1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Plantje dood en Plantjes groeien niet.

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Helpende Fries, 7 feb 2019.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. Helpende Fries

Helpende Fries Experimenterende gebruiker

Hallo iedereen,

Een vriend van mij wou plantjes laten groeien, om precies te zijn 4. We hebben afgesproken dat als ze volgroeid zijn dat ik daar wat topjes van mocht hebben (SUPER deal dus!). Het zijn 1 Powerplant, 2 White Widow en 1 onbekend plantje. Hij had ze in een plastic bakje --> verdeeld in 4 hokjes gevuld met watjes en water. Ongeveer 3 week terug geplant. Nou begon de PP ineens te groeien (PRACHTIG!), en de andere 3 plantjes bleven op ongeveer een lengte van 1.5 CM. Sinds vandaag hangt het PP plantje slap en zijn de andere 3 plantjes nog steeds precies even hoog als hierboven beschreven. Laat ik zeggen dat ik redelijk bekend ben met kennis over ons groene plantje, maar over het groeien en verzorgen ervan :thinking:. Aangezien dit een leuk kleinschalig klusje is, waarbij ik ook nog eens gratis wiet ontvang, is het gedoemd te mislukken, nu vraag ik jullie hulp! Wat kunnen en moeten wij doen om toch ons eigen wietje te kunnen roken?

Groetjes,

2. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Vaak is het veel oefenen en veel lezen over de verzorging van de wietplant. Wij zijn een nieuw zadenmerk op de markt en proberen in onze kennisbank deze informatie te delen, maar er is ook tal van informatie te vinden op websites als wietforum.nl of cnnbs.nl.

Om je op weg te helpen kan je bij ons gratis nieuwe zaadjes uitzoeken, zie: https://drugsforum.nl/threads/tijdelijk-gratis-wietzaadjes-bij-gold-seeds.64324/

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Je moet je gewoon goed inlezen van tevoren.

Juiste tijd van het jaar (of binnen, juiste lamp/temperatuur) beginnen, juiste ondergrond, juiste omstandigheden, juiste maatregelen nemen, dan kan het eigenlijk niet fout gaan. Soms een keer pech ergens mee maar daar leer je weer van.

4. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Experimenterende gebruiker

Het is echt veel te vroeg om nu al wietplanten te kiemen, tenzij je een goede lamp erboven kan hangen.

acht.zes vindt dit leuk.
  5. PaddoKweker

PaddoKweker Experimenterende gebruiker

kweek je binnen of buiten?
    indien binnen: wat is je opzet?

Laden...