Plekjes op mijn rug

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb sinds het weekend allemaal rode plekjes op mijn rug. Het lijkt wel een soort exceem of netelroos.

Nu zat ik vandaag zo te denken, dit zal toch niet een allergische reactie zijn op blowen?!

Als dat zo is, dan word ik gek!

BombSki

Bewuste gebruiker
hehe, ik mis het verband cannabis-uitslag eigenlijk..
kan vanalles zijn, heb nog nooit gehoord van een blow-allergie

Bal0n

Badass junkie
Ik begin een beetje moe te worden van dit soort topiques :P. Ook steeds "is het gevaarlijk om?", "kan je dood gaan na 1x dit?" of "komt dit door blowen?" :wink:

Niets persoonlijks overigens.

matthijs

Badass junkie
Niet iedereen weet dit soort dingen. Voor jou zijn ze misschien voor de hand liggend, maar jij weet blijkbaar ook niet of het van het bowen kan komen.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen daarmee zitten. En dan is een forum opzich een goede manier om het te vragen. Dat lijkt me toch ook een van de belangrijkste funcites van dit forum. Mensen informeren.
:)

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Leg eens uit, hoe die pukkels precies uitzien. Rood? Pijnlijk als je op die plek drukt?
Misschien ligt 't wel aan jou leeftijd.(Zie: pubertijd)
Kan't ook allergie van wasmiddelen.
Tip: Nog meer blowen!, kijken of de uitslag nog erger wordt. :mrgreen: :mrgreen: :stoned: :stoned:

BombSki

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ik begin een beetje moe te worden van dit soort topiques :P. Ook steeds "is het gevaarlijk om?", "kan je dood gaan na 1x dit?" of "komt dit door blowen?" :wink:

helemaal met eens. een ook met mathijs en pkoeiaard

vond het gewoon.. amusant ^^

matthijs

Badass junkie
Hmm, naja. Ik vind het niet eens zo gek klinken. Je kan allergisch zin voor MDMA, waarom dan niet voor THC...
Ben wel benieuwd eigenlijk :P

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Je weet het niet, je weet het niet.

Hoe meer mensen roepen dat het niet bestaat, hoe beter ik me voel.

Het bestaat niet! :)

Geen dank :wink:

Nee, serieus; ik heb er nog nooit van gehoord. Zou erg vervelend zijn tho :/

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:

Ik kon er niets over vinden op dit forum, dus lijkt het mij heel gewoon om te vragen of er een verband kan zijn tussen blowen/drugsgebruik en een huidaandoening. Daar lijkt mij juist een forum voor.

Omdat blowen de weerstand verlaagd zal ik iig de komende tijd 'minderen'.

Bal0n

Badass junkie
Ja, ik snap het ook wel, maar sommige overdrijven heel erg :). Maar ik neem aan dat je zelf de conclusie toch wel kan trekken dat als je al een jaar blowt, en nu opeens plekjes krijgt dat het niet aan de weed/hasj ligt? :)

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
@Bal0n,
Dat bedoel ik, sommigen overdrijven heel erg.
Dit is nog zacht uitgedrukt.
Sommigen zeggen dat blowen een dementie raken. :openmouth: Of proces van dementie versnellen.
Blabla,etc... ik hoor van alle kanten onzin verhalen.
Dat is nou een probleem, waar halen ze die onzin vandaan?
Van blowen word je kaal, van blowen word je dom, van blowen word je homofiel, etc.... :openmouth:
Gewoon PUUR gelul.

BombSki

Bewuste gebruiker
in theorie kan het vast wel.. je kan toch overal allergisch voor zijn?
ik weet het ook niet, maar dat lijkt mij logisch.. heb er nog nooit van gehoord iig.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Tis toch logisch dat als je van die stoffen nuttigt dat je huid daar op kan reageren? ik merk het bijmezelf wel in ieder geval, maar dat begon juist door gewone sigareten erger te worden, dus denk niet dat het aan de wiet of hasj ligt.

Jeller

Badass junkie
Pkoeiaard zei:
Leg eens uit, hoe die pukkels precies uitzien. Rood? Pijnlijk als je op die plek drukt?
Misschien ligt 't wel aan jou leeftijd.(Zie: pubertijd)
Kan't ook allergie van wasmiddelen.
Tip: Nog meer blowen!, kijken of de uitslag nog erger wordt. :mrgreen: :mrgreen: :stoned: :stoned:
of minder blowen en kijken of het weggaat?

maar volgens mij ligt het daar iet aan dus blow maar rustig verder

Haze

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Ik heb sinds het weekend allemaal rode plekjes op mijn rug. Het lijkt wel een soort exceem of netelroos.

Nu zat ik vandaag zo te denken, dit zal toch niet een allergische reactie zijn op blowen?!

Als dat zo is, dan word ik gek!

Ga langs de dokter, Het kan de ziekte van Gilbert zijn. Heb ik ook gehad. Dan komen er ineens allemaal kleine jeukende rooie bultjes. Na een paar dagen/weken/soms zelfs maanden verdwijnen ze weer. Maar laat de dokter erna kijken

axefreak

Newbie
ik heb een vriend die bij zijn eerste keer blowen helemaal gek werd en niet meer kon lopen en zelf ging hyperventileren en heeft sindsdien dus ook geen joint meer aangeraakt
maar volgens mij was hij gewoon supergevoelig ervoor maar zou misschien ook allergie kunnen zijn ofniet???

hij had trouwens maar 2 of 3 teugen gehad

J0rrit

Badass junkie
jefgeni, hahaha, hij had 3 maanden later nog last van duizeligheid hartkloppingen en slapeloosheid

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
axefreak zei:
ik heb een vriend die bij zijn eerste keer blowen helemaal gek werd en niet meer kon lopen en zelf ging hyperventileren en heeft sindsdien dus ook geen joint meer aangeraakt
maar volgens mij was hij gewoon supergevoelig ervoor maar zou misschien ook allergie kunnen zijn ofniet???

hij had trouwens maar 2 of 3 teugen gehad
HahahWhoahahaWHoehahaha, als ik dit situatie in werkelijkheid meemaakt, zou ik zeker zich echt doodgelachen!
R.I.P.
Hier rust Pkoeiaard
Doodoorzaak: doodgelachen.

Mac...

Badass junkie
In tegenstelling tot andere ben ik er wel van overtuigd dat drugs in het algemeen een slecht invloed hebben op je huid. Merk dat bij mezelf ook wanneer ik te veel geblowd heb dat ik meer puistjes in mijn gezicht krijg. Zelfs roken alleen is al niet goed voor je huid, dus kan me voorstellen dat THC zeker ook niet goed is voor je huid. Misschien ook niet zo vreemd, het is een niet-lichaamseigen stof, die zal je lichaam er toch zeker ook op de één of andere manier eruit willen krijgen. Je kunt nooit alles eruit ontlasten. (Heb ik dat laatste niet onzettend netjes gezegd voor mijn doen :) )

Bovenaan