1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Poeder of flesjes om zelf uit te koken??

Discussie in 'Ketamine' gestart door da_pj, 26 mei 2016.

1. da_pj

da_pj Belezen gebruiker

Hey iedereen.

Een goeie kennis van me heeft een nieuwe vriendin. Dat meisje haar broer zou op zijn kamer een grote wasmand hebben met allemaal flesje keta, dus denk ik Ketalar? Toen mijn maat even het laken omhoog hefte kon hij de flesjes zien. Hij zei dat ze zouden verpakt zijn zoals je een slof sigaretten hebt. Waren precies per 5 of 6 flesjes verpakt per pak naast mekaar en de bodems v/d flesjes stonden in een kartonnetje en dan omhulst door doorzichtig plastiek??

Tja hij kon echt maar eens piepen vlug (de voyeur), omdat zijn liefje zei dat hij moest opschieten omdat haar broer van onder de douche juist kwam. Tjah, ik herhaal gewoon wat hij me verteld heeft.

Nu heb ik mij ooit eens serieus vergist in een goeie maar beruchte afterclub in mijn stad die tot de buurlanden gekend zijn !! Ik spreek nu van de tijd toen de afterclub van vrijdag 23u55 non stop open was tot maandag in de ochtend tot de laatste er buiten gingen (soms moesten ze op maandag om 10u00 de bezoekers echter naar buiten begeleiden, of het bleef maar gaan hehe)

Mijn vergissing was dat ik daar van iemand een zakje kreeg met wit poeder en dacht dat het snelle was. Je moet weten dat het daarbinnen pikkedonker was en 80% van de bezoekers iets ophad steeds, zeer aparte sfeer maar de beste muziek en natuurlijk door de +90 decibels verstond ik hem moeilijk en een vriend van me zei dat het speed was omdat hij bij hem had gekocht een uurtje ervoor.

Naar de WC en een dikke lijn gesnoven. Later bij bewust zijn gekomen op een kruk bij 1 van de portiers en men ex nu mij een wc rol gebracht voor men speeksel die zo uit men mond droop.
    Die vent zei nadien dat hij zei : "hier heb wat voor je, kun je thuis lekker sneller slapen", maar ik dacht dat hij bedoelde van hey hier heb je iets zodat je wakker blijft.

OT : Als ik een keer Keta wil proberen zou ik het dan bij poeder houden of liever aantal flesjes aankopen om het uit te koken zodat ik zeker ben van de kwaliteit??
    Ja sorry maar ben niet zo bekend met keta; Ik ben fan van downers alhoewel MDMA als MDMA pillen/capsuls ik ook super vind bij het uitgaan.

Maar wil zo kunnen opbouwen, een mellow effect maar dan ietsje meer. Gebruik wel meet 60mg/dag en heb pijnmeds maar die kan ik dan wel laten alsook mijn benzo's :smile: . Dus door de meet zowiezo beginnen met 100mg?? Jah en begin niet over Google het anders is. Heb daar geen fuck aan + op elke forums zijn er andere ervaringen die ze vinden en hebben + hier kan ik mss iemand vinden die ook op meet staat of opiaten neemt en die persoon zou mij dan zeer goeie tips kunnen geven.

Alvast bedankt en aan iedereen een leuke dag gewenst :smile: :smoke: :beer: :stoned: of :xtc:

:wave:

2. honolulu4

honolulu4 Newbie

Hey da_pj

1. Het lijkt mij dat ketamine in België en Nederland over het algemeen niet heel vaak (fel) versneden wordt. Maar als je echt de keuze hebt zou ik gaan voor de flesjes keta. Uitkoken kost geen moeite en je bent idd zeker van de kwaliteit.

2. Begin gewoon op 50mg. Als je het te weinig vind pak je na een half uurtje of zo nog eens 25 mg en bouw je zo op. Ketamine duurt ook maar een uurtje of anderhalf max, dus stel dat je teveel ophebt ben je er na 1.5u wel weer uit. Ik raad je dan wel aan om je dosis te leren kennen thuis of ergens bij vrienden ipv feestend in de stad, zodat er als je teveel neemt geen misbruik van je kan gemaakt worden. (ik denk dan aan bestelen of zo). Als je weet hoeveel je aankan kan je er vol los op gaan bij het feesten.

Veel plezier, ketamine is zalig om op te feesten!

3. da_pj

da_pj Belezen gebruiker

Bedankt voor je reply :wink:

Zoals je zegt meeste keta in poedervorm is al goed (er zijn ook staven dacht ik??). Indd lesje geleerd + een geluk dat het allemaal goed is afgelopen :smile:.

Prettige (zonnige) dag...hier is het lekker weertje :sunglasses:

:wave:

Deel Deze Pagina