1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Plakkerig, Vochtige Cocaine

Discussie in 'Cocaine' gestart door Donaldduck88, 10 jul 2011.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Donaldduck88

Donaldduck88 Experimenterende gebruiker

Ik heb zojuist een halfe gram cocaine gehaalt ( me 1e x ) Toen ik het sealtje thuis open maakte zag het er heel glimmend uit dus ik probeer het eruit te halen ging het met een hele vlok/klonk toen ik dat met een scheermes in poeder probeerde te hakken lukte het niet. Het bleef plakken en ik kreeg het niet voormekaar dus ik uiteindelijk toch iets wat op een lijntje leek gesnoven (klein beetje maar ) Na 4 minuten voelde ik me neus en alles binnen in niet meer. Helemaal verdoofd, dat trok na 10 minuten weer weg verder heb ik weinig gevoelt. Weet iemand waar ik mee te maken heb ?

2. Leipsdale

Leipsdale Newbie

coke wordt naar mijn weten meestal niet vochtig geleverd. kijk over paar uur of je kan slapen. zo niet dan heb je te maken met speed. dit wordt veel vaker nat verkocht beste manier om zoiets droog te krijgen is beetje op cd hoesje/ spiegel leggen en wachten dan met pasje even klein maken en wachten dit elke keer opnieuw tot het snuifbaar is. ik hoop dat je hier wat aan heb :grin:

3. Dr Gonzo

Dr Gonzo Wijs gebruiker

Als je niets voelt zal het ook wel geen pep zijn, ik denk dat ze je lidocaïne(zit in Trachitol zuigtabletten of tandartsverdoving) hebben verkocht..

4. soundbass

soundbass Experimenterende gebruiker

Heb zelfde ook gehad deze heb ik laten testen en kwam uit op 73% hij rook ook heel erg naar kerosine.

5. peugot39

peugot39 Newbie

misschien door de warmte ,heb ik ook wel eens gehad !!!!

6. de GT

de GT Bewuste gebruiker

coke dat in bolletjes wordt gesmokkeld is vaak vettig en plakkerig. Vaak is dat versneden met levamisol, maar nog redelijk zuiver. Meestal zit dat spul tussen de 40 en 70%.

Waarom het zo vettig is, en of dat iets met levamisol te maken heeft weet ik niet.

Coke dat honderd keer versneden is is per definitie niet vettig, en is makkelijk tot een lijntje te hakken. Echter, onversneden coke dat van kilopakketjes afkomt, is ook niet vettig, niet zo erg als bolletjes coke. Als je coke van kilopakketten tussen je vingers wrijft merk je wel weer dat het enigzins vettig is, maar het is in ieder geval droog genoeg om er makkelijk een lijntje van te kunnen hakken.

Hoe krijg je verttige coke droog? Moeilijk, misschien zelfs onmogelijk. Maar wat bij mij in het verleden enigzins resultaat opleverde is door het onder een halogeen bureaulamp te laten drogen en af en toe om hakken. binnen72 uur moet het dan wel snuifbaar zijn.

Bovenstaande is volledig gebaseerd op mijn eigen ervaringen, of het zo generaliseerbaar is weet ik niet. Doe er mee wat je goed dunkt.

7. Tony Montana

Tony Montana Belezen gebruiker

Coke wordt wel vaker een beetje nat en plakkerig aangeleverd.
    Dealers krijgen dit meestal. Maar de "normale" koper eigenlijk niet.

Als je dit hebt dan kun je dit heel makkelijk droog krijgen en snuiven.

Doe een bord in de magnetron. En doe die zo'n 30 a 40 sec op 900watt.
    Het bord is dan verwarmd. Doe dan de inhoud van je sealtje op het bord en wrijf met een pasje erover heen. Net zolang doorgaan totdat de coke te snuiven is.

Ik heb het ook wel een paar keer gehad en mijn ervaring is dat het dan wel erg goed is qua kwaliteit.

8. Mesa

Mesa Newbie

Eventjes in de magnetron, dat doet ook wonderen. Niet te lang 15 seconden is meer dan voldoende..

Laden...
Vergelijkbare Topics - Plakkerig Vochtige Cocaine
  1. missWappie
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    3.017
  2. kevin 75
    Reacties: