Plaatst hier iets liefs voor diegene die het moeilijk hebben❤️🤗

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

benzzzy

Badass junkie
Ik post dit voor @benzzzy die wel snapt dat hij hulp nodig heeft maar het nog niet zoekt. #truestory
Hulp zoeken betekent dat ik toegeef dat ik mijn voorwaardelijke straf heb verbroken dus brommen lol...

Mischien dat ik morgen gebruik maak van de gratis jellinek chat en een NA meeting bezoek maar dat is alles dat ik kan doen....

transformated

Badass junkie
Aan iedereen die het moeilijk heeft, schouderklopje van trans. Weet dat de mooie dagen ook zullen komen😉
Zonneschijn zal er zijn achter regen en donder.
Goed duwen, pijn aan je hol, een dikke drol en genot als het dropt.

Laatst bewerkt:

transformated

Badass junkie
@Snuffelaar
deze post op yt in je comment:

Doet me denken aan deze:

Op de ene of andere manier doet het wel iets met me als ik het soms luister. Voor wie het moeilijk heeft misschien de video eens luisteren. Kan weer wat motivatie geven.

Salvia

Bewuste gebruiker
Mischien dat ik morgen gebruik maak van de gratis jellinek chat en een NA meeting bezoek maar dat is alles dat ik kan doen....
En? Heb je dat gedaan?

Ik denk dat ik me over jou het meest druk maak qua gebruik van alle dingen die ik hier gelezen heb. Ik hoop echt dat het je lukt om je drugsgebruik wat terug te drijven en hulp daarbij verdien je 100%, dus doe er wat mee, voordat dat het je fataal wordt. DF cares.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Lief en leuk topic. Ik kan niet slapen dus ik ga hier maar even op de serieuze tour: het is een feit dat veel mensen het momenteel moeilijk hebben. De huidige situatie trekt een zware wissel op ons allemaal (:flipping2:Corona), maar vooral ook op de mensen die alleen/eenzaam zijn en degenen die al worstelden met mentale problemen zoals depressie, angst, verslaving (ik noem er maar drie, kan vanalles zijn).

We komen er wel. Take care lieve gekke drugskikkertjes. :hamsterface: Let op elkaar, praat met elkaar. Hou een beetje in de gaten dat we de mensen die zich wat minder makkelijk uiten en/of contact zoeken zeker niet uit het oog verliezen. Hier op het forum maar belangrijker nog: in real life.

Cliché, maar daarom niet minder waar.

Een digitale knuffel van oma Olifant aan iedereen die het kan gebruiken. (Maar goed dat-ie digitaal is, een knuffelende olifant is niet zonder plettingsgevaar lijkt me.) :openmouth:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
@Roze Olifant

Toen ik een account aanmaakte op DF had ik noooooit gedacht dat ik er zo'n goeie vrienden zou maken, niet enkel online maar ook heel wat in real life. Het is een hele opluchting om open over drugsgebruik te kunnen praten, veel naasten begrijpen het niet of reageren er slecht op. DF'ers steunen elkaar echt door en door. Ik heb zelfs met bepaalde personen aan de telefoon gehangen tijdens een paar bad trips, maar ook om gewoon even naar elkaar te luisteren en ons hart te luchten. Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat ik zonder jullie ergens in een goot zou beland zijn.

Jammer genoeg gaan drugs en mental issues hand in hand maar dat zorgt ook voor begrip. Velen zitten in hetzelfde bootje maar samen zijn we sterk genoeg om tegen de stroming in te gaan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze Olifant

Toen ik een account aanmaakte op DF had ik noooooit gedacht dat ik er zo'n goeie vrienden zou maken, niet enkel online maar ook heel wat in real life. Het is een hele opluchting om open over drugsgebruik te kunnen praten, veel naasten begrijpen het niet of reageren er slecht op. DF'ers steunen elkaar echt door en door. Ik heb zelfs met bepaalde personen aan de telefoon gehangen tijdens een paar bad trips, maar ook om gewoon even naar elkaar te luisteren en ons hart te luchten. Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat ik zonder jullie ergens in een goot zou beland zijn.

Jammer genoeg gaan drugs en mental issues hand in hand maar dat zorgt ook voor begrip. Velen zitten in hetzelfde bootje maar samen zijn we sterk genoeg om tegen de stroming in te gaan.

Wat mooi Snuffelaar! ^^ Zo fijn om te horen dat je je hier zo gesteund voelt en goede vrienden hebt gemaakt!

Lemmy

Wijs gebruiker
@Roze Olifant

Veel sterkte! :sunglasses: :blush:

Salvia

Bewuste gebruiker
@Roze Olifant

Echt geweldig dat DF zoveel goeds voor je heeft kunnen betekenen. Ben heel erg blij voor je!

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Zie veel goede en nare berichten.maar Denk ook dat bijna iedereen verder wel iets naars heeft of mee zit. En ik ook wel natuurlijk enhoe zit dr iedere dag mee. maar ookal ben ik nieuw.zie al wel goeie mensen er tussen zitten. Dacht eerst van wtf is dit voor site (DF). maar nu ik dit lees en iedereen elkaar wel iets helpt. En begrijpt lijkt het me best een goeie groep. 👍🏻👊

Miems

Belezen gebruiker
Vandaag mijn eerste dag in een detox kliniek. Mijn god ik heb het gevoel dat ik dood ga. Ik mis mijn kinderen zo vreselijk erg. Ik ben verslaafd geraakt aan oxycodon en ben ook 32 weken zwanger. De hele dag alleen op zo een kamer is gewoon killing. Ik zit hier als zwangere vrouw alleen met mannen op de afdeling. Ik vind het vreselijk en ga het liefst gillend naar huis. Ohh god geef me kracht.

Spyro

DF-koning
Vandaag mijn eerste dag in een detox kliniek. Mijn god ik heb het gevoel dat ik dood ga. Ik mis mijn kinderen zo vreselijk erg. Ik ben verslaafd geraakt aan oxycodon en ben ook 32 weken zwanger. De hele dag alleen op zo een kamer is gewoon killing. Ik zit hier als zwangere vrouw alleen met mannen op de afdeling. Ik vind het vreselijk en ga het liefst gillend naar huis. Ohh god geef me kracht.
Pfff... Sterkte. Hou vol! Voor je kids. ❤️

Syl

Badass junkie

Dat is loodzwaar als je je kids zo mist..
Het is misch niet te vergelijken, maar ik heb 2,5 mnd in een "vrouwenopvang" gezeten.
Zat ook in begin alleen maar op mijn kamertje.
Werd ook helemaal gek van het gemis van mijn kids die ik had moeten achterlaten.
De eerste 3 dagen heb ik alleen maar liggen huilen op bed.

Hoe enorm zwaar ook, houd vol voor je kinderen.
Je bent sterker dan jezelf mischien denkt, geloof mij!!.
Je mag me altijd pb sturen.
Houd je sterk en blijf vechten! 💪❤

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan