1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Politie en drugs

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Rebell, 29 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Zou de politie hier op het forum meelezen en zo proberen via gebruikers proberen dealers op te sporen? Dat vraag ik me echt af.

2. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

nee dealen enzovoort is namelijk verboden dus ze zouden hier niet verder komen dan informatie krijgen over drugs en manieren hoe mensen iets binnen krijgen

3. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Oke maar ze hebben meteen je ip adres en kunnen die in de gaten houden met wie je contact je hebt. Is toch geen rare gedachte lijkt me

4. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

denk dat het iets teveel moeite is voor ze om iedereen hier bij te houden, op welke woorden gaan ze dan sorteren of het een grote dealer is ? like iedereen heeft hier iemand nodig om eraan te komen of een weg. wie zegt dat er uberhaubt een dealer is ? internet bestaat. mensen op school noem maar op.. <3 er zijn veel snellere en makkelijkere opties voor ze om grote dealers te vinden.

5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Nou ik zie dat er maar een kĺein selectief groepje actief is op deze site en dat dat natuurlijk een goede manier is om dealers op te sporen. Ik ben erg bewust hoe justitie werkt en wil geen mensen in de problemen werken. Maar heb de laatste tijd gewoon meer informatie nodig omdat ik merk dat ghb gevaarlijker is dan alle andere drugs dan ik gebruik. En meteen met dit forum ook andere informatie kan inwinnen over andere drugs. Ik denk nog nog steeds dat drugs een een aanvulling tot het leven is als je er maar mee kan om gaan.

Pompen vindt dit leuk.
  6. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

true maar als een agent echt dealers wilt oppakken moet die zich voort doen als een gebruiker en niet rond dwalen op een forum denk ik. daarbij stem ik wel in dat je hier best wat informatie kan winnen ben hierzelf meer om lekker te praten en discussies te voeren. niet omdat het moet maar omdat het kan <3

ik quote:
    Hij die willen wilt zou krijgen, hij die zoeken gaat gaat vinden, hij die de stenen juist verplaats heeft al gewonnen voordat de ander het zich beseft. Li qou en Bo Pi

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Van mij mag de lange arm der wet meelezen op dit forum, heb ik geen enkel probleem mee. Het is dan ook een openbaar forum.
    Veel zullen ze er niet aan hebben want echt strafbare feiten worden er toch niet gepleegd, daar zorgen de huisregels en de strikte naleving daarop wel voor.

Quinn en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Men heeft wel wat beters te doen dan speuren op een drugsforum naar illegale activiteiten. Een huis-tuin-en-keuken dealer vinden ze amper interessant. Dat is dweilen met de kraan open.

kapitein-x vindt dit leuk.
  9. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Daar heb je gewoon algoritmes voor. Of de politie ook zo ver met zijn tijd mee is weet ik niet, maar zou me verbazen als ze niet gewoon de moderne data science technieken gebruiken.

Dikke kans dat oom agent hier wel mee lurkt, maar zolang je geen foto's van grote ladingen drugs gaat posten of andere rare shit zal het allemaal wel meevallen.

De Dunne, Rebell en Quinn vinden dit leuk.
  10. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja er is een werkwijzen van de politie dat ze via de gebruiker de dealer opsporen en dan vervolgens. De "groothandel" achterhalen via de dealer. En dan iedereen oppakken daarom praat ik liever niet over drugs online.

Maar ja er blijkt toch veel informatie te zijn hier waar ik wat aan heb. En ik ka het niet laten om te bemoeien als ik het er niet mee eens ben

11. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Er is veeeeeeeel te weinig mankracht om hier via df dealers op te gaan sporen.
    Ik geloof niet dat er grote risico's zijn door op df te posten, mits je je aan de huisregels houdt!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...