Phenibut + 4fma

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Lucas

Newbie
Dag onderzoekers van drugsforum,

Ik was benieuwd of iemand deze combi al heeft geprobeerd? Ben zelf erg fan van Phenibut en verwacht dat het wel een leuke toevoeging kan zijn aan een 4fma roll.

Ik gebruik normaal vrij hoge dosis phenibut (3.5 gram), maar denk dat ik wel kleinere dosis pak als ik het met 4fma probeer.

Mocht je nou geen ervaring hebben met deze combi maar wel ervaring met Phenibut en verwante stoffen van 4fma, ook graag delen :)

Liefs Lucas

Stonologie

Bewuste gebruiker
Ik heb ervaring met phenibut en speed. Phenibut vind ik de lekkerste downer die ik tot nu toe heb gebruikt.
In tegenstelling tot vele andere reageer ik wel heftig op phenibut, en voel ik 500mg al flink. Meestal doseer ik tussen de 1-1.5gram. Ook wel een 2 en 2.5gram gebruikt maar dat is wel heel intens. 2 gram voelt voor mij als 14 bier ongeveer.

De keer met speed was 800mg en 20mg pep. Niet heel hoog maar omg wat was dat geweldig. Phenibut voelt voor mij al gek genoeg als een upper, dus met amfetamine was het al helemaal top. Heel helder, heeeel veel disinhibition & vooral extreem veel motivatie. Heb urenlang mijn kamer schoongemaakt en bijvoorbeeld de was gedaan. Heb ook heerlijk gedanst op muziek door mijn kamer.

Weet wel dat dit geen gezonde combi is. Uppers en downers zijn al geen al te beste combi. En 4-FMA/phenibut zijn geen hele bekende stoffen.

Ik raad het je niet aan, maar snap wel als je het wilt proberen.

Als je het toch gaat proberen, doseer rustig. Hoewel de stoffen elkaar tegenwerken vormt het een prachtig geheel. Neem iets minder van beide en voel goed aan. Niet denken oh ik voel beide niet heel erg dus ik neem wat meer, want daar ligt de valkuil. Het werkt elkaar tegen en daardoor denk je dat je meer van beide kan nemen.

4-FMA zit tussen speed en MDMA in. Ik weet natuurlijk niet hoe dit gaat uitpakken want ik heb geen ervaring met die combi. Wel weet ik dat MDMA + Phenibut ook relatief “oke” is. Alsin “veilig oke”.

Goed afwegen en niet meer nemen dan je van plan was.

Vooral erg veel plezier.

Bovenaan