pillen & serotonine

3970

Wijs gebruiker
Ik dacht dat dat bij de meeste XTC gebruikers al wel bekend was, dat je XTC en antidepressiva nooit mag combineren...maar het kan nooit kwaad om er nog eens op te wijzen!!!

Shiva1982

Belezen gebruiker
De meeste mensen weten het wel, maar zeker goed dat je het nog even vermeld!

Maar eigenlijk kan je beter gewoon geen drugs gebruiken als je depressief bent. De kans bestaat namelijk dat je je de "day after" nog depressiever voelt dan daarvoor, met alle risico's vandien...

Everio

Bewuste gebruiker
Shiva1982 zei:
De meeste mensen weten het wel, maar zeker goed dat je het nog even vermeld!

Maar eigenlijk kan je beter gewoon geen drugs gebruiken als je depressief bent. De kans bestaat namelijk dat je je de "day after" nog depressiever voelt dan daarvoor, met alle risico's vandien...

idd, alleen kan ik er niet over meepraten...

ben nog nooit echt depressief geweest? of kan het niet "herkennen"...

ook geen dagen na xtc dat ik gaar ben... (alleen de dag na de avond, maja als ik bezig ben is het al beter... en tis meer het "ontnuchtere" (omdat het nog niet 100% uit je bloed is

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Goed dat je het vermeld; de meeste gebruikers zullen dit wel weten.
Je gaat toch niets slikken zonder dat je er even wat achter zoekt.

Combineer ook bv niet met MAO remmers.
Allemaal kleine dingen maar wel erg belangrijk.

nutsss

Wijs gebruiker
Een extra gevaar schuilt in het feit dat als je MDMA neemt terwijl je anti-depressiva slikt, je weinig ervan voelt. Dan zou je geneigd zijn om meer te slikken wat dus de kans op een serotonine vergiftiging verder vergroot.

Oppassen dus met die combinatie en sowieso met medicijnen en drugs gecombineerd. Anti-biotica kan ook niet veel doen als je xtc gebruikt, je lever heeft het dan te zwaar...

Bovenaan