Waterkan01
Experimenterende gebruiker
Wie heeft dit ook? Na 3mmc nooit kunnen slapen, ook niet na kleine hoeveelheden. Ook als het is uitgewerkt lukt slapen niet. Hartslag blijft hinderlijk hoog. Voor mij een reden om niet meer te gebruiken.
Klinkt als een goed idee als het niet kunnen slapen een probleem voor je is, want dat heurt wel een beetje bij het gebruik van cathinonen.Voor mij een reden om niet meer te gebruiken.
Drie kleine sleutelpuntjes verspreid over de nacht.Klinkt als een goed idee als het niet kunnen slapen een probleem voor je is, want dat heurt wel een beetje bij het gebruik van cathinonen.
Wat is “een klein beetje” trouwens?
Haha ja mijn reactie was iets te sarcastisch want ik snap je vraag natuurlijk wel, maar het is inderdaad een open deur: ja - heel veel mensen hebben hier last van. Ik ben er zelf ook minder gevoelig voor, maar vgm zijn dat eerder de uitzonderingen dan andersom.Haha, misschien een open deur inderdaad. Maar vrienden hebben er veel minder last van. En vind het gek dat slapen zelfs niet wil lukken als het is uitgewerkt.
Hmmmm ja dat zegt nogsteeds vrij weinig natuurlijk, maar laten we er voor t gemak ervanuit gaan dat dit ongeveer 60mg is… Ik weet dat er mensen zijn die hele grammen wegharken, maar dit is nog steeds de bovengrens van een “common dossage” bij nasaal gebruik. Vanaf 60 wordt het een “heavy dossage”. Dan lijkt het me heel normaal om ervan wakker te liggen, zeker als je er gevoelig voor bent. Hoe vaak gebruik je (aka hoe zit je met je tolerantie? En hoe zit dat bij vrienden)?Drie kleine sleutelpuntjes verspreid over de nacht.
Ik gebruik niet vaak, maar het komt af en toe voor. Een keer in de twee maanden denk ik. Ben gelukkig niet zo gevoelig voor de cravings van 3mmc dus blijft altijd wel bij redelijk normale dosissen. Vrienden gebruiken wel meer en vaker.Haha ja mijn reactie was iets te sarcastisch want ik snap je vraag natuurlijk wel, maar het is inderdaad een open deur: ja - heel veel mensen hebben hier last van. Ik ben er zelf ook minder gevoelig voor, maar vgm zijn dat eerder de uitzonderingen dan andersom.
3mmc staat er ook om bekend hartklachten te veroorzaken. Misschien ben je er gevoeliger voor dan anderen, dus als het niet (meer) goed voelt doe het dan ook lekker niet.
Hmmmm ja dat zegt nogsteeds vrij weinig natuurlijk, maar laten we er voor t gemak ervanuit gaan dat dit ongeveer 60mg is… Ik weet dat er mensen zijn die hele grammen wegharken, maar dit is nog steeds de bovengrens van een “common dossage” bij nasaal gebruik. Vanaf 60 wordt het een “heavy dossage”. Dan lijkt het me heel normaal om ervan wakker te liggen, zeker als je er gevoelig voor bent. Hoe vaak gebruik je (aka hoe zit je met je tolerantie? En hoe zit dat bij vrienden)?
Alstu.De ene slaapt met gemak na enkele lijntjes en de ander slaapt een hele nacht niet na een sleutelpuntje. Het verschilt aardig per persoon maar het blijft een stimulerend middel met als bijwering stimfappen
Dan ligt je antwoord ook hierin: je vrienden hebben een hogere tolerantie en zijn meer gewend. Plus de één reageert sterker of anders op een middel dan een ander… Dit kan ook per stofgroep of middel enorm verschillen.Ik gebruik niet vaak, maar het komt af en toe voor. Een keer in de twee maanden denk ik. Ben gelukkig niet zo gevoelig voor de cravings van 3mmc dus blijft altijd wel bij redelijk normale dosissen. Vrienden gebruiken wel meer en vaker.
Kon gewoon slapen na 3-MMC, maar had dan ook zulke wilde seks gehad dat ik uitgeput was.Dan ligt je antwoord ook hierin: je vrienden hebben een hogere tolerantie en zijn meer gewend. Plus de één reageert sterker of anders op een middel dan een ander… Dit kan ook per stofgroep of middel enorm verschillen.
Hahaha ja honestly heb ik maar een keer een echte plafonddienst gehad en dat was na moxy. Maar bij mij speelt adhd enKon gewoon slapen na 3-MMC, maar had dan ook zulke wilde seks gehad dat ik uitgeput was.
Nam 3-MMC dan ook alleen maar voor chemsex.
ook enorm mee😅Meer zoepn
weet niet of je je antwoord al hebt gevonden. maar 3mmc laat sommige mensen inderdaad niet slapen. ikzelf heb dit ook. maakt niet uit of ik 1 puntje of 1gram wegsnuif maar slapen kan ik vergeten. dit is tevens ook de enige drugs waarmee ik niet kan slapen. ik kan bijvoorbeeld midden in me piek van mdma heerlijk slapen. laat je stuff ook testen lees veel dat er speed word gemixed met 3mmc. zelf heb ik nooit speed gebruikt maar hoor van vele dat slapen op speed ook vrijwel onmogelijk is.Wie heeft dit ook? Na 3mmc nooit kunnen slapen, ook niet na kleine hoeveelheden. Ook als het is uitgewerkt lukt slapen niet. Hartslag blijft hinderlijk hoog. Voor mij een reden om niet meer te gebruiken.
Laat die zooi testen bij een testcentrumEr gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.