur van het feestje, als je 9 uur lang gewoon goed lekker wil gaan, wat is dan makkelijker te doseren?

Denk het niet, met zo'n lange pauze zou ik lekker doen wat je niet laten kan. Al is het een gemiddelde dosis 4fmp en/of pep.

:wave:

Bobsacamano

Badass junkie
Dan nog gebruik je binnen een week weer een serotonine verbruiker oftewel doe het niet. Al doe je daarna voor 4 - 5 maanden niks meer.

Neem gewoon speed en drink er een paar biertjes bij. Geloof me je hebt een top tijd.

Hermes zei:

mikoz

Bewuste gebruiker
Dit raad ik ook aan. Er is een grote kans dat je je erg verrot gaat voelen als je voor 4-f kiest, net een week na een beste dosis MDMA (300MG). Met pep ook wel verrot gevoel misschien, maar toch een stuk minder iig.

Veel plezier :wave:
Bobsacamano zei:
Dan nog gebruik je binnen een week weer een serotonine verbruiker oftewel doe het niet. Al doe je daarna voor 4 - 5 maanden niks meer.

Neem gewoon speed en drink er een paar biertjes bij. Geloof me je hebt een top tijd.

Hermes zei:

Hermes

Newbie
Bobsacamano zei:

Inderdaad een topavond, het effect verschilde toch nog best met mn verwachting. Ik heb me geprobeerd in te houden. Slapen is nog niet gelukt, beetjes op bed films kijken dan maar.

Bovenaan