Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Op dit moment niet veel heb een vriend die nog een hele map vol oude klassiekers uit de jaren negentig ik ga eens vragen om wat mooie plaatjes te schieten.

894FD234-B176-4601-937C-9FB858E2A8FD.jpeg1E639961-A8E3-44B4-B6CD-1855427EFC85.jpeg

Gympie

Badass junkie
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!

die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. 240mg.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
140,2 mg MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

Badass junkie
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren, een salmi..
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. *Knipmg.. mss weeg'tie zoveel die Farao table⁵t want.... drumroll...!!!

Heb geen foto. Enkel ervaring met
- buddha
- grijze doodskop *Knip

Die laatste nooit meer.

Laatst bewerkt door een moderator:

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar goed.. *Knipmg.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!

Dat is toevallig dit waren ook ooit de eerste pillen die ooit genomen heb oude salmiakjes ze waren gelabeld als snoepgoed uit 1994 die wij pas jaren later uit de verzameling van de broer van mijn beste maat hebben gejat lol.
Dan zul je de grabbeltonnetjes ook nog wel kennen

Gympie

Badass junkie
Dat is toevallig dit waren ook ooit de eerste pillen die ooit genomen heb oude salmiakjes ze waren gelabeld als snoepgoed uit 1994 die wij pas jaren later uit de verzameling van de broer van mijn beste maat hebben gejat lol.
Dan zul je de grabbeltonnetjes ook nog wel kennen

zal'ie blij mee zijn geweest! 😅

Gabbertonnetjes bedoel je denk ik.. en ja, hoger dan dat ze breed waren.. als m'n geheugen klopt.

geflipt

Wijs gebruiker
Groene facebookjes.
All-time favorite!!!
*Knip mg dacht ik.

Vind ze niet meer. Heb er nog 3. Kom ik wel 3 jaar mee toe...

IMG_20201213_204456.jpg

Gympie

Badass junkie
Ken je ze, gympie!? Superpillen, toch ?

nee, die ken ik ( nog ) niet! 😉
kheb wel een speciale band met groene pillen..
kzal morgen een foto maken van m'n groene bommetjes.. en rode..
vroeger zelf donkergroene..( kroontjes?..bizar dat ik die juist vergeten ben 🤭 ) tabletten verkocht.

geflipt

Wijs gebruiker
vroeger zelf donkergroene..( kroontjes?..bizar dat ik die juist vergeten ben 🤭 ) tabletten verkocht.
Moet ik dit rapporteren! 😱🤣

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Kent iemand de gele diamantjes nog en gele vliegtuigjes is zo rond het jaar 2000 geweest. agja die goede oude tijd leuk toppic dit komen veel mooie herinneringen van vroeger naar boven.

Gympie

Badass junkie

Tulpjes! ineens wist ik het weer..
kan er geen foto van vinden.. wel van tulp vormige tabletjes maar ze waren rond met een tulpje er in gedrukt.
het waren ook echt goeie. 🤩

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Nog 1tje! De Formule 1 pillen, 1 van de heftigste pillen die ik gehad heb (trumpjes staan op 1 qua heftigheid) Duurde lang voordat het in werkte maar klapte in als een bom, weet niet veel meer van dat festival maar ik weet nog wel het moment dat ik klappertandend en met rollende ogen op het gras zat. Ik kon echt niks meer.
AC90704F-FA95-4417-B488-9946374FEFC7.png

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan