1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Pep op kerstavond

Discussie in 'Trip reports' gestart door L-S(T)D, 25 dec 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. L-S(T)D

L-S(T)D Experimenterende gebruiker

Wasssuuuup everyone! X

Merry christmas first of all!
    Heb een hekel aan kerst maar goed. Positives vibes toch.!

Het is al een hele tijd geleden sinds ik hier iets heb gepost. My bad guys! Ik had een paar dingen die ik moest fixen voordat ik weer drugs kon gebruiken. Youknowhowitis.

Nu alles is gefixt had ik met een aantal vriendinnen besloten om eens even lekker drugs te gebruiken. Mijn cijfers waren fuckin' wack in het begin, maar heb het weten te fixen en vindt dat ik best wel wat harddrugs heb verdient

We wouden eerst gaan rollen op X, maar R had dat al gedaan een paar week geleden.. Dat was de reden dat we toen besloten hadden om speed te doen.
    Ik had nog maar 1 experience gehad met speed, en die was niet heel chill. Dat kwam denk ik door de mensen met wie ik het deed.
    Deze meiden ken ik veel beter en wouden het eindelijk een keer doen.

ze hadden het alle 3 nog nooit gedaan, en vonden het best spannend.
    Na een hele dag met ze 4en op mijn kamer onderzoek doen naar speed, hadden we met zijn 4en een gram gehaald.(hebben hier iets meer voor gepayed dan normaal, omdat het schijnbaar hele goede was.)
    Het kost toch al niks, dus vondt het wel fair.

We hadden eerst gezegt dat we het diezelfde dag zouden doen, maar L moest eerder naar huis. Unlucky, maar het kon wel wachten tot volgende week.
    Dan was het immers kerstvakantie.

(Een week verder) (gisteren)
    Was dan eindelijk de dag.
    Mijn vader is de hele vakantie weg, dus hadden we besloten om het bij mij te doen.

Ik en L hadden een lijstje gemaakt met wat we nodig hadden voor tijdens de space. Die ging als volgt:
    - 1 gram speed (ong 250 MG p.p)
    - een fles wodka
    - 5 gram hasj
    - Appelsientje Mango
    - verschillende soorten fruit
    - Lachgas
    - 4 diepvries pizza's! <--- net opgegeten.!
    - Een laptop en televisie

L sliep de dag voor de trip ook al bij me en hielp me mee met alles klaar maken. De voorpret was heel grappig. Heb altijd zo'n spanninggevoel in mijn maag voordat ik drugs doe en wordt helemaal hyper dan.

Om 9 uur kwamen R en P naar mijn huis en werden verwelkomt in mijn creatieve triplocatie. Niks kon nog fout gaan.
    Het duurde niet lang voordat we allemaal al een lijn hadden gelegt, al was dat focking moeilijk omdat het pittig nat was.
    We hadden onze pep op de verwarming gelegt en namen onze eerste dosis. Ik had de grootste lijn gepakt, en de rest allemaal wat minder.

De smaak.. NASTY!
    Ik wist het nog wel van vorige keer, maar deze leek wel nog viezer
    Bijna even smerig als Mdma
    kristallen fo' real..

De vieze smaak in mijn mond composeerde gelukkig met het gevoel dat we hadden na 10 minuten. Dit was totaal een ander gevoel dan last time. De set en setting waren veel beter dan vorige keer. Dat merk je gewoon aan hoe hard je het effect voelt.
    De andere meiden gingen er ook goed op en besloten we al snel om er ook bij te gaan smoken en drinken.
    We smoken alle 4 regelmatig, dus ik verwachtte geen problemen op het gebied van psychische shit.
    Als je met mensen bent die goed bij je passen, kan de trip net een stukje magischer zijn.

We hebben het eerste uurtje met zn allen lekker geklest over de gekste shit.

Na een uurtje namen we allemaal nog een lijntje. Dit keer nam iedereen even veel.

Een kwartier later waren we alle 4 aardig ver heen.
    We speelde met z'n allen games en we waren vet goed!
    Na 2 goede lijnen pep kill je iedereen!
    Het smoken erbij gaf me wel een fijn gevoel. Alles was een beetje mellow en voelde me heel relaxed.

Ineens kreeg ik door dat R een beetje stil werd. Ik zag dat ze steeds aan haar pols voelde en niet gefocussed was.
    Nou heb ik met X wel eens gehad dat ik een beetje schrok van mijn hartslag, dus heb ik even met haar gepraat om haar te kalmeren.
    Ik heb haar verteld dat iedereen een snellere hartslag krijgt van speed, en als je er op gaat letten, hij nog sneller gaat!
    Heb een beetje gezocht hier op dit forum naar verschillende verhalen over speed en hartslag, en toen ik die met haar las, kalmeerde ze wel een beetje.

R had besloten niet meer te nemen en de rest weg te gooien door de put.
    Ze voelde zich goed genoeg, en wou het effect niet nog erger.
    We hadden besloten om een jointje te roken en een rondje te gaan lopen. Tijdens dat rondje hebben ik, P en L alle 3 nog een sleutelpuntje genomen. Die maakte het af.

Wist niet dat speed zo chill kon zijn..
    Had een totaal ander beeld van deze drug na mijn eerste ervaring.
    De beste tip die ik je kan geven is: Doe het met je mensen die je voor 100% thrust en gooi lekker weg als je genoeg hebt gehad. Dat kan je echt wel een beetje aanvoelen.

Wij hebben alle 3 ook de rest weggegooid door de put en hebben de hasj opgerookt bij mij thuis. Niemand kon slapen dus hebben we de hele nacht "The peaky Blinders" gekeken. Prachtige serie trouwens.

We hebben met zijn 4en een geweldige dag gehad, en schrijf dit verhaal met een glimlach op mijn mond :)

Met oud en nieuw wil ik ook nog iets doen, en dan weer een hele tijd nada!
    Iemand nog een idee welke drug leuk zal zijn voor tijdens new year's eve?

Anywayz,
    Pep is een leuke drug. Misschien we té leuk en té goedkoop.
    Ik had het onderschat, en deze ervaring heeft me verast.
    Bedankt voor het lezen lieve drugsvriendjes! <3

DONT FORGET!
    Stay high, but educated..!

2. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Je mag je pep ook wel naar mij per post sturen ipv weggooien hoor... Ahahahaha grapje

Ivm tolerantie raad ik stimulanten tijdens oud en nieuw af, psychedelica kan wat intens zijn met al het vuurwerk en downers lijken me saai tijdens oud en nieuw. Gewoon lekker gaan drinken joh! Ik skip speed op oud en nieuw zelf ook ivm MDMA gebruik dat kort na oud en nieuw plaats zal vinden. De sfeer tijdens oud en nieuw maakt het gebrek aan drugs nihil. Verder leuk tripreport!

Fijne feestdagen!

L-S(T)D vindt dit leuk.
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Leuk rapport hoor! Leest fijn. Ik kijk ook uit naar mijn eerste keer speed met meerdere/veel mensen! Tot nu toe (pas dit jaar speed ontdekt) of alleen gebruikt of met maar 1 persoon erbij. Ik word online en 1 op 1 al zo mega sociaal en kletserig (normaal heb ik dat niet zo sterk) dus ben benieuwd!

Wel even een vraag: waarom heb je de rest van je speed weggegooid? Je kunt het echt lang bewaren hoor. Wil je nooit meer speed gebruiken of iets?

Rebell vindt dit leuk.
  4. L-S(T)D

Hey!

Speed met meerdere mensen is echt een aanrader inderdaad. Een hele andere vibe heb je dan.
    Praten met mensen gaat bijna vanzelf dan voor mijn gevoel.

De reden dat ik het heb weggegooid is omdat ik voor die avond genoeg had. Ik zat voor mijn gevoel precies goed op level.
    Mijn laatste keer speed was ook een maand of 5 geleden. Zolang wil ik er nu ook ongeveer tussen houden. Lijkt me niet echt handig om 5 maand je speed te bewaren. ;p

5. De Dunne

Als je het juist bewaard gaat dat prima. Ik heb doe al een half jaar met dezelfde speed en hij is nog net zo goed als eerst. Ook is hij nog niet op dus zal ik er nog wel paar maanden mee doen. Als je het op de goede manier bewaard is het echt lang houdbaar. Wel heb ik zeer zuivere speed die gewassen is met aceton. Ik weet niet hoe lang speed houdbaar is als er veel andere rommel doorheen zit, zoals caffeïne en vulmiddelen. Volgende keer gewoon bewaren dus hahahahaha! Nee, wat jij wil natuurlijk, duur is het niet.

6. L-S(T)D

Goed advies.

Alleen smokings will it be dan.
    Of zou 2CB leuk kunnen zijn met een paar vrienden?

7. L-S(T)D

Jij bent wel een geval apart dan hoor!
    Ik ben niet zo goed in mijn spulletjes organiseren.
    Mocht ik de speed bewaren, zal het vast op een of andere manier in de sok van mijn vader belanden.
    Nee, ik spend liever elke keer een 10tje zonder zorgens over whatever.
    Wel weird trouwens, dat het zo lang goed blijft. Verliest de speed 0 amfetamine naarmate de tijd verstrekt?

8. De Dunne

Hahaha hoezo? :wink:

Dat zou ik niet weten. Ik hoop een andere df’er wel? Ben ook wel benieuwd.

En idd, voor het geld hoef je het niet te laten. :tonguewink:

L-S(T)D vindt dit leuk.
  9. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

2cb kan ook zeker wel leuk zijn! Is in verhouding ook vrijvcontroleerbaar als psychedelica. Zou dan niet te veel nemen en ervoor zorgen dat je ergens naar binnen kan vluchten als de impulsen van buiten te veel worden.

En of er amfetamine verloren gaat bij speed zou ik je geen antwoord op kunnen geven... Gok dat het wel een beetje is, maar de duur en manier van bewaren hebben hier wss wss veel invloed op!

L-S(T)D vindt dit leuk.
  10. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Als je speed goed bewaard (lucht en vochtdicht) blijft het langer goed dan jij leeft. Het is een zeer stabiele stof, dus zelfs wanneer je het niet heel goed bewaard (enkel in een envelopje of gripzakje) zal het na een paar maanden of een jaar nog maar weinig potentie hebben verloren.

Voor de kwaliteit hoef je het dus niet weg te gooien in ieder geval. Omdat je nog bij je ouders woont of jezelf er niet mee vertrouwd zijn natuurlijk wel goede redenen om het het niet te bewaren.

L-S(T)D vindt dit leuk.
  11. L-S(T)D

Dat je een half jaar (+) doet met een zakje speed. Vereist een hoop dicipline en orde hehe

De Dunne vindt dit leuk.
  12. L-S(T)D

Dit dus..

13. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Leuk rapportje om te lezen..
    Geeft me meteen een beeld van je als persoon.
    2cb kan wel een beetje te veel worden met al dat vuurwerk is mijn mening.
    Misschien leuk na het zware vuurwerk om 03.00 ofzo.
    Mdma doet het altijd goed met oud en nieuw!
    Ik ga op de GHB laag gedosseerd.
    Later op de nacht misschien op de LSD maar wil dan wel dat het meeste vuurwerk voorbij is.

L-S(T)D vindt dit leuk.
  14. L-S(T)D

Ja.. De XTC is me dus afgeraden vanwege het herstel van mijn lichaam nu.
    Ik heb al 2cb weten te regelen dus dat ga ik doen met oud en nieuw.
    Nou ben ik nog niet heel familiar met de dosering. Heb 1 keer 2CB gedaan, alleen die werkte niet.
    Ghb heb ik nog nooit gehad. Misschien iets voor later..

15. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Eerst heel goed in lezen over GHB het is heel erg verslavend en mensen komen er erg snel mee in de problemen.
    Doseren, PH-Waarde, etc. Komt veel bij kijken niet op de bonnefooi doen en alleen met iemand die je echt vertrouwd de eerste keer.

Zou 2cb beginnen met 10mg of 20mg ik word er helemaal zenuwachtig van en kriebelig. Dus misschien eerst 10mg doen om te kijken of het wel wat voor je is.
    Ook met alle prikkels van oud en nieuw erbij.
    Dat is wat ik je kan adviseren.
    Zelf neem ik het iig nooit meer.

16. L-S(T)D

Ja, volgde een tijd geleden een topic van Raver. Scary shit hoor, ghb..

17. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

2C-B vind je teveel, maar LSD (na GHB) niet? Ben benieuwd welke dosering je dan neemt?

18. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja dat 2cb is zo visueel en geeft veel prikkels.
    Lsd is meer een ervaring.
    En dan zit je er meer in dan dat het alleen maar prikkels zijn.
    Ik heb zegels van 200ug maar hij komt heel relax aan, ik weet niet hoe dat precies zit maar soms lijkt het of sommige LSD vriendelijker aan komt dan andere LSD .
    Misschien weet je hoe dat zit?

Ja dan heb je gelijk de meest extreme situatie gelezen van iemand.
    Bij iedereen die ik ken gaat het gewoon goed.
    Je moet geen een drugs misbruiken.
    GHB is een lekkere en leuke drugs maar je moet gewoon goed weten hoe het in elkaar zit en hoe je er mee moet omgaan.

19. L-S(T)D

GHB staat sowieso laat in mijn to-do list..
    Heb nu XTC, speed, truffels, LSD en 2CB gedaan.
    Coke lijkt me ook wel leuk. De prijs schrikt me alleen wel af. Als er mensen zijn die wekelijks 50 euro ervoor over hebben om een gram weg te snuiven, moet het wel te lekker voor mij zijn.

Rebell vindt dit leuk.
  20. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Coke is er lastig meeste mensen verkopen troep.
    Ik heb nu echt pure coke zonder troep erin en dat is super verslavend.
    Dat is zo lekker maar dat kan ik alleen per 5 gram halen.
    Dus ook niet ideaal!
    (Wel voor de feestdagen :tongueclosed:)
    Dus coke alleen maar kopen als je iemand kent die het vaak snuift en weet waar die het moet halen en niet bij een of ander straat dealertje.
    Anders stop je van alles in je neus wat niet goed is als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

ToetjesMonster vindt dit leuk.
  21. Roze olifant

Dat verbaast me wel haha. Ik vind LSD echt zóveel sterker op alle fronten dan 2C-B, zowel de ervaring als het visuele deel. 2C-B staat over het algemeen ook wel minder intens bekend dan LSD. Zijn je zegels gekwantificeerd? Want 200 ug is serieus geen lage dosis, ik snap dat er individuele verschillen zijn in ervaring van verschillende middelen en doseringen, maar een redelijke ‘advanced’ dosis LSD vergelijken met 2C-B is voor mij zodanig appels en peren dat ik me dan wel afvraag of je LSD-zegels echt wel 200 ug zijn. Dealers overdrijven de dosering vaak enorm en omdat tegenwoordig de hoeveelheid LSD op een zegel niet meer getest wordt hebben veel mensen een incorrect referentiekader.

De hoogste dosis waar ikzelf ervaring mee heb is 190 ug ALD-52, ALD is - hoewel vrijwel identiek in effect - iets minder potent dan LSD dus laten we zeggen dat die ervaring overeenkomt met 175 ug LSD ofzo. Dat geeft al een flink sterke trip waarvan ik me echt zeer moelijk kan voorstellen dat het zou werken op een feest. Veel te heftig voor mij persoonlijk.

Of je moet heel ongevoelig zijn voor LSD? Mochten je LSD-zegels nu niet gekwantificeerd zijn dan zou ik misschien adviseren om eens ALD-52 te bestellen, omdat dit een research chemical is kun je dit relatief betrouwbaar in huis halen en mag je over het algemeen ook aannemen dat de door de webshop aangegeven dosering klopt (m.a.w. een dure controle d.m.v. laten kwantificeren in het buitenland is niet nodig). Ik ben wel benieuwd of je dan dezelfde wisselende ervaring hebt met zegels, en het helpt je ook een realistisch referentiekader op te bouwen van hoe sterk bepaalde doseringen echt zijn. Ik heb dit zelf als zinvol ervaren. Neem dan niet direct 200 ug though. ^^

Anyway, mocht dit bovenstaande nu allemaal niet van toepassing zijn (in dat geval excuses voor de lap tekst, is niet belerend bedoeld ofzo, was gewoon beetje verbaasd), en je dus echt met een ware 200 ug achter de kiezen naar feesten gaan... ik zou het je niet na doen. :wink:

Rebell vindt dit leuk.
  22. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dat zei ik ook ja een totaal andere ervaring.
    Maar vind 2cb sws niet leuk dus misschien is het wel heel persoonlijk wat ik vertel.

Ik koop niks meer bij straat dealers meer.
    Alles word getest en alles wat ik neem is nu het beste van het beste.
    Sinds een paar jaar zo, vroeger wel veel rotzooi gehad maar dat komt niet meer voor.

Ik ben zeer ervaren met LSD, vriend van mij heeft ook gewoon druppels en dat word allemaal netjes afgemeten.
    Heb wel eens 400ug gedaan en een trip gehad dat was geweldig.
    Daarom 200ug is ook behoorlijk wat maar ik ga daar erg goed op.

Ik dosseer alle drugs vaak hoog en overtreed daar vaak de norm bij.
    Maar ik ga ook altijd goed en vind dat juist lekker.
    Het heeft natuurlijk ook zijn nadelen 120mg MDMA was voor mij een startdosis en pakte altijd de hele avond bij.
    Dus dat heb ik zo misbruikt dat ik er niet meer lekker op ga nu. Ook niet meer na een jaar.
    Maar ook geen last van in het gewone leven dat mijn serotonine b.v. niet meer op peil is, ga er gewoon niet meer lekker op.
    Dus dat is dan weer jammer.

Dus na gevoel weet ik wel dat de zegels rond de 200ug zijn.

Daar heb ik interesse in!
    Al een tijdje maar dan wel een keertje in een andere setting met LSD weet ik wat me te wachten staat met oud en nieuw met de zegels die ik heb.
    Maar ga het zeker een keertje doen.

Dat zeker niet! Maar ben zo down to earth dat ik hem juist kan doortrekken als hij op zijn piek zit en het allemaal nog heftiger maak geestelijk.
    Roep het vaker tegen mensen op dit forum..
    Het zit allemaal tussen de oren.
    Mensen maken zichzelf van alles wijs.
    Maar met LSD heb je juist veel controle omdat het geestelijk kan aansturen en jezelf tot zinnen kan roepen.
    Tenzij je geestelijk onstabiel bent maar dan moet je het ook niet nemen.

Geen excuses nodig vind de discussie met jou meestal leuk en hebben meestal geen negatief kantje maar juist dingen die we goed bespreekbaar maken zoals het hoort.

Roze olifant vindt dit leuk.
  23. Roze olifant

Ja hier blijkt inderdaad maar weer uit hoe persoonlijk het is. Ik vind 2C-B wel een erg leuk drugje, juist vanwege dat wat makkelijkere en luchtigere karakter, waardoor het wat spontaner inzetbaar is. Maar het haalt het in de verte niet bij de magie van een goede LSD- of psilocybinetrip. Het mist daarin uiteindelijk wat eigen persoonlijkheid en is gewoon niet vergelijkbaar met die twee unieke pareltjes (vind ik).

Damn, 400 ug LSD, we got a badass overhere. :wink: Voegt dat nog echt wat toe? Kan me er niet zoveel bij voorstellen. Waarschijnlijk één en al egodood? Ik denk niet dat ik me ooit daaraan ga wagen. Maar zeg nooit nooit. Ik wil wel nog een keer tot 250 ug of misschíen 300 ug gaan maar dat laatste zou al erg extreem zijn. Op een feest zou ik überhaupt nooit een echt hoge dosis psychedelica nemen, zou totaal overprikkeld autistisch wiegend en jammerend in een hoekje eindigen denk ik. :’)

Met je eens dat LSD relatief controleerbaarder is, tenminste, in de vergelijking met psilo. Toch neemt de controle voor mij bij LSD echt wel significant af met de dosis. Het is al wel een flink verschil of je 150 of 190 ug neemt bijvoorbeeld. Waarbij ik 190 ug als beduidend meer ‘weg van hier’ ervaar. Heb dus nog geen ervaring met >200 ug maar ik verwacht daar behoorlijke kans op ego-oplossing aangezien ik daar al een beetje aan kon ‘ruiken’ op 190 ug. Heb geen mentale issues verder en ben best wel van het royaal doseren over het algemeen maar een feestje gaan op dat soort dosissen zie ik dus echt níet voor me. Maar klinkt alsof jij er prima mee kunt omgaan in ieder geval. Veel plezier. :)

Fenrir en Rebell vinden dit leuk.
  24. Psychedelibee

Ik geloof er helemaal niks van dat je werkelijk 200ug LSD minder heftig vind dan een normale dosis 2C-B... Dan heb je duidelijk nog nooit echt zegels van 200ug gehad... Maargoed veel succes met ALD dan, enige voordeel daaraan is dat het sowieso iets vriendelijker dan LSD lijkt te zijn.

25. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

40mg 2cb en ik lijkt of er allemaal diertjes onder mijn huid kruipen. Ik word helemaal naar van mijn spul.

Dan geloof jij het toch niet 3 weken geleden de zegel van 200ug genomen.
    Hoop emotie tegen gekomen daarom weet ik dat ik daar doorheen ben en hem nu veilig kan nemen.
    Grappig dat jij wel beter weet dan ik wat ik neem!
    :upsidedown:

26. Psychedelibee

Kijk nu vertel je het al weer heel anders en klinkt je verhaal een stuk aannemelijker.

Waarom ik twijfelde aan je eerdere opmerkingen:
    • Je LSD is niet gekwantificeerd, althans niet door jouw zelf.
    • Je beschrijft dat sommige LSD zachter aankomt dan andere, dat kan set en setting afhankelijk zijn maar kan ook heel goed betekenen dat je LSD niet altijd even sterk is.
    • LSD wordt vaak veel hoger geadverteerd dan de werkelijke waarde van de zegels, hierdoor hebben velen een verkeerd referentie kader als het om LSD doseringen gaat.
    • Ook goede dealers adverteren vaak genoeg hogere waarden, zeker bij vrij schaarse middelen als LSD.
    • Je noemde 2C-B visueler als LSD, althans zo las ik het eerst maar nu ik het nog een keer lees kan het ook anders opgevat worden.
    Wat betreft 2C-B, sommige mensen waaronder jij vinden het niks vanwege de zware bodyload. Dat kan heel goed, zeker op een dosis van 40mg wat echt niet weinig is. Heb je ook wel eens minder genomen, want voor velen wordt de bodyload een beetje te overheersend boven de 30 tot 40mg?

Zelf kan ik goed tegen de bodyload bij 2C-B en vind het op een bepaalde manier soms zelfs lekker. Zelfs 60mg vond ik nog goed te doen en de visuals waren erg aanwezig maar minder dan bij bijvoorbeeld 200ug LSD. Vrijwel niemand die die ook ervaring heeft met een goede dosis LSD zegt dat 2C-B visueler is in ieder geval.

27. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik ben ooit begonnen met 100ug en daarna 200ug en daarna 400ug heb dat in 2 maanden gedaan.
    Ik weet dondersgoed wat ik neem en wat de uitwerking is dat heb ik door deze ervaringen geleerd.
    Als een dealer mij een zegel verkoopt van 200ug maar hij is maar 100 dan merk ik dat meteen.

Wat ik zei is dat het alleen visueel is en dat je je ergens op focust dat het dan heel diep gaat en er een hele visuele dingetje ontstaat.
    Terwijl bij LSD alles in golven gaat, je hele systeem en alles om je heen.

Ik merk dat je het vaak over dealers hebt die maar wat roepen. Dat klopt ook maar ik zit niet meer in die kringen. Ik ga zwaar feesten neem mijn eigen drugs mee. Omdat ik weet wat ik heb. En neem geen coke van andere mensen zomaar. Keta wel van mijn beste vrienden. Omdat hun ook altijd de beste hebben.
    Die jongens van de LSD werken met afgemeten druppels dus dat is allemaal geen poppenkast ik weet niet hoe het bij jullie allemaal werkt?

Nog blijft mijn vraag, van sommige wiet krijg je meer een high en van sommige meer een stoned heid.
    Ghb het zelfde sommige is echt vies en dan stinkt je pis ook meer maar hij is veel heftiger.
    Ook heb ik super zuivere mdma en die komt heel netjes op en zakt heel rustig weer weg.

Dus niet om de setting maar over de productie van LSD is mijn vraag. Kan dat verschillen? Zijn er zuiverheden? Zijn er verschillen net als met keta?
    Als iemand hier verstand van heeft hoor ik het graag.

Conjo vindt dit leuk.
  28. Psychedelibee

Dat kan, ik heb het gewoon over dealers in het algemeen. Hoe kan ik nu weten op basis van wat jij hier post en tegelijk aangeeft dat je het niet zelf laat testen weten of jij echt goede dealers hebt. Dan moet ik alles wat je zegt maar aannemen, terwijl je hier op het forum anders goed je best doet om niet heel geloofwaardig over te komen. Mensen kunnen vanalles zeggen, ik geloof het pas als ik ze echt ken of als ze met fatsoenlijk bewijs komen.

29. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Punt is dat de dealer meestal ook niet zeker weet hoeveel ug er op een zegel zit. Dus blijft het van zijn kant ook speculatie en die is meestal te hoog.

Ik heb ook hele goede connecties en de percentages/hoeveelheid kloppen altijd behalve bij LSD.

30. Psychedelibee

Precies dit inderdaad, bij LSD klopt het gewoon veel vaker niet vanwege het feit dat het niet meer gekwantificeerd wordt.

Iemand die stellig hier beweert bijvoorbeeld goede pep of mdma te kunnen krijgen geloof ik wel. Met LSD is dat een stuk twijfelachtiger omdat het gewoon vaak niet klopt en bizar veel mensen een totaal verkeerd referentie kader hebben als het om LSD doseringen gaat.

Zoals dit, waren die eerste keren wel gekwantificeerd dan en heb jij het zelf laten testen destijds? Zoniet, hoe weet je dan of je referentiekader klopt?

acht.zes vindt dit leuk.
  31. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dat heb ik toch gevoeld? Snap je dat dan niet wat ik uitleg? Als je eerst 20mg 2cb neemt en daarna 30mg en daarna 60mg dan merk je toch het verschil en dan snap je toch hoe een dosering voelt?
    Zo moeilijk is dat toch niet wat ik uitleg?
    Die druppels waren afgemeten of snap je daar ook niks van?

32. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

@Psychedelibee ik begin te merken dat je erg wijs wilt doen over LSD en dat jij precies weet hoe het zit en andere geen flauw benul hebben waar ze over praten.

Een goede vriend van mij heeft een drugsdesigner die werkt in een laboratorium.
    Niet in een schuurtje ergens.
    Mensen die echt verstand hebben wat ze aan het doen zijn en zeker veel meer dan jou!
    Die werken met de meest geavanceerde apparatuur en kunnen alles maken wat jij wilt.
    Dit is geen poppenkast maar dit zijn geleerden.
    Deze mensen hebben vloeibare LSD en dat word na afmeting perfect verpakt.

Heb verschillende dingen geprobeerd maar ben er mee gestopt omdat er weinig over bekend is.
    En ik niet zomaar dingen wil nemen.

Vriend van mij heeft een maand lang een micro dosering genomen.
    Precies afgemeten voor een maand lang elke dag de zelfde dosis.
    Ik weet precies waar ik over praat en mijn eerdere uitleg was in principe duidelijk genoeg.

Als je bekend bent met een stof dan weet je op een gegeven moment wel wat het effect is als je het neemt en hoeveel je binnen hebt gehad in combinatie met tolerantie en tussen pauze.

33. Psychedelibee

Jij snapt nog steeds niet wat ik vraag en zeg. Ik doe het niet om wijs te doen of te suggereren dat ik alles beter weet, ik probeer alleen boven water te krijgen of je ooit een geverifieerde dosis hebt gehad. En dan dus geverifieerd door een testcentrum en niet het lab zelf waar het vandaan komt, want wie zegt dat die eerlijk zijn.

Maar je hebt letterlijk nergens nog een keer aangegeven of je ooit door jouzelf gekwantificeerde zegels hebt gebruikt. Dus zolang je niet ooit een gekwantificeerde hoeveelheid hebt binnen gekregen zegt je gevoel ook niks, wat snap je daar niet aan?Misschien heb je wel ooit een gekwantificeerde hoeveelheid binnengekregen, maar zeg dat dan gewoon.

Je kunt wel elke keer zeggen dat ik wijs doe, maar jij geeft geen een keer antwoord op de vraag en draait er vervolgens omheen. Ook nu weer, zeg je dat ze precies afgemeten druppels hebben. Leuk, maar zolang je niet exact door het lab geverifieerd hebt hoeveel ug er per druppel inzit weet je dus nog niks zeker qua dosering. Dus in plaats van elke keer te zeggen dat ik het niet snap, moet je misschien eens een keer werkelijk antwoord op een vraag gaan geven en je duidelijker verwoorden.

Ik zal je verder wel met rust laten, want je snapt toch totaal niet waar ik het over heb of wat ik vraag.

Laatst bewerkt: 3 jan 2019
  34. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Misschien lees je er overheen die jongen werkt in een lab. Dus dat is wat ik zei.
    Dus geverifeerd in het lab.
    Dus ik begrijp echt helemaal niet waar je op hamert.
    Je geloofd het gewoon niet zoals je eerder zei.
    Ik leg gewoon uit dat ik weet wat ik heb en hoe het werkt.
    Als jij jezelf daar niet in kan vinden is dat oke.
    Dan kunnen andere mensen wel gewoon terug lezen wat ik schrijf en het wel begrijpen.

35. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker Donateur

Yo bee, niet te persoonlijk worden hè? Begint een beetje op een heksenjacht te lijken dit. En dat is nergens voor nodig. :wink:

Rebell vindt dit leuk.
  36. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dank je Avici het hele gesprek was super leuk tot Bee erin kwam. Had een hele leuke chat met Roze olifant en LSTD dus begrijp er echt niks van waarom dit zo moet.

Laatst bewerkt: 3 jan 2019
  37. Psychedelibee

Het is niet bedoeld als een heksenjacht, ik spreek rebell aan op de manier waarop hij de discussie aangaat.

@Rebell, als het als het een heksenjacht overkomt bied ik daarvoor mijn excuses aan wat dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik zal je in discussies verder met rust laten. Maar het zou mooi zijn als je wel iets aan de toon doet waarmee je discussies ingaat als iemand het niet met je eens is, de toon zorgt ervoor dat het met meerdere leden clasht en dat komt de sfeer niet ten goede op het forum.

38. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker Donateur

Je bent behoorlijk op hem aan het vitten inmiddels. Je boodschap is volgens mij wel duidelijk, om even jouw jargon te gebruiken. :wink:

Rebell vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Pep kerstavond
  1. Bbotje
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    772
  2. Sammeke47
    Reacties:
    5
    Weergaven: