Pluggen

Mania1981

Newbie
Ja daar is die weer, toch maar weer eens ter sprake brengen.
Voor de mensen die het nog niet kennen. Pluggen wil zeggen dat je een pil/capsule/oplossing anaal inbrengt (minimaal tot de tweede knokkel). Hierdoor is de opname vele malen effectiever omdat de mdma niet eerst via de lever gaat, en er dus ook niet al een gedeelte wordt afgebroken voordat het in de hersenen komt. De getallen die ik tegen ben gekomen is 50% effectief bij oraal gebruik en 90% effectief bij pluggen oftewel rectaal gebruik.

Nu vroeg ik mij af of gel/vegacapsules überhaupt wel oplossen als je ze rectaal inbrengt. Heb op een engels forum al een techniek gelezen waarin je de mdma oplost in water en dat dan via een spuitje rectaal inbrengt. (schijn je het mdma effect al na 15 minuten te voelen) Gewoon pluggen is al niet echt praktisch laat staan via een oplossing in een spuitje.

Maar iemand ervaring met pluggen icm vegacapsules? Zou dit werken? Lossen ze op?

Ow ja voor mensen die er in geïnteresseerd zijn, kwam ook nog ergens tegen dat het misschien handig zou kunnen zijn om van te voren immodium in te nemen. Hiermee zou je het gevoel van het te moeten poepen na het pluggen onderdrukken omdat immodium de darmperistatiek stil legt en het zou daardoor ook een snellere opname bevorderen.

caatje

Badass junkie
Ja daar ben ik weer......gebruik de zoekfunctie en je zult zien dat er zeker al een hele hoop topics bestaan over pluggen. En ja ...ook in/over xtc.

Mania1981

Newbie
caatje zei:
Ja daar ben ik weer......gebruik de zoekfunctie en je zult zien dat er zeker al een hele hoop topics bestaan over pluggen. En ja ...ook in/over xtc.
Thnx, daar had ik nog niet aan gedacht. Wel google afgespeurd, maar goed.
Heb nu even flink wat te lezen.
3970 zei:
Speciaal voor jou, en natuurlijk ook voor andere Dummies:

Pluggen voor Dummies

Stel je vragen over pluggen in dat topic, na het gelezen te hebben :wink:
Thnx!

Bovenaan