Plasje

Wietboy

Newbie
Ik moet morgen een plasje gaan doen bij de dokter voor te zien of ik nog cannabis of andere drugs gebruik.
In juli-augustus heb ik zowat 3 van de 8 weken gesmoord+in september nog 3-4 dagen 2 joints per dag ongeveer, is nu 3 weken geleden dat ik nog gebruikt heb. Zouden ze nog iets vinden zoja zijn er manieren om het vandaag nog iets vlugger uit men lichaam te doen verdwijnen? Ik heb geen zuiveringspillen ofzo?
Is mss een domme vraag, maar als ik morgen positief plas dreigen ze ermee om me naar een instelling te doen aangezien ik een soort van contract heb moeten ondertekenen.

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
even kort gegoogled:

Hoelang blijft cannabis in je lichaam?

Dit hangt natuurlijk van een heel aantal factoren af.
Enerzijds van de hoeveelheid dat je gebruikte maar anderzijds ook van je lichaamsgewicht, de werking van je nieren en van de frequentie waarmee je cannabis gebruikt..
Cannabis is vetoplosbaar en kan hierdoor weken in je lichaam blijven zitten. Een urinetest kan in het begin negatief zijn maar een week later positief zonder dat je nog eens gebruikt had!

dit is natuurlijk niet 100% zeker heb het ook maar op internet gevonden, succes in elk geval

Wietboy

Newbie
Van men ouders.
Ik ben bijna 16 en ze zijn 100% tegen drugs.
Mahja ik heb er al iets op gevonden.
3 snuifjes zout in urine doen schijnt te helpen.

Bal0n

Badass junkie
Nee, dat helpt niet.

Niet om het een of ander, maar weet je ook waarom je ouders zo tegen drugs zijn?

matthijs

Badass junkie
Tsja, flink wat ouders hebben er erg veel problemen mee dat hun kind gebruikt. Mijn ouders vinden het ook HELEMAAL niet leuk, maar ze verbieden het me niet.
En als je echt in nood zit moet je even testclear drug testing intypen bij google. Is wel geinige site :P[/i]

spacekonijn

Badass junkie
heb mn ouders net verteld over salvia

vonden ze wel interessant : NIET IEDERE DAG GAAN GEBRUIKEN HOOR DAN KUN JE GEK WORDEN

nee mam tuurlijk niet :grin:

Wietboy

Newbie
Zout doet wel iets uit kameraad van mij had veel gesmoord en moest gaan plassen. geeft er wel wa veel zout bijgedaan en zijne colesterol te hoog maar niks weergevonden van THC.
hopelijk werkt he tbij mij ook.

Bovenaan