Piepkleine vraag!

QTarantino

Belezen gebruiker
Kort maar krachtig; Kan je van ghb verwijde pupillen krijgen? Hoor namelijk wisselende antwoorden. Ben erg benieuwd naar het antwoord.

pietfriet

Newbie
kan inderdaad! maar hoeft niet altijd zo te zijn. meestal als je ''nock out'' bent gegaan als je te veel hebt gebruikt en word naar een tijdje wakker kunnen je pupillen er groter door uit gaan zien. als je zo nu en dan eens een potje pakt zal niemand dat aan je puillen zien!

stevenbelgium

Experimenterende gebruiker
Na n hele tijd gebruiken 24/7 had ik het smorgens vaak, kwam idd omdat ik per nacht zo een 30 ml moest drinken om te slapen met alle gevolgen vandien

styn

Mijn pupillen zijn 9/10 normaal klein, alleen niet als je al een dagje wakker bent, of echt hoog doseert,
simpel op te lossen als je ogen echt heel groot opestaan, koud water op je vinger , en zachtjes op u oog duwe , deed ik elke dag xp dan blijft het meestal wel weg

ik geef u 1 tip - ghb is wel geweldig maar word niet verslaafd zoals ik ,
het is zeer moeilijk vanaf te komen, ghb-gbl verschilt wel , met ghb ni echt veel ervaring omdat ik daar zo goed als niets van voel

QTarantino

Belezen gebruiker
Heb zelf ondertussen al meerdere malen ghb gebruikt, en het wisselde heel erg bij mij. De ene keer had ik helemaal geen grote pupillen, de andere keer waren ze wel wat groter.

En nee stevenbelgium, ik raak niet verslaafd. Vind mezelf veel te lief.

stevenbelgium

QTarantino zei:
Heb zelf ondertussen al meerdere malen ghb gebruikt, en het wisselde heel erg bij mij. De ene keer had ik helemaal geen grote pupillen, de andere keer waren ze wel wat groter.

En nee stevenbelgium, ik raak niet verslaafd. Vind mezelf veel te lief.
Denk dat je Styn bedoelde :grin:

Bovenaan