1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pep

Discussie in 'Speed' gestart door Emma2017, 27 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Emma2017

Emma2017 Newbie

Hii guys,

Ik heb een vraag, ook gesteld aan de medewerkers van iriszorg, maar heb nog steeds geen duidelijk antwoord.

Aankomende zaterdag wil ik graag pep gebruiken op een feestje. Ik heb mijn pep laten testen, hier uit kwam dat er maar 16% pep in zit en 62% cafeïne. Er zit verder geen gevaarlijke stof in verwerkt.

De medeweker van Iriszorg zei dat het er ook wel eens meer pep in kan zitten, omdat de uitslag niet helemaal zeker is.

Nu is mijn vraag voornamelijk of dit gevaarlijk of onverstandig is om te gebruiken? Ik heb verder eigenlijk alleen maar pep gebruikt die 55% of hoger puur was.
    Ook vroeg ik me af of dit betekent dat je dan meer pep moet gebruiken? Het lijkt me dat caffeïne ook al een bepaald effect geeft?

Iemand met antwoorden? Ik hoor ze graag!

Groetjes Em

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Caffeine is niet fijn, geeft je een enorm rusteloos en opgejaagd gevoel, zelfs nog nadat de speed al is uitgewerkt.

Die caffeine kan je er uitwassen met aceton, maar het betreft zo weinig speed dat dit de moeite niet is (aceton is ook niet goedkoop)

Dus, ermee teruggaan naar de dealer en als dat niet mogelijk is gewoon weggooien. Jammer maar het is niet anders.

De Dunne vindt dit leuk.
  3. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Wat Acht.Zes zegt grotendeels mee eens. Behalve het ligt er wel aan hoeveel pep je hebt gekocht. Als je flinke hoeveelheid hebt gekocht is het nog wel de moeite om het 1x in een glas/schaal aceton te gooien naar mijn mening!

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Bij grote hoeveelheden kan t wel lonend zijn ja.

Ik had ooit eens 20 gram natte pep, 18 na drogen en daar zat dus 52% pep door. Die heb ik gewassen met 250ml aceton en toen hield ik 8 gram speed over.

16% daar moet je echt mee terug naar de dealer gaan vind ik. En een andere zoeken die dichter bij de bron staat.

5. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Ik heb hier nog 50 gram pure caffeine liggen. Ooit gekocht voor de fun voor bijna niets (5 euro?) bij een smartshop. Van caffeine ga je ook best stuiteren maar niet fijn. Je wordt er nerveus en opgejaagd van.

Beter ga je ergens anders nieuwe pep halen. De kans is wel groot dat daar ook caffeine in zit. Waarom mensen pep versnijden blijft me een raadsel. Ik heb liever 1 gram zuivere pep dan 3 gram troeppep voor het zelfde geld.

Rare jongetjes die straatpepdealertjes. Armeluizenbaantje versneden pep verkopen voor een paar eurootjes.

6. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

62% caffeine dat is belachelijk, inderdaad gewoon teruggaan.

7. Amfitamientje Power

Nee joh. Dat is de moeite niet. Verwacht je productgarantie? Gewoon nooit meer teruggaan.

8. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

Absoluut niet, alleen als iedereen terug komt met klachten ben je er van zelf wel eens klaar mee.

9. Amfitamientje Power

Gewoon aangeven bij de politie.

chipmunk, Freeway en Pompen vinden dit leuk.
  10. Emma2017

Emma2017 Newbie

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb besloten dat ik het in ieder geval even ga melden bij de persoon waarvan ik het gekocht heb (geen idee of hij weet wat erin zit, lijkt me ook niet prettig voor hem als hij het gebruikt). Hij lijkt mij namelijk niet het type dat het zelf gaat versnijden.
    En verder ga ik maar even op zoek naar andere pep, want een opgejaagd cafeïne gevoel heb ik niet zoveel zin in.
    Groetjesss

11. Bas

Bas Wijs gebruiker

Cafeïne samen met amfetamine kan wel chill zijn, het verschild per persoon. Als cafeïne nou zo vervelend was, dan drinkt men ook geen koffie of red bull. Met een aantal bakjes koffie zit je al zo op de hoeveelheid cafeïne dat bij jou in 1 gram pep zit verwerkt. Test het gewoon een keer uit, is geen probleem. Je moet er zelf een beetje achter komen of het een lekker effect geeft bij jou of niet.

Ik vind het zelf momenteel niet echt prettig, maar dat heeft ook echt super lang geduurd.

12. Emma2017

Emma2017 Newbie

Ik geloof dat als ik het goed uitgerekend heb (laatste keer dat ik wiskunde had, is alweer een jaar of 3 geleden) dit in mijn geval zou gaan om 8 blikjes red bull, ervan uitgaande dat ik 1 gram zou gebruiken.

Ik had nog helemaal niet stil gestaan bij deze denkwijze, maar weet hierdoor inmiddels wel echt zeker dat ik dit niet ga gebruiken.

Na een blikje of 2/3 ben ik al opgefokt, laat staan na 8. Al zou dit natuurlijk ook kunnen komen door een van de andere stoffen die erin zit. (Drink vrijwel nooit cafeïne, gebruik ook hooguit 1 keer in de 3 maanden drugs)

Van pep zelf wordt ik daarentegen juist socialer, wel energieker, maar niet eens zo overdreven erg. Het lijkt dan meer alsof ik het ook “uit” kan zetten, en gewoon even rustig een gesprek kan voeren.

Bedankt voor je reactie! Kan me wel voorstellen dat mensen die misschien beter tegen (of meer gewend zijn aan) cafeïne het wel een fijn gevoel vinden.

13. Bas

Bas Wijs gebruiker

Probeer het uit, de pep. Maar doseer met kleine sleutelpunten zodat je het effect van de cafeine in de pep leert kennen. Ik denk dat een kleine dosering dan zeer goed zal vallen, maar grote doseringen niet. :)

14. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Volgens mij scheelt het nogal of je een caffeinehoudende drank drinkt of dat je de zuivere variant in je neus mikt, maar goed.

Koffieboon vindt dit leuk.
  15. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Ja man exact, caffeine in de pep is gewoon heel kut. Vind het als het te veel versneden is niet eens de moeite om het te gaan gebruiken.

16. Bas

Bas Wijs gebruiker

Iets van een luxe probleem dit?
    Ik ken gewoon mensen die pep met cafeïne lekkerder vinden dan pep zonder cafeïne. Net zoals mensen coke lekker vinden of juist niet. Verschilt wel per persoon.

Al vind ik cafeïne tegenwoordig ook kut in pep. ;p

17. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

@Bas beetje maakt ook niet uit, maar 16% amf en 62% caff kun je niks mee behalve wassen of weggooien.

18. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Oei das wel heel slechte speed. Als je je gram wast houd je net 1 lijntje over..
    ik persoonlijk zou het proberen terug te brengen en volgende keer een andere dealer zoeken. Kan dat niet dan helaas weggooien.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Pep
  1. Ketamingovladimir
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.706
  2. Uptempo
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    682