Pil met hamer en sikkel??

3970

Wijs gebruiker
Kent iemand toevallig de lichtblauwe pilletjes met een hamer en sikkel erop? Kan niets vinden op Pillreports ofzo, en vraag me af of iemand ze de laatste dagen ook gezien heeft.(Noord Brabant?)

Hemi

azgaza

Badass junkie
3970 zei:

Ik leg het wel ff uit. Je kan niet aan de buitenkant van de pil zien wat er in zit, mensen kunnen dezelfde vorm en kleur maken als ze merken dat een bepaalde goed is en die goed verkoopt. De enige manier om het zeker te weten is ze te laten testen.
Vanwege dat feit wordt het minder geapprecieert als deze vraag over wat voor pil dan ook gesteld wordt.

3970

Wijs gebruiker
Ik snap ook wel dat het uiterlijk niks zegt, de pil gaat ook naar de test toe....maar ik dacht dat vragen vrij stond.. :openmouth: Kwist niet dat je kwaad werd... :wink:

Pepnoize

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
is het niet simpeler om gewoon dit soort topics te negeren, dan moet je jezelf niet telkens kwaad maken :wink: heel simpel hoor. dit soort topics kunnen soms echt wél nuttig zijn.

Ellesdee

Badass junkie
Pepnoize zei:
Ellesdee zei:
is het niet simpeler om gewoon dit soort topics te negeren, dan moet je jezelf niet telkens kwaad maken :wink: heel simpel hoor. dit soort topics kunnen soms echt wél nuttig zijn.

haha grapjas, ik maak me er niet kwaad om
ik vind t alleen nutteloos

en nee, dit soort topics zijn nooit handig

echt niet

DreamWeaver

Badass junkie
Inderdaad, wat Ellesdee en Azgaza zeggen.

Maar ontopic, deze pillen zijn mij onbekend, en dat is vrij vreemd want ik kom uit oost-Brabant/noord-Limburg. Laat ze testen :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Het zou handig zijn als dit soort topics zo snel mogelijk verwijderd zouden worden.
Het verpest het forum en men word er moe van :P
Je zou er 1 kunnen laten staan zodat andere het ook kunnen zien wat er met zo'n topic word gedaan.

Bovenaan