Pillen vermengd met fentanyl

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
In Amerika vallen jaarlijks honderden doden door namaakpillen die fentanyl blijken te bevatten. Bestaat dit risico ook in Nederland als je bv. Oxycodon van een Nederlandse (darknet) dealer koopt?

Chillax

Belezen gebruiker
Dus... Altijd laten testen!

Overigens lijkt honderden me wel wat veel. Het is een groot land maar ik denk dat het er wel minder zijn.

KropSla

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Klopt inderdaad @Benzoboss.

Overigens lijkt honderden me wel wat veel. Het is een groot land maar ik denk dat het er wel minder zijn.

Counterfeit pills that contain fentanyl and fentanyl-laced heroin are responsible for thousands of opioid-related deaths in the United States each year.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
In het tv programma " Drugs Inc " wie kent dat niet, eigenlijk, deed een dealer een wel heel vuile verkopers truc uit de doeken.
En dat was deze.
Hij was bezig met het afwegen van verkoop " pakjes" met heroïne.
Ieder tiende pakje daarvan kreeg een wel heel link versnijdingsmiddel mee, dat was Fentanyl. Een héél klein beetje.
De reden:
Hij wilde absoluut bekendheid hebben met de kwaliteit van zijn merchandise.
Door die fentanylversneden pakjes zou de kracht van de inhoud van dat pakje gigantisch toenemen, en wel zodanig, dat de ongelukkige gebruiker op zijn minst met o.d. verschijnselen in het ziekenhuis terechtkomen.
En dat zou gegarandeerd leiden tot de visie van andere afnemers, dat zijn handeltje toch wel van een bijzonder goede kwaliteit moest zijn.
Immers, de meeste afnemers weten precies hoeveel poeier zij moeten nemen, om een goede "fix" te kunnen maken.
En ja, dat héél kleine beetje fentanyl extra, is niet waar te nemen. Idd. Dat klopt.
Maar het effect, dat is dus duidelijk wél waarneembaar.
De schurk! Een echte schurkenstreek noem ik deze manier van zaken doen.
Bah.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
In het tv programma " Drugs Inc " wie kent dat niet, eigenlijk, deed een dealer een wel heel vuile verkopers truc uit de doeken.
En dat was deze.
Hij was bezig met het afwegen van verkoop " pakjes" met heroïne.
Ieder tiende pakje daarvan kreeg een wel heel link versnijdingsmiddel mee, dat was Fentanyl. Een héél klein beetje.
De reden:
Hij wilde absoluut bekendheid hebben met de kwaliteit van zijn merchandise.
Door die fentanylversneden pakjes zou de kracht van de inhoud van dat pakje gigantisch toenemen, en wel zodanig, dat de ongelukkige gebruiker op zijn minst met o.d. verschijnselen in het ziekenhuis terechtkomen.
En dat zou gegarandeerd leiden tot de visie van andere afnemers, dat zijn handeltje toch wel van een bijzonder goede kwaliteit moest zijn.
Immers, de meeste afnemers weten precies hoeveel poeier zij moeten nemen, om een goede "fix" te kunnen maken.
En ja, dat héél kleine beetje fentanyl extra, is niet waar te nemen. Idd. Dat klopt.
Maar het effect, dat is dus duidelijk wél waarneembaar.
De schurk! Een echte schurkenstreek noem ik deze manier van zaken doen.
Bah.
Die serie is in scène gezet.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Daar leek het mij niet op...En, mocht dit toch zo zijn, dan geloof ik ik meteen, dat er vendors zijn, die deze misselijke rotstreek gewoon toepassen.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Daar leek het mij niet op...En, mocht dit toch zo zijn, dan geloof ik ik meteen, dat er vendors zijn, die deze misselijke rotstreek gewoon toepassen.
Dealers in de USA versnijden hun heroïne, neppe Xanax en andere benzo's absoluut met fentanyl.

Maar die serie laat zo veel bullshit zien. Zie ook:

Chillax

Belezen gebruiker
Drugs Inc, is net als alle andere "reality TV" series op discovery zoals gold rush e.d. Zeker in scene gezet. Maar desondanks wel gebaseerd op feiten en vermakelijk om te kijken. Ik denk wel dat de feiten hier en daar wat smeuïger gemaakt zijn. Ik zou het niet allemaal klakkeloos aannemen als waarheid

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Nee, dat zeker niet.
Programma's moeten verkocht kunnen worden, daarvoor is manipulatie nodig...
De serie over Moonshiners. Geweldig was deze!!

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Dat tv zo bepaald word door "Reality TV" en dat er zelfs mensen in geloven dat het gaat om een echt verhaal. Vrouwen zijn er vooral gevoeliger voor merk ik. Mijn vrouw volgt ook zo enkele series de meest fake shit die er is...

Chillax

Belezen gebruiker
Dat tv zo bepaald word door "Reality TV" en dat er zelfs mensen in geloven dat het gaat om een echt verhaal. Vrouwen zijn er vooral gevoeliger voor merk ik. Mijn vrouw volgt ook zo enkele series de meest fake shit die er is...
Zo, moet je eens een avondje TLC kijken.... Echt allemaal gescript 🤣

Chillax

Belezen gebruiker
Vermoeiend. Ik kan daar echt niet naar kijken.
Ik mag niet meekijken omdat ik dan alles verpest omdat ik steeds zeg hoe nep het wel niet is 🤣 als je er op gaat letten wordt het steeds erger. Bellen ze ergens aan zogenaamd als verrassing, worden degene die aanbellen van binnen gefilmd na het opendoen 🤣 ik moet dan altijd wat anders gaan doen van m'n vrouw

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan