pilletje

ik heb een paar maanden geleden een pilletje genomen! het ging bij mijerg verkeerd en ik werd erg anstig kreeg het erg warm en me hart ging erg te keer. daarna ging het weer wat beter, ik heb na dat pilletje nog vaak last van paniek aan vallen en krijg het weer terug. komt dat door dat pilletje? of? kan iemand me helpen please..

Tufnut

Badass junkie
Op het moment van nemen kan dat pilletje wl iets getriggerd hebben. Inmiddels is de stof die je toen genomen hebt allang uit je lichaam en dus is dat niet meer de oorzaak. Er zal mss wel iets van een angststoornis onder de oppervlakte gezeten hebben. Is vervelend, maar niets om je voor te schamen. Vaak is het prima te behandelen en dus is het goed om het met je huisarts te gaan bespreken. Hij kan je doorverwijzen naar proffesionele hulp. Maak daar gebruik van, want doe je dat niet dan zal die keuze je later achtehalen en kun je met een stuk meer ellende te maken krijgen. Weer drugs nemen voordat je e.e.a onder controle neemt raad ik je zeer stellig af.
Succes en sterkte.

jaapi

Belezen gebruiker
te weinig info over de situatie in je vraag

-leeftijd
-gewicht
-hoeveelheid mdma
-gelegenheid
-getest?
-etc etc

en, een beetje spellingscontrole kan geen kwaad

Tufnut

Badass junkie
In dit geval niet. Doet er allemaal niet zo heel veel toe. Als je iets gebruikt hebt en je hebt er weken erna nog last van dan is het gebruik echt niet de oorzaak. Het is dan hooguit een trigger geweest.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Als je iets gebruikt hebt en je hebt er weken erna nog last van dan is het gebruik echt niet de oorzaak. Het is dan hooguit een trigger geweest.
.

Helaas is dat niet altijd zo. Ook na 1 XTC pil kunnen mensen lange tijd klachten hebben. Meestal gaat het na verloop van tijd vanzelf over, maar soms ook niet. Als het na 3 maanden nog niet over is kunnen mensen even contact met ons opnemen. Wij kunnen je dan verwijzen naar hulp.

Tufnut

Badass junkie
Ok...

Tufnut zei:
In dit geval niet. Doet er allemaal niet zo heel veel toe. Als je iets gebruikt hebt en je hebt er weken erna nog last van dan is het gebruik echt niet de enige oorzaak. Het is dan hooguit een trigger geweest.

Bovenaan