Pil van 350 in een x

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mik

Newbie
Hoi allemaal :)
Ik had een vraagie !
We willen binnekort met wat vrienden xtc doen en wij hebben dan meestal pillen vab 350 en nemen dan een halfje en dan evt bij nemen . Maar nu wilt een vriend van me een pil in een x nemen . Nou heb ik het idee dat dit totaal niet slim is ? Wat is jullie visie en advies hierop!
:grin:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zijn de pillen getest? Want pillen met 350mg mdma komen wel voor maar heel zelden. Dealers overdrijven zo goed als altijd want dan verkopen ze meer. 9 van de 10 keer klopt het niet wat ze verkondigen..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lees dit zelf eens heel goed door en die “vriend” ook.

:wink:

Thomas Shelby

Badass junkie
Ik had een vraagie !
We willen binnekort met wat vrienden xtc doen en wij hebben dan meestal pillen vab 350 en nemen dan een halfje en dan evt bij nemen . Maar nu wilt een vriend van me een pil in een x nemen . Nou heb ik het idee dat dit totaal niet slim is ? Wat is jullie visie en advies hierop!
Top idee dit inderdaad. Ik zeg doen! :)

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Klinkt als een top idee, sowieso doen!
Top idee dit inderdaad. Ik zeg doen! :)
Snap dat dit sarcastisch is maar dit is een nieuwe member en kent de sfeer van DF en vooral jullie nog niet zo goed. Dus wees toch altijd een beetje voorzichtig
Ik had een vraagie !
Nee niet slim inderdaad. Ten eerste betwijfel ik of er echt 350mg in zit want moet wel echt een hele groot pil zijn dan. Maar probeer als MAX 2mg per kilogram lichaamsgewicht aan te houden. Dus iemand van 80kg niet meer dan 160mg op een avond. Dit is dus een maximum!
Natuurlijk ook proberen er minstens 2 a 3 maanden tussen elke MDMA consumptie te houden.

Mik

Newbie
Snap dat dit sarcastisch is maar dit is een nieuwe member en kent de sfeer van DF en vooral jullie nog niet zo goed. Dus wees toch altijd een beetje voorzichtig

Nee niet slim inderdaad. Ten eerste betwijfel ik of er echt 350mg in zit want moet wel echt een hele groot pil zijn dan. Maar probeer als MAX 2mg per kilogram lichaamsgewicht aan te houden. Dus iemand van 80kg niet meer dan 160mg op een avond. Dit is dus een maximum!
Natuurlijk ook proberen er minstens 2 a 3 maanden tussen elke MDMA consumptie te houden.
Thanks voor je reactie ! Ja klopt ik ken de sfeer nog niet helemaal haha 😂

Rivalrie

Badass junkie
We lijjken heel serieus maar zijn allemaal begonnen net als jij . Vrienden van mij van vroeger namen wel 8 pillen op een avond. Ik overigens maximaal 1.5

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je hier blijft hangen leer je een hoop. Ik zelf heb echt onwijs veel geleerd hier over drugs en drugsgebruik. Het is fijn dat door te kunnen geven aan anderen. Kom je ook over als de slimme onder je vrienden hahahaha!
En het is hier gewoon gezellig! Ik ben al 8 jaar lid.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Juun

Dr. Paddo!

Experimenterende gebruiker
Alle pillen die ik tot nu toe heb laten testen werden verkocht als een overdreven hoog gedoseerde pil en de hoogste was 180mg. Dus 350mg klinkt als een sprookje. Neem niet meer dan 1 tot 1,5x je lichaamsgewicht, daar ga je onwijs lekker op. Meer in 1x nemen is echt af te raden en kan gevaarlijk zijn.

Rivalrie

Badass junkie
Op xtcdata staan dr.meeste pillen. Kun je wel inschatten hoe sterk ze zijn. Testen is natuurlijk de enige betrouwbare optie.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Staat het niet op de verpakking hoeveel mg MDMA de pil bevat?

Pro-tip: sowieso meth in huis halen tegen de eventuele scherpe randjes.

Juun

Bewuste gebruiker
Staat het niet op de verpakking hoeveel mg MDMA de pil bevat?

Pro-tip: sowieso meth in huis halen tegen de eventuele scherpe randjes.
verpakking? het gripzakje bedoel je?😅

Heb het er nog nooit opzien staan, meestal moet je het doen met het woôrd van je dealer en uiteraard laten testen.

C-Man

Belezen gebruiker
De zwaarste die ik ooit, een jaar of 4 geleden, heb genomen was 250. Lekker, Maar die hoofdpijn de dag nadien wil ik toch niet meer meemaken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan