Phenibut

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Sonja66

Newbie
Ik slik al een tijd phenibut. Dit werd steeds meer, zit nu op 6gr per dag. Heb verschillende keren geprobeerd te stoppen, afbouwen, maar kreeg verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen. Baclofen krijg ik niet van mijn huisarts. Iemand tips?

Spyro

Badass junkie
Je moet echt heeeeel langzaam omlaag met je dosis. Hoe lang gebruik je al en na hoeveel uur heb je afkick?

Sonja66

Newbie
Ik gebruik al 2 jaar en het is steeds meer geworden. Als ik het s'ochtends genomen heb werkt het heel de dag tot de volgende ochtend 6.00 uur ongeveer, dan krijg ik ontzettend last van spanning en onrust en maagpijn. Het is me al eens gelukt van 6 naar 3 mg te gaan maar dat heb ik maar een week volgehouden, niet te doen... Ben ook al een keer 4 weken opgenomen geweest om er vanaf te komen, gaven ze me diazepam, maar dat werd ook afgebouwd naar nul. Bij thuiskomst, hoe stom ook, toch weer phenibut genomen om met de spanning om te kunnen gaan wat natuurlijk weer uit de hand is gelopen. Wat een rotzooi phenibut, zou echt willen dat ik er nooit aan begonnen was, zit nu met een heel groot probleem..

Doffert

Experimenterende gebruiker
Probeer zoals Spyro al aangeeft heel langzaam af te bouwen. Hoeveel dit bijvoorbeeld per week is is voor iedereen anders. Probeer eens 0.2 gr per week minder te nemen, dus dat je na 5 weken op een gram minder zit.

Sunnydf

Ik ken iemand die van phenibut afkwam zoals van ghb.
Vam je huisarts krijg je het niet.dus zoek andere manieren ik mag hier verder niet op ingaan.
Baclofen
Gabapentine
Een benzo voor je hartslag en ontwenning.
Heb je capsules? Ik hoop poeder.elke dag een ministukje eraf. Al doe je er 3 maanden over.

Als je de medicatie in huis hebt post het hier.dan verandert je afbouw ten goede

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ken iemand die van phenibut afkwam zoals van ghb.
Vam je huisarts krijg je het niet.dus zoek andere manieren ik mag hier verder niet op ingaan.
Baclofen
Gabapentine
Een benzo voor je hartslag en ontwenning.
Heb je capsules? Ik hoop poeder.elke dag een ministukje eraf. Al doe je er 3 maanden over.

Als je de medicatie in huis hebt post het hier.dan verandert je afbouw ten goede

Het is absoluut niet aangeraden om te gaan zelfdokteren met medicatie.

Sira

Newbie
Ik slik al een tijd phenibut. Dit werd steeds meer, zit nu op 6gr per dag. Heb verschillende keren geprobeerd te stoppen, afbouwen, maar kreeg verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen. Baclofen krijg ik niet van mijn huisarts. Iemand tips?

Hooii,

Hoe gaat het nu met je? Al gelukt met afbouwen of iets in die richting?

Sonja66

Newbie
Hallo,
Ja ben bezig af te bouwen, heel langzaam. Het vervelende is ook dat ik er in mijn hoofd steeds mee bezig ben. Probeer veel afleiding te zoeken maar als ik alleen ben gaan me gedachten steeds uit naar phenibut..

Sonja66

Newbie
Ben nu een week zonder phenibut. Heb met 200mg per dag afgebouwd. Het is erg zwaar, veel last van spanningen en angsten. Heb wel Xanax van mijn huisarts gekregen. Maar ik zet door, wil nooit meer terug naar deze troep.

Spyro

Badass junkie
Ben nu een week zonder phenibut. Heb met 200mg per dag afgebouwd. Het is erg zwaar, veel last van spanningen en angsten. Heb wel Xanax van mijn huisarts gekregen. Maar ik zet door, wil nooit meer terug naar deze troep.
Goed zo! Wel oppassen met langdurig Xanax gebruik ook. Maar zet ‘m op!

Iffness

Een week zonder phenibut? Dan bén je er al vanaf.
2 weken en de laatste effecten zijn weg (in mijn ervaring).
Ik zou zo snel mogelijk xanax afbouwen, want van die afkick heb je langer last.
Advies: drink geen koffie na 12 uur 's middags...
Succes!

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wat een rotzooi phenibut, zou echt willen dat ik er nooit aan begonnen was, zit nu met een heel groot probleem..
Vanaf zo'n 7 gram Phenibut per dag begint op een gegeven moment ook de maag en je lichaam te verzuren wat levensgevaarlijk kan wezen. Dat ze je bij de afkick überhaupt naar nul hebben weten af te bouwen is een klein wonder. Je had thuis beter een Diazepam recept kunnen voortzetten en uitgebreid de tijd kunnen nemen om deze af te bouwen. In verband met financiële middelen valt bijna iedere afkickkliniek ten prooi aan een te snelle afbouw.

Dat jou geen Diazepam vervolg recept is aangeboden bij thuiskomt is wel een beetje kwalijk.
Ben nu een week zonder phenibut. Heb met 200mg per dag afgebouwd. Het is erg zwaar, veel last van spanningen en angsten.
Echt netjes, de laatste loodjes zijn het zwaarst vrees ik, heel veel succes en sterkte gewenst.
Ja ik weet het van de Xanax, maar zonder is het niet te doen. Later dit ook maar afbouwen...
Ik bewonder je strijdkracht maar ik zou het niet teveel forceren anders riskeer je weer terugval op een later moment.

Sonja66

Newbie
Nu 4,5 week van de phenibut af. Nog steeds veel last van spanningen, vooral in de ochtend. Neem nog wel Xanax. Probeer veel afleiding te zoeken. Hoe lang zal het nog duren voor die spanningen wat afnemen? Of komt dit niet meer door mijn eerdere phenibut verslaving?

Chillax

Bewuste gebruiker
Nu 4,5 week van de phenibut af. Nog steeds veel last van spanningen, vooral in de ochtend. Neem nog wel Xanax. Probeer veel afleiding te zoeken. Hoe lang zal het nog duren voor die spanningen wat afnemen? Of komt dit niet meer door mijn eerdere phenibut verslaving?

Had je voor pheninut ook spanning? Wellicht was dat de reden dat je nam?

Ik denk niet dat je nu nog lichamelijk verslaafd kunt zijn. Wel denk ik dat je na langere tijd van rust je nu extra onrustig voelt. Je moet weer normaliseren. Geef het tijd... Probeer het in ieder geval zo min mogelijk met andere middelen op te vangen zoals Xanax. Het heeft zeker tijd nodig. Probeer eens te mediteren.... De eerste keren zul je denken wat een onzin maar doe het maar eens een maand lang iedere dag. Dan spreek ik je daar na wel 😉 succes en houd vol!

Iffness

Ik zou me ook kunnen voorstellen dat je spaningen worden veroorzaakt door xanax die uitwerkt, licht versterkt door je phenibut verslaving van kort geleden.
Ik zou stoppen met de xanax. Dit zal je spanningen de komende 1-2 weken een beetje doen toenemen en de weken daarna langzaam doen afnemen.
Vraag niet aan jezelf of je je misschien gespannen voelt. Het antwoord zal vaak ja zijn, waarna je je nog gespannener voelt. Je gedachten overdrijven gewoon graag.
Succes!

Azraël

Belezen gebruiker
Sonja, vanaf wanneer begon je echt lichamelijke afkicks te krijgen van de phenibut?
Waarom begon je het dagelijks te nemen?
Het is een leuk middel om je relaxed te voelen en je kan er goed van slapen.
Ben je nu van de xanax af geraakt?

Sonja66

Newbie
Ik kreeg met het minderen gelijk afkickverschijnselen. Ik ben er ooit aan begonnen om spanning en angsten te onderdrukken. Dat hielp goed en kreeg een heel prettig gevoel van de phenibut. Op den duur hielp het niet echt meer en nam ik steeds meer, 9 capsules van 500 mg. Ik ben er nu helemaal vanaf, heel langzaam afgebouwd. Gebruik nog wel Xanax in overleg met de huisarts, dit probeer ik ook af te bouwen maar dit valt niet mee...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan