1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pijnlijke tenen na weekend speed of coke en Ghb

Discussie in 'Speed' gestart door ☆to_the_moon_and_back☆, 16 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ☆to_the_moon_and_back☆

☆to_the_moon_and_back☆ Experimenterende gebruiker

We leven al 15 jaar met leuke lekkere weekenden, waarvan de laaste 5 jaar maar af en toe.
    Ik ben sowieso al vrij gevoelig voor de werking van o.a. Speed/coke/ghb en een control freak dus weet wat ik neem en tot hoever ik kan gaan (min 1.5 tot 2 uur 2.5 g)

De laatste maanden krijg een ik na gebruik van 1 of 2 nachten, na afloop, zeer pijnlijke tenen, roder dan normaal en dan op het puntje boven de nagel op de kopse kant zeg maar. En de tenen worden ook iets dikker en geïrriteerd. Voor dat ik m'n huisarts toch wil gaan bezoeken wil ik me eerst inlezen. Iemand een idee waar die pijn vandaan komt. (is na 2 dagen weer weg na laatste x)

Revolutionair vindt dit leuk.
  2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Klinkt als een typisch gevolg van vasoconstrictie. De bloedvaten trekken te sterk samen waardoor deze schade oplopen en in het ergste geval afsterven. De tenen staan op dit vlak bekend als boven gemiddeld gevoelig hiervoor. In de meest extreme gevallen zijn het ook meestal de tenen die als eerst geamputeerd worden.

Beetje uitvergroot onsmakelijk verhaal maar het schetst een aardig duidelijk plaatje denk ik wel. Supplementen zoals cacao/magnesium, L-theanine en flavonoïden extracten kunnen dit in beperkte mate tegen gaan. Maar wanneer je er last van ervaart is de beste oplossing gebruik van het veroorzakend middel minderen natuurlijk.

Laatst bewerkt: 16 aug 2019
    Tevil19, Ghbeetje, acht.zes en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Lees ik goed dat je 2,5 gram gebruikt per keer?
    Zo ja dan is dat erg veel en kunnen dat soort klachten vergroten.

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  4. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Interessant topic!
    Na 2 of 3 dagen 24/7 G gebruik zweten mijn voeten als de neten niet normaal!
    Alsof alle vocht via mijn voeten verlaat.

Daarnaast heb ik een vriend die mee doet en zijn voeten worden zo dik dat hij zijn schoenen niet meer past.
    Hier is nog nooit onderzoek naar gedaan maar het lijkt er op dat de vocht via de voeten het lichaam verlaat (is mijn conclussie) mijn vriendin zegt alleen je voeten zijn nat en de rest van je lichaam niet.
    Mijn benen zweten ook.

Ik heb mijn voeten laten verzorgen dus vocht kan makkelijk weg glijden.
    Die vriend van mij niet en heeft dikke eelt!
    Als je zijn voeten ziet na 3 dagen g gebruik niet normaal!

Ik ben benieuwd of andere dit ook ervaren.

5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Yep, dit.

Ikzelf krijg soms - op normale, medium dosissen - blauwige tenen van speed, en ben dus gevoelig voor de effecten van vaatvernauwing. Handig om te weten aangezien dit in ernstige mate dus zoals gezegd tot serieuze complicaties kan leiden. Voor mij daarom een reden om extra voorzichtig te zijn, zeker met middelen die hier nog eens extra om bekend staan (zoals bijvoorbeeld cathinonen). Bij mij heeft het echter nog niet tot pijn geleid. Maar lees ik nu goed dat je 1.5 - 2.5 gram gebruikt? Welke drug bedoel je dan precies? Ik weet niet hoe zuiver je spul is maar dat klinkt als heel veel, zeker voor een control freak.

Revolutionair vindt dit leuk.
  6. Revolutionair

Wauw blauwe tenen van speed dat is toch wel een heftig teken!
    Gelukkig gebruik ik het niet zo veel maar heftig.

7. Panda807

Panda807 Newbie

Ik heb dat soms aan m’n benen, staan dan plots vol blauw/paarse vlekken. Mijn voeten voelen dan verdoofd en in mn voetzolen zitten precies allemaal naalden.
    Je ervaart geen pijn, ook geen verdoofd of tintelend gevoel aan je tenen/voeten?
    Klinkt dit of ik ook gevoelig zou zijn voor vaatvernauwing?

8. Roze Olifant

Ja, klinkt als hetzelfde. Inderdaad vlekkerige benen en soms een prikkelende gevoel (soort jeuk). Niet iedereen die stims gebruikt heeft dit dus ik ga er zelf wel vanuit dat er sprake is van een bepaalde gevoeligheid. Het is gewoon een bijwerking die zich bij de een duidelijker manifesteert dan bij de ander. Heb jij het ook bij normale of alleen bij hoge doseringen?

9. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Kan haast niet anders dan dat er sprake is van bloedvatvernauwing lijkt mij. Hetgeen dat je beschrijft dat je voet verdooft voelt en naalden in je voetzolen klinkt gelijkend aan een slapende voet wat meestal inhoudt dat de bloedtoevoer je voet niet goed kan bereiken.

Bepaalde omstandigheden kunnen ook tot bepaalde mate meespelen, de slagaders in mijn benen en handen willen bijvoorbeeld nog wel eens opzetten bij warm aanhoudend zomerweer. En dat komt wel vaker voor zei een huisarts destijds.

10. Panda807

Panda807 Newbie

Ik gebruikte vroeger dagelijks. Het laatste jaar nu ‘wekelijks’ (uiteindelijk worden dat dan 2-3dagen). Dus door tolerantie gebruik ik enkel ‘hoge’ doseringen.
    Het valt me wel erg op, dat dit steeds in de ochtend komt opzetten.

11. ☆to_the_moon_and_back☆

Nee ml, bedoelde 2.5 ml g(hb) beetje onduidelijk

De Dunne vindt dit leuk.
  12. ☆to_the_moon_and_back☆

13. ☆to_the_moon_and_back☆

2.5 ml g bedoelde ik

14. Justme83

Justme83 Bewuste gebruiker

Ik heb dat ook met speed,
    me grote tenen staan steeds gespannen.
    (pezen worden iets korter dan)

Vage Shizzle

15. Roze Olifant

Aaaaah oké. Ik dacht al. :wink:

16. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Gebeurd hier ook. Veel te veel en veel te snel groeiende (pijnlijke) eelt op en rondom m'n voetzolen. Nu wordt de huid bovenop een paar tenen ook veel dikker/harder op de knobbels (of hoe je dat ook noemt) en ook de kleur is donkerder als normaliter. Lijk ook wel 10kg aangekomen na een goed dagje G. Ben er trouwens precies net mee naar de HA geweest en moet een aantal waardes laten checken. Fingers crossed!

17. Revolutionair

Nu ik laatst een weekendje aan de Speed ben geweest voor het eerst..
    Behoorlijk wat gesnoven en kan ik zeggen dat me voeten ijskoud waren.
    De rest van mijn lichaam was wel gloeiend heet.
    Het is de Speed!
    Raar spul is het ook voorlopig ga ik het toch niet meer bestellen en blijf bij de coke..

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Pijnlijke tenen weekend
  1. Henkie123
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    6.109
  2. Poik
    Reacties: