Politie over de vloer

neti

Badass junkie
Belde vanavond de politie voor overlast van hangjongeren. Uiteindelijk rond middernacht met de politie buiten staan praten samen met de buurvrouw. Twee alleraardigste kerels. "Mag ik zo brutaal zijn..." vroeg een van hen, en verzocht om een rondleiding bij mijn buuf in haar huis. Voor ik het wist had ik ze ook uitgenodigd bij mij thuis. Ze waren zo enthousiast over de huizen.

Oeps... :mrgreen: kom ik bij de rondleiding er achter dat op de afzuigkap een bak paddo's staat. Laat ik ze vriendelijk uit en vertel het mijn buuf en tot mijn schrik realiseer ik mij dat er op het aanrecht ook nog een zakje met 3 flesjes explosion lag.

De politie is je beste vriend :wave:

Mac...

Badass junkie
Whahaha, nja kan me voorstellen dat je daar wel behoorlijk van kan schrikken, mja die paddo's maken niks uit en explosion is niet zo heel erg bekend binnen het korps denk ik, dus dat zouden ook vaak niet zo snel herkennen.

neti

Badass junkie
:) lachen toch, nee paddo's maakt neti uit, maar de politie denkt ook verder :wink: woon namelijk in een voormalige drugsbuurt, pistolenbuurt, kraakbuurt, dichttimmerbuurt

waar rook is, is... :hearteyes:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
:) lachen toch, nee paddo's maakt neti uit, maar de politie denkt ook verder :wink: woon namelijk in een voormalige drugsbuurt, pistolenbuurt, kraakbuurt, dichttimmerbuurt

waar rook is, is... :hearteyes:

GewoonVOL! :smoke:

politie-agenten zijn echt simpele mensen. :rolleyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
Niet zo ouwehoeren GewoonVOL, je weet toch wel beter.

Laat die pep niet naar je kop stijgen, smerige rukker.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Niet zo ouwehoeren GewoonVOL, je weet toch wel beter.

Laat die pep niet naar je kop stijgen, smerige rukker.

agenten hebben echt een premitief manier van denken. kan dr ook niks aan doen, konijnemans. :openmouth:

en rukken is niet smerig :openmouth:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Whahaha, nja kan me voorstellen dat je daar wel behoorlijk van kan schrikken, mja die paddo's maken niks uit en explosion is niet zo heel erg bekend binnen het korps denk ik, dus dat zouden ook vaak niet zo snel herkennen.

Een goeie vriend van me werd 10 jaar geleden eens tegengehouden door de politie. Z'n wagen werd doorzocht en een agent nam 2 van die flugel flesjes vol GHB in z'n handen, keek ernaar en legde het gewoon terug. Hij was met alles inorde en mocht doorrijden. :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
zo heb ik vroeger eens gehad toen was ik wel nog maar 16 jaar ofzo, ik was boven op mijn kamer een joint aan het roken en ineens gaat onder de bel en mijn ma doet de deur open.
en ineens roept ze onder aan de trap, gert kom eens de politie is hier voor u :mrgreen: :mrgreen:
was ook wel ff schrikken maar ze kwamen gewoon mijn portefuille terugbrengen, die hadden ze gevonden :wink:

flashkop

Bewuste gebruiker
Altijd oppassen met die popo, als ze hier voor de zoveelste maal over de vloer komen voor een zoveelste snelheidsovertreding van men vader of iets wat met mij te doen heeft(altijd de mannen hier die iets gedaan hebben????????? NIET EERLIJK :grin: ), dan kijken ze ook goed rond hoor, ze waren zelf vorige keer op men pc aant zien, toen ik dat zag heb ik hem gewoon afgezet...
90% van die flikken is dom, beware of the other 10%

Bovenaan