Pillen met meer MDA?

pixo207

Belezen gebruiker
Hey,

Zo ver ik weet zijn pillen (vaak) een mengeling van mdma met MDE en/of MDA (kan zijn dat ik het fout heb, maar weet wel dat MDE en MDA wel vaker in pillen voorkomen.)

Mijn eerste keer xtc had ik een iets zachtere pil, met het love gevoel en energie enzo maar niet echt bijzonder het veranderen van kleuren enzo.

Laats had ik een aantal pillen waarmee je dus overduidelijk kleuren feller zag, en muziek harder en heviger hoorde (niet zo van "ik denk dat ik ze feller zie en ik denk dat ik harder muziek beleef" maar het was dus OVERduidelijk.) En als je ging stil zitten, krimpte je soms bij elkaar met gelukzalige gevoelens en gevoelens alsof je bijna zou klaarkomen . :grin: Het licht was soms zo fel dat je er niet in kon kijken en ik heb er ook op gehallicuneerd, en als ik mijn ogen dicht deed zag ik 100en patroontjes (kleine figuurtjes) allemaal mooie bewegingen maken. Mijn ogen bleven de hele avond wegrollen en ik kreeg een trillend beeld van alles soms, en ik zag alles 100% scherp ook zonder mijn lenzen aan :sunglasses: . Ik nam die avonden maar 1 pilletje iedere keer.

Nu is mijn vraag: die hevige pillen, kan het zijn dat die dus meer MDA (of enkel MDA?!) bevatte of waren het gewoon pillen met een grote hoeveelheid mdma? Of zat er nog iets anders in?

Ik heb xtc nog niet zoveel gedaan, voor die hevige ervaringen nog maar 1 of 2 keer.

Lauu

Badass junkie
vaak hebben betere pillen gewoon een hogere dosis mdma...inplaats van veel speed of andere troep

geox

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Gewoon veel mdma. Trillend beeld, helder zien, ogen wegrollen, allemaal mdma.
Klopt, MDA in pillen is redelijk zeldzaam, net als speed. Ik begrijp niet hoe mensen altijd speed en mcpp enzo in hun pillen hebben, ik heb nog nooit slechte pillen gehad, hoogstens pillen met lage MDMA inhoud.

Miss J

Bewuste gebruiker
geox zei:
Klopt, MDA in pillen is redelijk zeldzaam, net als speed. Ik begrijp niet hoe mensen altijd speed en mcpp enzo in hun pillen hebben, ik heb nog nooit slechte pillen gehad, hoogstens pillen met lage MDMA inhoud.

Ik heb het allebei al meegemaakt, jij hebt gewoon mazzel dat je ze niet bent tegen gekomen! :)

Forrest

Experimenterende gebruiker
geox zei:
DarkScope zei:
Als je de cijfers bij testservices bekijkt bestaan de meeste xtc pillen uit mdma en bindmiddel (ong 90% v/d pillen).
MDMA is tegenwoordig zo goedkoop te produceren, dat er weing fakers op de markt zijn.
Wanneer mensen "speed" ervaren in hun pillen, kan het zijn dat zij te veel MDMA hebben genomen. De "A" amfetamine uit MDMA neemt de overhand, doordat er niet meer "lovegevoel" gecreert kan worden, maar wel een oppeppend bijwerking komt door een grote dosis.

Eckster C

Bewuste gebruiker
Forrest zei:
geox zei:
DarkScope zei:
Als je de cijfers bij testservices bekijkt bestaan de meeste xtc pillen uit mdma en bindmiddel (ong 90% v/d pillen).
MDMA is tegenwoordig zo goedkoop te produceren, dat er weing fakers op de markt zijn.
Wanneer mensen "speed" ervaren in hun pillen, kan het zijn dat zij te veel MDMA hebben genomen. De "A" amfetamine uit MDMA neemt de overhand, doordat er niet meer "lovegevoel" gecreert kan worden, maar wel een oppeppend bijwerking komt door een grote dosis.

this makes sense

geox

Bewuste gebruiker
BigBadWeirdo zei:
Verder zijn er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.

Wikipedia
Wikipedia is ook maar gemaakt door mensen zoals ik en u..

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
geox zei:
BigBadWeirdo zei:
Verder zijn er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.

Wikipedia
Wikipedia is ook maar gemaakt door mensen zoals ik en u..

Ja maar als je wat bullshit invult daar dan word het gewoon verwijderd, het word nagekeken door moderators of dingen kloppen.

J0rrit

Badass junkie
BigBadWeirdo zei:
DarkScope zei:
tis geen forum?

Ja maar er zitten wel degelijk moderators :tongueout: Probeer jij maar eens de pagina van bijvoorbeeld MDMA te veranderen, 10 minuten later staat het weer trug naar normaal als je onzin heb opgeschreven.

Ow ik wist niet dat je dat zomaar kon veranderen.....

Lauu

Badass junkie
DarkScope zei:
BigBadWeirdo zei:
DarkScope zei:
tis geen forum?

Ja maar er zitten wel degelijk moderators :tongueout: Probeer jij maar eens de pagina van bijvoorbeeld MDMA te veranderen, 10 minuten later staat het weer trug naar normaal als je onzin heb opgeschreven.

daar gaat wikipedia juist om...voor het publiek door het publiek

J0rrit

Badass junkie
Lauu zei:
DarkScope zei:
BigBadWeirdo zei:
DarkScope zei:
tis geen forum?

En die moderators dan, zijn dat een soort van ' all-knowing scientist ' dan of wat? Lijkt me niet, dus ook wikipedia is onbetrouwbaar.

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Lauu zei:
DarkScope zei:
BigBadWeirdo zei:
DarkScope zei:
tis geen forum?

Inderdaad, iedereen voegt zijn eigen kennis toe aan dingen waardoor er grote informatieve dingen komen te staan. En mensen verbeteren elkaar bij fouten en dergelijke. Maar elke wijziging wordt door mods bekeken en goedgekeurd of niet.

geox

Bewuste gebruiker
BigBadWeirdo zei:
Lauu zei:
DarkScope zei:
BigBadWeirdo zei:
DarkScope zei:
tis geen forum?

Inderdaad, iedereen voegt zijn eigen kennis toe aan dingen waardoor er grote informatieve dingen komen te staan. En mensen verbeteren elkaar bij fouten en dergelijke. Maar elke wijziging wordt door mods bekeken en goedgekeurd of niet.
Net alsof zei wat afweten van MDMA :rolleyes:
Volgens mij is het gewoon bullshit, teveel mdma zorgt gwn voor ( zeer leuke ) hallucinaties, nieks meer nieks minder..

J0rrit

Badass junkie
DarkScope zei:
Lauu zei:
DarkScope zei:
BigBadWeirdo zei:
DarkScope zei:
tis geen forum?

En die moderators dan, zijn dat een soort van ' all-knowing scientist ' dan of wat? Lijkt me niet, dus ook wikipedia is onbetrouwbaar.

azgaza

Badass junkie
Tuurlijk is wikipedia onbetrouwbaar, maar.. grotendeels wel betrouwbaar, als je iets waar je over twijfelt ziet is het egwoon zaak dat je de bronnen even afzoekt. Het staat er meestal gewoon bij op wikipedia als iets bronloos en meestal is dat dan een paar weken later ook gewoon weg.

Ik heb trouwens nog steeds geen andere bron gevonden van dat 7% geval, maar ik weet echt HELEMAAL zeker dat ik het de eerste keer níet op wikipedia las maar ergens anders. Ik weet alleen niet waar, en dus ook niet of die bron betrouwbaar is. Als ik er meer intresse in zou hebben zou ik het wel opzoeken nu.

Bovenaan