Pill report popsmoke gevraagd

Goedemiddag allen,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een pil en ervaringen report van de popsmoke pillen (grijs en paars). Wie o wie heeft deze wel eens gehad en kan me er meer over vertellen.

Ik hoor het graag! 😁

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ja dat ga ik sowieso doen maar ben ook even benieuwd naar hoe deze pillen bevallen
Het is zelfs zo, dat het op het forum verboden is te antwoorden op jouw vraag. Er zijn waarschijnlijk tientallen tot mogelijk veel meer 'pop smoke' pillen met allemaal een andere inhoud. Als ik dus zeg dat mijne goed was, dan zegt dat niets over jouw pil.

Overigens is het een beetje een fabeltje dat verschillende pillen 'anders vallen'. Wat voornamelijk telt is hoeveel MDMA erin zit en of ze wel of niet vervuild zijn met restproducten. Meer dan een testuitslag heb je dus eigenlijk niet nodig :)

Ik denk dat er een beetje spraakverwarring is, ik ga al 17 jaar mee en weet wat de verstandige stappen zijn maar was gewoon benieuwd naar een trip report 😊 en ik zie ook allerlei andere trip reports voorbij komen dus vandaar mijn vraag. Excuus voor de verwarring dan! Test rapport wil ik sws altijd want ik wil weten wat ik in mijn lijf stop, probeer er altijd zo verstandig mogelijk mee om te gaan!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik denk dat er een beetje spraakverwarring is, ik ga al 17 jaar mee en weet wat de verstandige stappen zijn maar was gewoon benieuwd naar een trip report 😊 en ik zie ook allerlei andere trip reports voorbij komen dus vandaar mijn vraag. Excuus voor de verwarring dan! Test rapport wil ik sws altijd want ik wil weten wat ik in mijn lijf stop, probeer er altijd zo verstandig mogelijk mee om te gaan!

Je komt wel met de vraag om een tripreport over die bepaalde pil.
Als de inhoud MDMA is kan je het vergelijken met alle XTC tripreports.

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb verschillende pillen op verschillende manieren ervaren. Ja ik weet dat dit ook ligt aan mijn gemoedstoestand, de sfeer etc. Maar van sommige pillen werd ik wat meer blijer, andere werd ik lauwtjes van. Ik denk dat dat ook zeker te maken heeft met de samenstelling van de pil. En die is van ieder soort pil anders. Waarom waren mensen vroeger dan zo specifiek gek op de Mitsubishi pillen? Dus ben het deels met je eens maar niet helemaal.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Maar van sommige pillen werd ik wat meer blijer, andere werd ik lauwtjes van. Ik denk dat dat ook zeker te maken heeft met de samenstelling van de pil. En die is van ieder soort pil anders.
Ik snap dat je steeds verschillend reageert op XTC, dat heb ik zelf ook. Maar wat maakt het dat je denkt dat de samenstelling van pillen steeds anders is? Een goede pil bevat enkel MDMA en een inactief bindmiddel. Het kan zijn dat een pil anders voelt als er vervuiling in zit, zoals PMMA, MDA, speed of soms research chemicals. Dit is in principe niet de bedoeling en dat zal de testservice ook altijd aangeven.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb verschillende pillen op verschillende manieren ervaren. Ja ik weet dat dit ook ligt aan mijn gemoedstoestand, de sfeer etc. Maar van sommige pillen werd ik wat meer blijer, andere werd ik lauwtjes van. Ik denk dat dat ook zeker te maken heeft met de samenstelling van de pil. En die is van ieder soort pil anders. Waarom waren mensen vroeger dan zo specifiek gek op de Mitsubishi pillen? Dus ben het deels met je eens maar niet helemaal.

Dosering bepaalt het merendeel van de ervaring. Maaginhoud, conditie, mindset, setting zijn ook impulsen die de ervaring bepalen. Als jij jouw pillen test en die zijn allemaal MDMA schoon dan heeft de samenstelling van die pillen niets van doen met het gevoel die het jou geeft. Dat mensen bepaalde drukken associeren met een top ervaring kan gewoon liggen aan de hype dat iedereen ze slikt en er goed op gaat of dat ze gewoon stevig gedosseert zijn. In dat geval mindset of dosis dus.

Dus het enige waar je op reageert is MDMA, met eventuele vervuilingsstoffen? De andere bestanddelen doen dus nooit wat met je? Ik kwam onderstaande info ook nog tegen:

Allereerst is er natuurlijk verschil in sterkte en zuiverheid. Dan is er verschil in dichtheid en bindmiddel. Tot slot wordt wel genoemd dat er verschillen zijn in de aard van het XTC mengsel (van linksdraaiend en rechtsdraaiend). Ik weet niet of deze laatste verklaring in de praktijk geldig is, want voorzover ik weet, komen de mengsels qua verhouding tamelijk overeen. Maar het is een verklaring die regelmatig wordt gegeven.

Ik wil verder niet eigenwijs zijn hoor maar ben gewoon geïnteresseerd in hoe het zit omdat ik daar dus een bepaald beeld bij heb.

Paranoize.

Badass junkie
Dus het enige waar je op reageert is MDMA, met eventuele vervuilingsstoffen? De andere bestanddelen doen dus nooit wat met je? Ik kwam onderstaande info ook nog tegen:

Allereerst is er natuurlijk verschil in sterkte en zuiverheid. Dan is er verschil in dichtheid en bindmiddel. Tot slot wordt wel genoemd dat er verschillen zijn in de aard van het XTC mengsel (van linksdraaiend en rechtsdraaiend). Ik weet niet of deze laatste verklaring in de praktijk geldig is, want voorzover ik weet, komen de mengsels qua verhouding tamelijk overeen. Maar het is een verklaring die regelmatig wordt gegeven.

Ik wil verder niet eigenwijs zijn hoor maar ben gewoon geïnteresseerd in hoe het zit omdat ik daar dus een bepaald beeld bij heb.
Heeft niets met de samenstelling van de pillen te maken. Iedere keer als je xtc slikt en de mdma in je lichaam word opgenomen reageer je er anders op door dingen zoals maaginhoud, setting, etc.

Vergelijk het met alcohol drinken. Soms ben je na 8 bier nog amper aangeschoten en soms ben je na 3 whiskey glazen al katje lam. Heeft niks met de samenstelling van de drank te maken maar met de snelheid van het opnemen in het bloed

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Nee hoor je bent niet eigenwijs het is leuk om te discussiëren.
Dan is er verschil in dichtheid en bindmiddel.
Dit zou enkel een effect kunnen hebben in hoe snel de pil oplost in je maag en hoe snel hij dus inslaat. Het zou geen wisselwerking moeten hebben met de MDMA zelf.
Tot slot wordt wel genoemd dat er verschillen zijn in de aard van het XTC mengsel (van linksdraaiend en rechtsdraaiend).
Dit is wel interessant dat je dat noemt en heb je ook een punt. Drugs komen in twee enantiomeren (not sure of dat voor alle drugs geldt) namelijk S(+) of R(-), maar in de praktijk ontstaan ze altijd allebei en bij het gebruikelijke syntheseproces van MDMA ook in gelijke verhouding.

Het zou wel kunnen dat er door verschillende productieprocessen de verhoudingen tussen die twee net ietsje anders liggen en in theorie kun je daar wel wat verschil tussen voelen. Echter zijn de verschillen in effect tussen S(+) en R(-) ook weer klein wat er voor zorgt dat dat op het totaalplaatje niet zoveel effect heeft.

Nu kan het dus nog steeds zijn dat je een tripreport vindt over een grijze pop smoke pil die door een hele andere producent is gemaakt dan waar jouw grijze pop smoke vandaan komt. Dat maakt dit soort dingen zo tricky.

"Some of the pharmacodynamic and toxic effects of MDMA vary, depending on which enantiomer is used. However, almost all illicit MDMA exists as a racemic mixture."

Casrus

DF-koning
Overigens is het een beetje een fabeltje dat verschillende pillen 'anders vallen'. Wat voornamelijk telt is hoeveel MDMA erin zit en of ze wel of niet vervuild zijn met restproducten. Meer dan een testuitslag heb je dus eigenlijk niet nodig :)
Hoe weet je dat? Bij alcohol zeggen 'experts' ook herhaaldelijk dat het niet uitmaakt wat je drinkt, alleen de hoeveelheid alcohol.

Ik heb zelf de ervaring dat het drinken van verschillende alcoholische dranken wel degelijk een aanzienlijk ander effect heeft.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hoe weet je dat?
Vooral logica, als de andere bestanddelen inactief zijn is het een vrij simpele redenatie.
Ik heb zelf de ervaring dat het drinken van verschillende alcoholische dranken wel degelijk een aanzienlijk ander effect heeft.
Waar tussen merk je bijvoorbeeld verschil en wat is dat verschil dan? Bij alcohol kan ik nog wel een paar dingetjes verklaren, bijvoorbeeld suikergehalte of vollere maag door bijv veel bier. Dat het altijd anders kan vallen is sowieso een feit maar specifiek andere effect van andere drankjes ben ik wel benieuwd wat je dan bedoelt.

Casrus

DF-koning
Vooral logica, als de andere bestanddelen inactief zijn is het een vrij simpele redenatie.

Waar tussen merk je bijvoorbeeld verschil en wat is dat verschil dan? Bij alcohol kan ik nog wel een paar dingetjes verklaren, bijvoorbeeld suikergehalte of vollere maag door bijv veel bier. Dat het altijd anders kan vallen is sowieso een feit maar specifiek andere effect van andere drankjes ben ik wel benieuwd wat je dan bedoelt.
Zoete drankjes morgen koppijn, stookolie drankjes veel minder kater de volgende dag.

Sommige wijn is zo slecht dat je er al hoofdpijn van krijgt voor je het opdrinkt, andere wijn is zo goed, dat je je verbaast de volgende dag dat je geen kater hebt.

Is het de suiker, de methylalcohol, of het water?... Praktisch dezelfde drank, met hetzelfde alcohol percentage kan heel anders vallen.

Weten ze zeker dat de andere bestanddelen inactief zijn, of dat het lichaam er op een andere manier mee omgaat?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Zoete drankjes morgen koppijn, stookolie drankjes veel minder kater de volgende dag.

Sommige wijn is zo slecht dat je er al hoofdpijn van krijgt voor je het opdrinkt, andere wijn is zo goed, dat je je verbaast de volgende dag dat je geen kater hebt.

Is het de suiker, de methylalcohol, of het water?... Praktisch dezelfde drank, met hetzelfde alcohol percentage kan heel anders vallen.

Weten ze zeker dat de andere bestanddelen inactief zijn, of dat het lichaam er op een andere manier mee omgaat?
Wijn zit sulfiet in waar je hoofdpijn van kunt krijgen geloof ik. Kan me ook wel voorstellen dat je jezelf met een flinke hoeveelheid suiker vergiftigd of het iets met je vochthuishouding doet maar hoe dat precies zou werken geen idee

Bovenaan