1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Politiecontrole aan raves?

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Davy, 9 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Davy

Davy Newbie

Hallo iedereen!

Ik ben 2 weken geleden met 3 maten een weekend naar de kust geweest.
    We waren van plan om gewoon wat te chillen en te vieren dat we eindelijk klaar zijn met het middelbaar.

De eerste avond hebben we ieders wat LSD met wiet gedaan. Dit was een prachtige avond/nacht!
    De avond erna was ik van plan om 6-apb te nemen en mijn vriend mdma.
    Rond een uur of 8 hadden we besloten om eraan te beginnen. Mijn vriend voelde de eerste effecten al na +-20 min. Aangezien ik 6-apb had gepakt en ik uit ervaring weet dat ik de eerste effecten pas voel na 2 uur was ik dus nog sober.

Mijn vriend had zin om te feesten dus zochten we naar evenementen in de buurt.
    We hadden een D&B Rave gevonden in Oostende en besloten dus om hiernaartoe te gaan.
    We gingen met de auto aangezien 1 van mijn maten het wel zag zitten om bob te zijn.

Rond 9 uur kwamen we aan aan de rave waar er ineens een politieagent op een brommer vroeg om hem te volgen.
    Wij allemaal in paniek aangezien 1 van ons een +-3g wiet op zak had en de andere nog 2 pillen mdma van 240mg elks. Ik had gelukkig niets op zak aangezien 6-apb wel wat langer duurt dan mdma en was dus van plan om tijdens mijn peak een kwartje mdma te pakken van mijn vriend. Achteraf bekeken was het misschien slim geweest om alles uit het raam te gooien.

Vervolligens liep het dus volledig fout de politieagent bracht ons naar een controlepost waar 4 combi's geparkeerd stonden. Mijn vriend die mdma had gepakt was al goed aan het rollen, voortdurend kauwgom aan het kauwen, verwijde pupillen & rollende ogen. Na het controleren van de autopapieren, rijbewijs enz... werd er ons gevraagd om uit te stappen. Toen kwamen ze af met een drugshond. Toen beseften we dat we echt in de problemen zaten.
    Die kwam één voor één aan ons snuffelen bij 1 vriend vond hij niets maar bij de rest dus wel.

Toen werden wij 3 apart genomen en gevraagd of we iets op zak hadden. Mijn vriend die duidelijk aan het rollen was gaf direct zijn 2 pillen mdma af omdat hij wist dat het toch gevonden ging worden. Hierna werd hij direct apart genomen en volledig naakt gefouilleerd.

Ik en de vriend die wiet op zak had ontkende alles maar ze bleven ons vragen of we iets bij hadden.
    Vervolgens werden wij dus ook apart genomen en gefouilleerd. Ik moest alles uit mijn zakken halen en vervolgens al mijn kleren uit doen behalve mijn boxers. Tijdens het fouilleren kneep die kerel in mijn kont waar ik vervolgens op reageerde door opzij te stappen. Mag dat zomaar in iemand zijn kont knijpen? Dan mocht ik mijn kleren weer aan doen en terug in de auto gaan zitten naast mijn vriend.

Volgens mij rook de hond de 6-apb poeder die nog aan mijn kaart hing in mijn portemonnee.
    Toch hebben ze bij mij niets gevonden en ben ik er dus goed vanaf gekomen. :smirk:

Vervolgens kwamen onze twee andere vrienden ook terug in de auto zitten. De vriend die mdma bij had zal een brief aan huis ontvangen waar in staat wat er zal gebeuren.
    De vriend die wiet bij zich had heeft gewoon een waarschuwing gekregen.
    Dit heeft in totaal een 45 minuten geduurd.

Vervolgens zijn we dan toch nog naar de Rave geweest.
    5 minuten nadat we binnen waren kickte de 6-apb ineens in, wat heb ik geluk gehad. :tongueout:
    Ondanks alles hebben we toch nog een goede nacht gehad. :)

Ik ben al vaak gaan feesten maar dit was mijn eerste Rave en ook de eerste keer dat ik werd gecontroleerd.
    Nu is mijn vraag, gebeurd dit wel vaker aan een Rave of komt dit vooral voor in Oostende?
    Op de rave zelf werden we niet gecontroleerd.

Ik ben van plan om in september naar Invarderz te gaan en 2 capsules 6-apb mee te nemen aangezien ik het gevoel fijner vind dan dat van mdma.

Alvast bedankt!

Mvg,

Davy

P.S. Sorry voor de eventuele spelfouten. :upsidedown:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2018
    MDMAZING vindt dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Hoi Davy

Ik zou die laatste alinea met vraag even snel weghalen als dat nog kan, er is onlangs een huisregel bij gekomen waarin staat dat je niet mag vragen naar of tips mag geven betreffende het smokkelen van drugs.

Davy vindt dit leuk.
  3. Davy

Davy Newbie

Bedankt om mij hier op te wijzen.
    Helaas kan ik mijn bericht niet meer aanpassen.
    Is er een mogelijkheid om het dan gewoon maar te verwijderen?

acht.zes vindt dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Wijzigen kan maar een bepaalde tijd, een uur of 2 na je bericht dacht ik.

Een van de moderators zal hier wel iets mee doen denk ik, ik hoop voor je dat ze mild voor je zullen zijn. :)

Verder vind ik het nogal. Helemaal uitkleden, ik hoop toch in een politiebusje en niet op straat? En dan nog kontknijpen ook nog? Gelukkig hebben ze niet alles gevonden en kon je er nog een leuke avond mee hebben. :)

5. Davy

Davy Newbie

Ja het uitkleden mocht in het politiebusje maar eens dat alles uit was werd er mij gevraagd om buiten te gaan staan zodat de agent mij kon fouilleren. Redelijk frisjes was dat. :laughing:

6. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Nog nooit politie gezien op een rave. En ga al zeker 8 jaar naar feesten. Vanaf me 16e, ben nu 24. :P

7. Davy

Davy Newbie

Oké, dat stelt mij dan toch een beetje gerust. :blush:

MDMAZING vindt dit leuk.
  8. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

done :wink:

acht.zes vindt dit leuk.
  9. Davy

Davy Newbie

Dank u! ^_^

10. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Op smokkelen naar festivals hangen we geen sancties, tenzij iemand het structureel zou blijven doen na meerdere waarschuwingen natuurlijk.

acht.zes vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...